ik wens je alle geluk op de hele aarde met de sterren en de planeten erbij + de kosmos.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
Kut cyb en ed![]()
![]()
LeonosGa dat snel doen je hebt nog zeker 2 weken om te oefenen!
Ik heb het aangepastquote:Op maandag 31 maart 2008 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik wens je alle geluk op de hele aarde met de sterren en de planeten erbij + de kosmos.
(K)
Stiekemerd snel als ik net weg benquote:Op maandag 31 maart 2008 22:57 schreef existenz het volgende:
Oh ja, aquila houdt het lijstje bij van mensen die mee doen. Nu weet hij het zelf ook
Aaahh tof, ik sponsor een blikje colaquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow, en mocht ik zelf niet winnen, dan wil ik Superman Returns wel als prijs beschikbaar stellen voor de winnaar.
Doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga nog twijfelen of ik Worms ga kopen, want... het is wel worms natuurlijk!
Da's net zoiets als zeggen dat je twijfelt over GTA 4.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga nog twijfelen of ik Worms ga kopen, want... het is wel worms natuurlijk!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's net zoiets als zeggen dat je twijfelt over GTA 4.
Daar houden we bij de poule indeling wel rekening mee mocht dat dan nog nodig zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 23:16 schreef Leonos het volgende:
Maar, ik kan heul niet tegen jou Aquaila. Moet je het maar zo spelen dat we elkaar pas in de finale tegen komen ofzo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
Oke mooi zo maar wel ff oefenen eerst :p
Dan spank ik die Angels zo het water inquote:Op donderdag 3 april 2008 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb het vrij veel gespeeld op de PC, ik moet alleen mezelf afleren om op A te drukken als ik wil springen
Dat vinden de Spankys Angels namelijk minder leuk
Yesquote:Op donderdag 3 april 2008 21:51 schreef Reintji het volgende:
Met een grote boog?
Okidokiequote:Op donderdag 3 april 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes![]()
Wil jij nog een keer een ''oefenmatch'' spelen
Heb ik jou al in mijn friends list?quote:
Wat niet is, kan nog komenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ik jou al in mijn friends list?
Jouw heb ik alquote:Op zondag 6 april 2008 02:22 schreef Revenge2005 het volgende:
heb em gekocht hoor
Gamertag staat in me sig , dus zet me er maar bij
en ik geef ze geen ongelijk!quote:Op dinsdag 8 april 2008 06:43 schreef AQuila360 het volgende:
We willen het voor dat GTA uit is klaar hebben![]()
Als GTA eenmaal uit is zullen er niet veel mensen tijd maken voor een potje Worms
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Oke tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:30 schreef Genius-F het volgende:
WormsWil wel meedoen al bak ik er niet veel van.
Robdu90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |