Volgens mij bedoelde hij juist dat het tijdelijke uitstapje van Georgina naar die ene van Noordelicht voorbij is ofzo. Tenminste, dat is wat ik er van begreep?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Nu op 4. Albert zegt net dat de relatie Kelder/Verbaan over is.
Klopt dat hoorde ik ook..quote:Op woensdag 2 april 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Nee, ik begreep toch echt dat de relatie naar de Kelder en van de Baan is
Daphne stopt met Boulevardquote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Een heel item over Georgina en ook weer het filmpje in beeld. Zal Daphne hierom het vandaag niet presenteren.... of zal ze weer gewoon op reis zijn voor Travel?
Je schrijft dat net alsof het al een feit is.quote:
Luister dan naar www.ruudewildt.nl en naar www.radio538.nlquote:Op woensdag 2 april 2008 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je schrijft dat net alsof het al een feit is.
Ze zou toch sowieso al stoppen? Het is toch niet omdat Verbaan-gedoe, of wel?quote:
Nee niet om die Verbaan... ze zou wat jij zegt idd stoppen.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zou toch sowieso al stoppen? Het is toch niet omdat Verbaan-gedoe, of wel?
Idd. De ontmaskering van Georgina.......quote:Op donderdag 3 april 2008 07:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, er is niet altijd een complot. Georgina is vreemdgegaan. Klaar.
Arme Jort. Wat een vernedering.![]()
Wat is dan de reclame??? Ik snap echt niet dat mensen dit denken hoor. Aan publiciteit hebben zij allebei echt geen gebrek, het zijn Dries Roelvink en Conny Breukhoven niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef petitlapin2 het volgende:
gratis reclame voor georgina en co. het ziet er te fake uit
Ah, dat verklaard mogelijk haar verontwaardiging over het aflebber-filmpje. Ik vond dat zo hypocriet van Daphne, dat hele programma Boulevard staat of valt met onthullingen over het wel en vooral wee van so-called BN-ers. Hetzelfde voor Shownieuws. Heel vaak laten ze iets zien, bv over toen over Rattengate, en dan achteraf zeggen dat ze gewoon rustig met z'n allen rond de tafel moeten zitten en het uitpraten. Niet moreel gaan lullen als je eerst de beelden laat zien en ook niet moreel gaan lullen als je zo'n programma presenteert, punt uit.quote:
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik ben een trouw loeder, ooit zelf eens bedrogen, dus ik acht de kans zeer klein dat ik iemand anders zoveel zeer zou doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Zou jij thuis nog even 'Hahahaaaaa, 1 april!!!!' proberen, SHE?
Ik geloof ik ook
Ik geloof alleen wel dat als ik in Georgina d'r schoenen zou staan dat ik het als laatste zenuwachtig redmiddel nog zou roepen ookquote:Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Ik ben een trouw loeder, ooit zelf eens bedrogen, dus ik acht de kans zeer klein dat ik iemand anders zoveel zeer zou doen.
Misschien was dat een reactie op het continu gezeik van de rioolpers dat haar tieten nep waren?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:15 schreef Suko het volgende:
BTW, terecht meldde Verlinde dat Jort en Georgina altijd één van de eerste bellen als er wat te vertelllen valt, én mocht heel Nederland mee 'genieten' van die tits-scan van Georgina qua wel/niet silliconen. Dus niet zeuren Daphne. En verder geloof ik het vreemd gaan nog niet erg, als je dat zo in de limelights doet ís er iets geks mee, of je spoort gewoon niet, of allebei.
Ook, maar een zekere mediageilheid is Verbaantje niet vreemd anders heb je gewoon schijt aan wat de roddelmedia vindt.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Misschien was dat een reactie op het continu gezeik van de rioolpers dat haar tieten nep waren?
zijonline Alleen voor abonnees verder te lezen. Wie????quote:De affaire waarover heel Nederland nu al dagen praat en die inmiddels Daphne Bunskoek heeft doen besluiten dat zij in de toekomst weigert dit soort filmpjes als presentatrice van Boulevard nog langer aan te kondigen, kent een meer dan verrassende ontknoping!
De maker van het veelbesproken filmpje, Jaap Arriens, had overigens nog heel moeite om zijn materiaal te slijten. Voordat Boulevard het filmpje voor enige duizenden euro’s kocht leurde Arriens met zijn materiaal bij alle vier de roddelbladen, waarbij de maker duizenden euro’s vroeg, maar ook bereid was zijn materiaal af te staan voor een paar honderd euro!
Wat de bladen niet wisten was dat Arriens zijn materiaal zelfs gratis had willen afstaan, want de maker had er alle belang dat de met een gsm geschoten video van de tongzoenende Georgina Verbaan en haar tv-collega Pieter van der Wielzijn onderwerp van gesprek zou worden...!
Oogje op Jort?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:35 schreef Suko het volgende:
[..]
zijonline Alleen voor abonnees verder te lezen. Wie????
quote:
quote:Zeperd voor RTL Boulevard? Filmpje Georgina Verbaan toch nep?
Het omstreden filmpje waarin Georgina Verbaan en haar Noorderlicht-collge Pieter van der Wiel elkaar innig zoenen zou toch nep zijn. RTL Boulevard zond het afgelopen maandag uit (zie eerder), maar het zou onderdeel zijn van een 1 april-stunt van de site Grenswetenschap.nl. Die lanceerde de site Paparazzia.nl met als doel roddeljournalisten 'op de kast te jagen'.
Paparazzi en roddeljournalisten bedrijven de parasitaire kunde. Met een telelens semi-stalken ze in de bosjes om de juiste, zo bezwarend mogelijke foto te kunnen maken. De roddeljournalisten zijn vervolgens maar al te blij, leedvermaak scoort, om de foto's of filmopnames te plaatsen en publiceren, melden de makers over hun 1 april-stunt. Paparazzia.nl verzamelt smut over de paparazzi zélf. De site wilde de roddeljournalisten een koekje van eigen deeg geven.
De landelijke media trapte er in en o.a. Spits, Dag, NRC, SBS6, de NOS, Evert Santegoeds (Een bijzonder goed idee) en Wilma Nanninga wilden aandacht aan de site geven.
Het filmpje met Georgina Verbaan is volgens Zijonline onderdeel van het plan om de roddelpers voor schut te zetten. Ook Verbaans partner Jort Kelder werkte mee. Jaap Arriens, die het filmpje maakte, is psychologiestudent en volgens de roddelsite ook betrokken bij Grenswetenschappen.nl. Hij filmde Verbaan en Van der Wiel op dezelfde dag als de aankondiging van de paparazzie-site en verkocht de beelden aan RTL Boulevard.
Verbaan weigert nog steeds elk commentaar op de 'affaire' want de ontknoping zal pas volgen op 16 april in de uitzending van VPRO's Noorderlicht. Dan zouden zij en Van der Wiel de resultaten van het 'experiment' om de media om de tuin te leiden bekend maken.
Komt dat stukje van zijonline?quote:
Het is niet wetenschappelijk, het is grenswetenschappelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef SHE het volgende:
Dan vraag ik me alleen nog af wat er wetenschappelijk is aan dit 'experiment'.
Ik vind het vrij kansloos namelijk.
Van medialog.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:57 schreef Nies het volgende:
[..]
Komt dat stukje van zijonline?
Zou het dan toch...?
Het programma bestaat ok pas kort.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit verhaal klinkt wel iets aannemelijker dan een 1 aprilgrap. Wel goeie stunt voor dat programma, ik had er nog nooit van gehoord, maar het zal nu wel dubbel zoveel kijkers trekken.
Dus had Daphne toch van die grap kunnen weten als ze zo zeer bevriend is met Jort...? Complot!quote:Over de actie van Daphne Bunskoek in RTL Boulevard, die openlijk afstand nam van het filmpje met Georgina Verbaan, zegt hij: Ik heb daar met verbazing kennis van genomen. Ik wist dat Daphne er niet blij mee was omdat zij zeer bevriend is met Jort Kelder. Maar Boulevard is een showbizzroddelprogramma en dan ontkom je er niet aan om dit soort nieuws naar buiten te brengen.Ik snap best dat Daphne het filmpje afschuwelijk vond, maar dan had ze gelijk moet zeggen: dit doe ik niet. Om er achteraf, als het leed al is geschied, afstand van te nemen, vind ik kwalijk. Distantieer je dan helemaal en ga lekker bij een actualiteitenprogramma op Nederland 3 werken. (Volkskrant/Medialog)
Ach, er is toch een heel scala aan theorieen te bedenken dat ze hiermee wilden testen? Misschien wilden ze wel testen hoe snel een roddel zich verspreidt door de media.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef peterfan het volgende:
Als dit waar is dan zat ik er dus flink naast!![]()
![]()
Maar dan nog, ik snap de grap/het experiment nog steeds niet. Ze hebben toch zitten zoenen in dat restaurant?! Als ze nou iets opgezet hadden in de trant van een onwaar verhaal in de wereld helpen en kijken hoe men daar op reageert...
Wat ik ook niet snap is dat blijkbaar deel van het experiment is dat een ingewijde het filmpje maakt en opstuurt. Het zou dan toch zo moeten zijn dat ze door onwetende voorbijgangers, of misschien een getipte Smulders ofzo gefilmd hadden moeten worden?![]()
Raar verhaal.![]()
![]()
Ik denk trouwens niet dat mijnhet leuk gevonden zou hebben als ik in het kader van een proefje zo ga zitten zoenen met iemand anders...
Kortom: ik snap hier niets van!
Nou het kan zijn dat ze zonder tong hebben gezoend. (quote:Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef peterfan het volgende:
![]()
Maar dan nog, ik snap de grap/het experiment nog steeds niet. Ze hebben toch zitten zoenen in dat restaurant?!
Ik denk trouwens niet dat mijnhet leuk gevonden zou hebben als ik in het kader van een proefje zo ga zitten zoenen met iemand anders...
Dat is één van de makers van paparazzia.nl, ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:48 schreef burger het volgende:
Best leuke site trouwens http://www.grenswetenschap.nl
Hier de maker van de paparazzia.nl1 april grap:
http://www.grenswetenschap.nl/2012/permalink.asp?grens=894
Maar dan ga je het toch niet testen door iemand in te schakelen die er vanaf weet, die te laten filmen en die het filmpje naar Boulevard te laten mailen? Dan weet je van te voren de uitslag van de test al.... Een echt experiment lijkt me dan om Georgina en die man in dat cafe te laten zitten, eventueel te laten zoenen, dat een paar dagen later te herhalen net zolang tot een Smulders of wie dan ook er lucht van krijgt...quote:Op donderdag 3 april 2008 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, er is toch een heel scala aan theorieen te bedenken dat ze hiermee wilden testen? Misschien wilden ze wel testen hoe snel een roddel zich verspreidt door de media.
Ik heb alvast relevanter bewijs dat jij dom bent, dan dat jij hebt voor Georgina's vermeende domheid.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:28 schreef Tinkerbellooow het volgende:
Ach, ik wist van ten voren wel dat dit zou gebeuren.
Georgina is zo dom als de achterkant van een varken..
Het.kind
Ik zeg niets...quote:Op donderdag 3 april 2008 17:28 schreef Tinkerbellooow het volgende:
Ach, ik wist van ten voren wel dat dit zou gebeuren.
Georgina is zo dom als de achterkant van een varken..
Het.kind
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:35 schreef Greys het volgende:
Oh... diegene boven mij kon zich niet inhouden
quote:'Zoenfilmpje Verbaan in scène gezet'.
De vrienden van Georgina Verbaan kunnen dan wel zeggen dat ze al langer vreemd gaat, andere bronnen beweren dat alles in scène is gezet voor een experiment van het wetenschapsprogramma Noorderlicht, waarvan Verbaan mede-presentator is.
Het zoenfilmpje zou onderdeel zijn van een experiment dat de Nederlandse roddelpers een spiegel voor wil houden. De beelden werden gemaakt door Jaap Arriens, afgestudeerd psycholoog die betrokken zou zijn bij de site Grenswetenschappen.nl.
Grenswetenschappen lanceerde vorige week de site Paparazzia.nl. Op deze site mochten bezoekers roddels plaatsen over de makers van roddelbladen en roddelrubrieken op tv. Op 1 april bleek deze site echter deel uit te maken van een experiment en verscheen de volgende boodschap op de site: ''U leest het goed: 1 april, paparazzia.nl. Met de steun van enkele BN'ers die mee in het complot zaten lanceerde grenswetenschap.nl een stunt die paparazzi, showbizz- en roddeljournalisten eventjes op de kast moest jagen.''
De hele ophef over het zoenfilmpje tussen Verbaan en medepresentator van Noorderlicht Pieter van Geel zal op 16 april worden uitgezonden, zo meldden bronnen. Tot die tijd moeten alle betrokkenen, waaronder ook Jort kelder, hun mond houden.
Wie zegt dat ze in het complot zatquote:Op donderdag 3 april 2008 19:36 schreef Suko het volgende:
En Daphne in Boulevard niks meer zeggen over dit gebeuren, zwak hoor, heeeeeeeel zwak! Als ze dan in het complot zit (tenslotte had Gordon al gemeld dat ze zeer goed bevriend is met Jort) had ze daar best een mooie (desnoods geheimzinnige) slinger aan kunnen geven, niks nada, maar d'r haar zat wel weer mooi, dat dan weer wel...Wel bij de aftiteling dat ze geen ruzie had met Gordon, wow meid...
Ik schrijf 'als' maar als het niet zo is dan ook had ze best wat kunnen zeggen, zelfs beroep-ouweneel Gordon zei niks. Woei, wie heeft daar de boel onder de knoet, of zoiets dan...quote:
Ik ook Peterfanquote:Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef peterfan het volgende:
![]()
Maar dan nog, ik snap de grap/het experiment nog steeds niet. Ze hebben toch zitten zoenen in dat restaurant?! Als ze nou iets opgezet hadden in de trant van een onwaar verhaal in de wereld helpen en kijken hoe men daar op reageert...
Wat ik ook niet snap is dat blijkbaar deel van het experiment is dat een ingewijde het filmpje maakt en opstuurt. Het zou dan toch zo moeten zijn dat ze door onwetende voorbijgangers, of misschien een getipte Smulders ofzo gefilmd hadden moeten worden?![]()
Raar verhaal.![]()
![]()
Het is NOVA niet. Het is een roddelprogramma.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar dan is Boulevard niet meer geloofwaardig
quote:Wat een zure reacties, hierboven.Maar ik ben blij dat ik nog stees op mijn instinct kan vertrouwen. Ergens klopte er gewoon iets niet.
Mjah. Met behulp van bij de media aanwezige kennis over hoe de (roddel)media werkt laten zien dat die media te misleiden is. Ja, lekker verrassendquote:Op donderdag 3 april 2008 14:13 schreef cinnamongirl het volgende:
"Gewetenschappelijk" misschien?
Flauw hoor.
Hoi. Ik ga maar eens naar bed denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:17 schreef static het volgende:
Goedemorgen.
Samenvatting: Georgina is een trut. Jort is een lul.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind 'm leuk!![]()
Al dat zure teleurgestelde gezeik. Alsof Georgina het nu bijna aan ons verplicht is om écht vreemd te zijn gegaan, want ze had nu eenmaal die verwachting gewekt. Wat een trut! Ze is níet vreemd gegaan! En als ze dat wel had gedaan, was ze ook een trut geweest! Trut! Trut! Trut! En arme Jort is ook al niet zielig, godver! Lul! Lul! Lul!![]()
We zijn gewoon beetgenomen en we vonden het héérlijk.
Zo makkelijk dat iedereen er in trapte?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Samenvatting: Georgina is een trut. Jort is een lul.
Ja, alsof we dat niet allang wisten.
En nee, beetgenomen worden zal me een zorg zijn. Maar 'media' die m.b.v. 'media' laat zien dat je via de 'media' beetgenomen kan worden? Sorry, dat is gewoon net effe te makkelijk hoor.
Ik niet nee, want Georgina is helemaal geweldig en slimmer dan menigeen denkt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Samenvatting: Georgina is een trut. Jort is een lul.
Ja, alsof we dat niet allang wisten.
Ik denk (en weet het eigenlijk wel zeker) dat je daar volkomen mis zit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:40 schreef EvilMarc het volgende:
Dat Georgina niet de slimste is weten we wel.. Maar zó dom?
Ze is niet dom in de zin van niet-intelligent, maar soms wel een beetje naief en een flapuit natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:23 schreef scanman01 het volgende:... Ja, hoe komt ie erop... Wat een onzin zeg. Die meid gooit er zinnen uit waar een doorsnee nederlander 30x over zou struikelen, maar dat is puur toeval. Dat Jort Kelder een relatie met haar heeft is omdat ie echt van domme meiden houdt waar hij geen seconde mee kan praten.
Je hebt wel genadeloos gelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo makkelijk dat iedereen er in trapte?
Kom op zeg, half Nederland had het bij de koffieautomaat over 'De Kus' en de media, de serieuze incluis, trapten er in. Die spiegel is zo af en toe niet verkeerd voor de media hoor. - En ik maak deel uit van dat wereldje, maar vind het prima dat af en toe de waanzin van dit soort hypes eens even haarscherp duidelijk worden gemaakt voor me.
Ik begrijp werkelijk de verontwaardiging niet.In veel andere gevallen 'deugen media niet en ze doen maar wat zus en ze rommelen maar wat zo', en nu wordt een hype als experiment in scène gezet en krijgen de media een behoorlijke reality check, maar nu vinden we het wéér niet goed.
Het komt op mij toch erg over dat mensen zich nu welhaast 'persoonlijk' bedonderd voelen, omdat ze bij de koffieautomaat al vurig partij hadden gekozen voor G. of J. En ja, dan moet je morgen weer naar kantoor...
zo zou ik het ook niet zien. het voelt een beetje aan als onder het mom van een experiment publiciteit genereren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef SHE het volgende:
Waar ik nog wel even aan wil toevoegen dat ik de wetenschappelijke waarde van dit experiment niet echt zie.
Mensen voor de gek houden door je relatie te etaleren is volgens mij nog steeds geen rocket science.
Maar goed, ik weet dan ook niet zoveel van rocket science.
Bron: Telegraafquote:AMSTERDAM -
Het net lijkt zich te sluiten rondom Georgina Verbaan. Haar zoenfilmpje met Noorderlicht-collega Pieter van der Wielen zou inderdaad een ?wetenschappelijk experiment? zijn. Met de uitkomst
De verantwoordelijke omroep VPRO houdt de kaken stijf op elkaar. Waar de eerstvolgende uitzending van Noorderlicht over gaat Dat is nog niet bekend, want het is een nieuwsprogramma. Anders zou het oud nieuws zijn, zegt een woordvoerster. En toch lijkt de inhoud van 16 april al op straat te liggen.
Georgina en Pieter zouden het zoenfilmpje hebben verspreid om de gevolgen in de pers wetenschappelijk te onderzoeken. Tja, lachen toch. Zou Jort ook echt zitten te schateren
Precies, dat zeg ik!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef SHE het volgende:
Waar ik nog wel even aan wil toevoegen dat ik de wetenschappelijke waarde van dit experiment niet echt zie.
Mensen voor de gek houden door je relatie te etaleren is volgens mij nog steeds geen rocket science.
Maar goed, ik weet dan ook niet zoveel van rocket science.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |