abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2008 @ 19:38:35 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_57811141
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:36 schreef Suko het volgende:
En Daphne in Boulevard niks meer zeggen over dit gebeuren, zwak hoor, heeeeeeeel zwak! Als ze dan in het complot zit (tenslotte had Gordon al gemeld dat ze zeer goed bevriend is met Jort) had ze daar best een mooie (desnoods geheimzinnige) slinger aan kunnen geven, niks nada, maar d'r haar zat wel weer mooi, dat dan weer wel... Wel bij de aftiteling dat ze geen ruzie had met Gordon, wow meid...
Wie zegt dat ze in het complot zat
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57811416
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef APK het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze in het complot zat
Ik schrijf 'als' maar als het niet zo is dan ook had ze best wat kunnen zeggen, zelfs beroep-ouweneel Gordon zei niks. Woei, wie heeft daar de boel onder de knoet, of zoiets dan...
  donderdag 3 april 2008 @ 19:48:57 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57811446
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:58 schreef peterfan het volgende:
Als dit waar is dan zat ik er dus flink naast!
Maar dan nog, ik snap de grap/het experiment nog steeds niet. Ze hebben toch zitten zoenen in dat restaurant?! Als ze nou iets opgezet hadden in de trant van een onwaar verhaal in de wereld helpen en kijken hoe men daar op reageert...

Wat ik ook niet snap is dat blijkbaar deel van het experiment is dat een ingewijde het filmpje maakt en opstuurt. Het zou dan toch zo moeten zijn dat ze door onwetende voorbijgangers, of misschien een getipte Smulders ofzo gefilmd hadden moeten worden?
Raar verhaal.

Ik denk trouwens niet dat mijn het leuk gevonden zou hebben als ik in het kader van een proefje zo ga zitten zoenen met iemand anders...

Kortom: ik snap hier niets van!
Ik ook Peterfan Maar dan is Boulevard niet meer geloofwaardig
  donderdag 3 april 2008 @ 22:24:26 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_57815953
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:

Maar dan is Boulevard niet meer geloofwaardig
Het is NOVA niet. Het is een roddelprogramma.

Wat een zure reacties, hierboven. Maar ik ben blij dat ik nog steeds op mijn instinct kan vertrouwen. Ergens klopte er gewoon iets niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 04-04-2008 09:36:48 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 3 april 2008 @ 22:29:59 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57816164
quote:
Wat een zure reacties, hierboven. Maar ik ben blij dat ik nog stees op mijn instinct kan vertrouwen. Ergens klopte er gewoon iets niet.
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:40:03 #181
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_57819933
Ik snap niet dat mensen überhaupt gedacht hebben dat het echt is.. Dat Georgina niet de slimste is weten we wel.. Maar zó dom?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_57820120
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:13 schreef cinnamongirl het volgende:
"Gewetenschappelijk" misschien?
Flauw hoor.
Mjah. Met behulp van bij de media aanwezige kennis over hoe de (roddel)media werkt laten zien dat die media te misleiden is. Ja, lekker verrassend .

Dat komt een beetje overeen met de schokkende onthulling maken dat je waneer je iemands hotmail paswoord weet je z'n mail kan gaan lezen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57820211
Gelukkig maar
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:14:12 #184
127004 maril
Smeetsfan
pi_57820471
Elsevier

'Georgina ging niet vreemd; Jort in complot'
donderdag 3 april 2008 16:42

De publieke tongzoen van Georgina Verbaan met collega Pieter van der Wielen was niet bedoeld om haar vriend Jort Kelder jaloers te maken, maar om de Nederlandse roddelpers een spiegel voor te houden.

Georgina Verbaan zoende met haar collega Pieter van der Wielen bij wijze van experiment
Entertainmentsite ZIJ Online meldt dat het filmpje deel uitmaakt van een experiment voor het wetenschapsprogramma Noorderlicht.

Goed verlicht
Het tv-programma RTL Boulevard liet maandagavond een filmpje zien van Georgina Verbaan hevig kussend met haar Noorderlichtcollega Pieter van der Wielen.

Jaap Arriens, afgestudeerd psycholoog, maakte het filmpje met zijn mobiele telefoon in een druk en goed verlicht café op Goede Vrijdag. Op die dag lanceerde Dan de Kok de site paparazzia.nl. De Kok en Arriens zijn beide betrokken bij de site grenswetenschap.nl.

Complot
Op paparazzia.nl konden bezoekers tot afgelopen dinsdag roddels plaatsen over de makers van roddelbladen en roddelrubrieken op tv. Toen bleek dat de site onderdeel is van een 'complot' waarbij ook 'enkele BN'ers' betrokken zijn.

Georgina Verbaan en Jort Kelder zouden tot de eerstvolgende uitzending van Noorderlicht, op 16 april, hun mond moeten houden.

Door Brenda Peeters
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:17:09 #185
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_57820501
Goedemorgen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_57820544
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:17 schreef static het volgende:
Goedemorgen.
Hoi. Ik ga maar eens naar bed denk ik .
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:35:06 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57820698
Ik vind 'm leuk!

Al dat zure teleurgestelde gezeik. Alsof Georgina het nu bijna aan ons verplicht is om écht vreemd te zijn gegaan, want ze had nu eenmaal die verwachting gewekt. Wat een trut! Ze is níet vreemd gegaan! En als ze dat wel had gedaan, was ze ook een trut geweest! Trut! Trut! Trut! En arme Jort is ook al niet zielig, godver! Lul! Lul! Lul!

We zijn gewoon beetgenomen en we vonden het héérlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57820717
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind 'm leuk!

Al dat zure teleurgestelde gezeik. Alsof Georgina het nu bijna aan ons verplicht is om écht vreemd te zijn gegaan, want ze had nu eenmaal die verwachting gewekt. Wat een trut! Ze is níet vreemd gegaan! En als ze dat wel had gedaan, was ze ook een trut geweest! Trut! Trut! Trut! En arme Jort is ook al niet zielig, godver! Lul! Lul! Lul!

We zijn gewoon beetgenomen en we vonden het héérlijk.
Samenvatting: Georgina is een trut. Jort is een lul.

Ja, alsof we dat niet allang wisten .

En nee, beetgenomen worden zal me een zorg zijn. Maar 'media' die m.b.v. 'media' laat zien dat je via de 'media' beetgenomen kan worden? Sorry, dat is gewoon net effe te makkelijk hoor.
  vrijdag 4 april 2008 @ 01:52:50 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57820887
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En nee, beetgenomen worden zal me een zorg zijn. Maar 'media' die m.b.v. 'media' laat zien dat je via de 'media' beetgenomen kan worden? Sorry, dat is gewoon net effe te makkelijk hoor.
Zo makkelijk dat iedereen er in trapte?

Kom op zeg, half Nederland had het bij de koffieautomaat over 'De Kus' en de media, de serieuze incluis, trapten er in. Die spiegel is zo af en toe niet verkeerd voor de media hoor. - En ik maak deel uit van dat wereldje, maar vind het prima dat af en toe de waanzin van dit soort hypes eens even haarscherp duidelijk worden gemaakt voor me.

Ik begrijp werkelijk de verontwaardiging niet. In veel andere gevallen 'deugen media niet en ze doen maar wat zus en ze rommelen maar wat zo', en nu wordt een hype als experiment in scène gezet en krijgen de media een behoorlijke reality check, maar nu vinden we het wéér niet goed.

Het komt op mij toch erg over dat mensen zich nu welhaast 'persoonlijk' bedonderd voelen, omdat ze bij de koffieautomaat al vurig partij hadden gekozen voor G. of J. En ja, dan moet je morgen weer naar kantoor...

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 04-04-2008 01:58:17 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 4 april 2008 @ 03:12:37 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_57821370
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik niet nee, want Georgina is helemaal geweldig en slimmer dan menigeen denkt.
Dus dat 'we' mag je wel veranderen in 'ik'.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 4 april 2008 @ 03:14:38 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_57821377
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:40 schreef EvilMarc het volgende:
Dat Georgina niet de slimste is weten we wel.. Maar zó dom?
Ik denk (en weet het eigenlijk wel zeker) dat je daar volkomen mis zit.
  vrijdag 4 april 2008 @ 03:18:51 #192
6941 APK
Factual, I think.
pi_57821391
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 4 april 2008 @ 03:23:52 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_57821399
... Ja, hoe komt ie erop... Wat een onzin zeg. Die meid gooit er zinnen uit waar een doorsnee nederlander 30x over zou struikelen, maar dat is puur toeval. Dat Jort Kelder een relatie met haar heeft is omdat ie echt van domme meiden houdt waar hij geen seconde mee kan praten.
pi_57821422
Denk ik een leuk topic aan te klikken over een vreemdgaande Georgina Verbaan is het een of andere stunt van een programma.. dooie mus... kickje naar Onzin
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:22:14 #195
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57822720
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 03:23 schreef scanman01 het volgende:
... Ja, hoe komt ie erop... Wat een onzin zeg. Die meid gooit er zinnen uit waar een doorsnee nederlander 30x over zou struikelen, maar dat is puur toeval. Dat Jort Kelder een relatie met haar heeft is omdat ie echt van domme meiden houdt waar hij geen seconde mee kan praten.
Ze is niet dom in de zin van niet-intelligent, maar soms wel een beetje naief en een flapuit natuurlijk.
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:26:11 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57822775
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zo makkelijk dat iedereen er in trapte?

Kom op zeg, half Nederland had het bij de koffieautomaat over 'De Kus' en de media, de serieuze incluis, trapten er in. Die spiegel is zo af en toe niet verkeerd voor de media hoor. - En ik maak deel uit van dat wereldje, maar vind het prima dat af en toe de waanzin van dit soort hypes eens even haarscherp duidelijk worden gemaakt voor me.

Ik begrijp werkelijk de verontwaardiging niet. In veel andere gevallen 'deugen media niet en ze doen maar wat zus en ze rommelen maar wat zo', en nu wordt een hype als experiment in scène gezet en krijgen de media een behoorlijke reality check, maar nu vinden we het wéér niet goed.

Het komt op mij toch erg over dat mensen zich nu welhaast 'persoonlijk' bedonderd voelen, omdat ze bij de koffieautomaat al vurig partij hadden gekozen voor G. of J. En ja, dan moet je morgen weer naar kantoor...
Je hebt wel genadeloos gelijk.
Ik ben voornamelijk ontstemd omdat ik er wéér intrapte. Mij kun je echt van alles wijsmaken. Vreselijk!
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:29:00 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57822823
Waar ik nog wel even aan wil toevoegen dat ik de wetenschappelijke waarde van dit experiment niet echt zie.
Mensen voor de gek houden door je relatie te etaleren is volgens mij nog steeds geen rocket science.
Maar goed, ik weet dan ook niet zoveel van rocket science.
pi_57822848
ha ha, sterk stukje tv.

achteraf gezien was het natuurlijk ook weer bijzonder toevallig dat een credible persoon als Ilja Pfeijffer er toevallig bij kwam zitten zodat het bevestigd kon worden.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef SHE het volgende:
Waar ik nog wel even aan wil toevoegen dat ik de wetenschappelijke waarde van dit experiment niet echt zie.
Mensen voor de gek houden door je relatie te etaleren is volgens mij nog steeds geen rocket science.
Maar goed, ik weet dan ook niet zoveel van rocket science.
zo zou ik het ook niet zien. het voelt een beetje aan als onder het mom van een experiment publiciteit genereren.
misschien dat de intenties zelfs oprecht waren, maar dan zou ik nog gelaten hebben. integriteit lijkt weer ver te zoeken.
pi_57823414
Ik zie ze er wel allebei voor aan om het als statement te doen ofzo. Maar ik denk toch dat het echt is.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:12:01 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57823592
Update Georgina-gate

quote:
AMSTERDAM -
Het net lijkt zich te sluiten rondom Georgina Verbaan. Haar zoenfilmpje met Noorderlicht-collega Pieter van der Wielen zou inderdaad een ?wetenschappelijk experiment? zijn. Met de uitkomst

De verantwoordelijke omroep VPRO houdt de kaken stijf op elkaar. Waar de eerstvolgende uitzending van Noorderlicht over gaat Dat is nog niet bekend, want het is een nieuwsprogramma. Anders zou het oud nieuws zijn, zegt een woordvoerster. En toch lijkt de inhoud van 16 april al op straat te liggen.

Georgina en Pieter zouden het zoenfilmpje hebben verspreid om de gevolgen in de pers wetenschappelijk te onderzoeken. Tja, lachen toch. Zou Jort ook echt zitten te schateren
Bron: Telegraaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')