Ik meen dat echt!quote:
quote:
echt?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik meen dat echt!
De tafel - model Popov - kost 2200 euro!
Thnx Roevka, lekker snel!
(Even een happie......................)
Eric zou toch ook maar een week blijven? Dat werden er ook 2 of 3.... of nog langerquote:Op maandag 31 maart 2008 19:17 schreef blomst het volgende:
Waarom duurt Ricardo zijn week zolang???
Doe Joris en Kenneth maar tegelijk erinquote:Op maandag 31 maart 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de achterban gaat komen ,het is nu echt saai aan het worden.
De zoveelste al... misschien moet Arne wat meer aan kwaliteit gaan doen ipv prijsbepalingquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij was het trouwens een vlinderstoel van Arne Jacobsen.....
ja vreemde weken hebben ze daar in de kooi.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric zou toch ook maar een week blijven? Dat werden er ook 2 of 3.... of nog langer
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef avonne het volgende:
Ik vind Ricardo wel te pruimen, hoor. De eerste dagen was hij rete-irritant, maar nu niet meer.
Of je gaat op een normale manier met meubelstukken omquote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zoveelste al... misschien moet Arne wat meer aan kwaliteit gaan doen ipv prijsbepaling
Ah.. het plaatje maakt zoveel meer duidelijk: dat zijn geen houten poten zo te zien... zou Jan des B gewoon het ontwerp gegapt hebben?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij was het trouwens een vlinderstoel van Arne Jacobsen.....
Joris zal geen peper gebruiken, die is veelst te fatsoenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Joris voor de peper in Huubs reet, en Kenneth met zijn "je moet wat liever zijn voor Amanda"
Arne is alweer een aantal decennia dood ...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
De zoveelste al... misschien moet Arne wat meer aan kwaliteit gaan doen ipv prijsbepaling
Het was geen onbekend gegeven dat er een 400-ponder in huis was, dus ze hadden er ook rekening mee kunnen houden dat de meubels regelmatig zeer zwaar belast werden, en dat hebben ze kennelijk niet gedaan.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of je gaat op een normale manier met meubelstukken om
That explains....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Arne is alweer een aantal decennia dood ...
Huub zal zich sterk voelen met Joris en Brian zal zich zorgen maken dat zijn broer niets doet waarvoor hij gearresteerd wordt.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Joris voor de peper in Huubs reet, en Kenneth met zijn "je moet wat liever zijn voor Amanda"
Een stuk uit http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nutcrackerquote:Op maandag 31 maart 2008 19:35 schreef Smash-it het volgende:
Wat speelt Huub nu? Klinkt bekend en leuk, wil ik ook op bladmuziek hebben!
Oh ja, thanks!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:36 schreef Dementor het volgende:
Een stuk uit http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nutcracker
-Sugar Plum Fairy
Tja dan hadden ze maar een betere show moeten neerzetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef dieenebart het volgende:
Leuk dat de redactie hier weer eens was.
Die zitten binnenkort ook zonder werk, het zal achter de schermen wel net zo gezellig zijn als ervoor
De laatste dagen van BB1 waren een stuk anders...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef dieenebart het volgende:
Die zitten binnenkort ook zonder werk, het zal achter de schermen wel net zo gezellig zijn als ervoor
Nothing else matters.....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
Terwijl de kok een sigaretje rookt boven het kook-eiland, Rico butlert, Brian en Amanda naar het rokende kokertje luisteren en Claire bijbabbelt met haar grime-juf (?) die reeds van koffie voorzien is...
[ afbeelding ]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar eventuele verhalen over hoe het nu echt was achter de schermen. Volgens mij is daar af en toe nog meer onenigheid geweest als in die villa....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef dieenebart het volgende:
Brian:"Ik heb het toegegeven"quote:Op maandag 31 maart 2008 19:49 schreef avonne het volgende:
hehe, altijd leuk als Brian stopt met voorlezen
net als hier op FOK!, dat kan gewoon niet anders ...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar eventuele verhalen over hoe het nu echt was achter de schermen. Volgens mij is daar af en toe nog meer onenigheid geweest als in die villa....
'Candy', cardio fitness groepje. Heeft Claire het nu over.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Wat is brian hyper, wat gaat er komen vanavond?
Jaaaaquote:Op maandag 31 maart 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:
Nou de brief van een alleenstaande moeder er nog in en het is weer feest.
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:
Nou de brief van een alleenstaande moeder er nog in en het is weer feest.
En dat na aanleiding van een brief van Alexquote:Op maandag 31 maart 2008 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ruzie ja?? Dat heeft DGK redactie snel geregeld
Daarom stel ik voor para fases in te stellen zodat we snel weten hoe ver hij is (iedere dag weer).quote:Op maandag 31 maart 2008 20:00 schreef Leandra het volgende:
Daar is ie weer.... meneer voelt het al in z'n schouder en de "we zouden elkaar uit laten praten, ik hoop dat je het ook bij mij kan doen" is ook alweer langsgekomen
[ afbeelding ]
T-Lex!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
amanda bedankt ene Alex en neemt het alcoholgebruik mee en brian neemt ook de lessen eruit
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef Lady-night het volgende:
Van L_V VOL
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/31/1206985388-380.jpg
misschien moet je wat eenvoudig te herkennen kenmerken inbouwenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:58 schreef Dementor het volgende:
Para alarm fases:
Para alarm fase 1: glazen deuren sneuvelen, brian gaat over op fysiek geweld, is bereid zelfmoord te plegen, zet mensen hardhandig onder de douche.
Para alarm fase 2: Brian schreeuwt als een aap en begint te dreigen.
Para alarm fase 3: Glijstem geactiveerd
Para alarm fase 4: Brian verheft zijn stem en glijd in de messias mode.
Zo zo fijne code.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef Lady-night het volgende:
Van L_V VOL
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/31/1206985388-380.jpg
Help mee danquote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien moet je wat eenvoudig te herkennen kenmerken inbouwen
Handen in de nek, zuchten, scheldwoorden (fokking - beginfase, kut~ = fase 2), en zo
Toysquote:Op maandag 31 maart 2008 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
een brief van de rusjes.
Deze keer maar "Shrek" ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen heeft Jaap zich alweer als gewillig slachtoffer in de kapsalon gemeld, ben benieuwd wat er vandaag van hem gemaakt wordt
Die groene trui erbij aan en het is afquote:
Oeh... dan zit ze nu te dichtbijquote:Op maandag 31 maart 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zou toch ook stapeldol worden als je meer dan een uur bij Amanda moest vertoeven.......
Ik heb niet eens een hekel aan d'r, maar graag een kilometer of 90 afstand
Heerlijke Nostalgiequote:Op maandag 31 maart 2008 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die groene trui erbij aan en het is af![]()
Wat was het toen gezellig hè... Jaap, Lieke en Huub samen trivianten... Jaap vond het geweldig dat hij Shrek genoemd werd
.nl bedoel je ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:11 schreef Lady-night het volgende:
Ben benieuwd of de brief van NL erbij zit...
Het kan ook zijn dat ie de naam van JP vd Ven ff kwijt was... toen ze de private inliepen zei hij ook al een keer iets over rode petjesquote:Op maandag 31 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als ik zie dat je rood aantrekt. (lees, aanloopt). Amanda gaat nog even verder op de brief, nice.
Jammer dat Brian het helemaal met haar eens is.![]()
de discussie is nog lang niet ten einde hoor..quote:Op maandag 31 maart 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als ik zie dat je rood aantrekt. (lees, aanloopt). Amanda gaat nog even verder op de brief, nice.
Jammer dat Brian het helemaal met haar eens is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |