Het was geen onbekend gegeven dat er een 400-ponder in huis was, dus ze hadden er ook rekening mee kunnen houden dat de meubels regelmatig zeer zwaar belast werden, en dat hebben ze kennelijk niet gedaan.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of je gaat op een normale manier met meubelstukken om
That explains....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Arne is alweer een aantal decennia dood ...
Huub zal zich sterk voelen met Joris en Brian zal zich zorgen maken dat zijn broer niets doet waarvoor hij gearresteerd wordt.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Joris voor de peper in Huubs reet, en Kenneth met zijn "je moet wat liever zijn voor Amanda"
Een stuk uit http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nutcrackerquote:Op maandag 31 maart 2008 19:35 schreef Smash-it het volgende:
Wat speelt Huub nu? Klinkt bekend en leuk, wil ik ook op bladmuziek hebben!
Oh ja, thanks!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:36 schreef Dementor het volgende:
Een stuk uit http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nutcracker
-Sugar Plum Fairy
Tja dan hadden ze maar een betere show moeten neerzetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef dieenebart het volgende:
Leuk dat de redactie hier weer eens was.
Die zitten binnenkort ook zonder werk, het zal achter de schermen wel net zo gezellig zijn als ervoor
De laatste dagen van BB1 waren een stuk anders...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef dieenebart het volgende:
Die zitten binnenkort ook zonder werk, het zal achter de schermen wel net zo gezellig zijn als ervoor
Nothing else matters.....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
Terwijl de kok een sigaretje rookt boven het kook-eiland, Rico butlert, Brian en Amanda naar het rokende kokertje luisteren en Claire bijbabbelt met haar grime-juf (?) die reeds van koffie voorzien is...
[ afbeelding ]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar eventuele verhalen over hoe het nu echt was achter de schermen. Volgens mij is daar af en toe nog meer onenigheid geweest als in die villa....quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef dieenebart het volgende:
Brian:"Ik heb het toegegeven"quote:Op maandag 31 maart 2008 19:49 schreef avonne het volgende:
hehe, altijd leuk als Brian stopt met voorlezen
net als hier op FOK!, dat kan gewoon niet anders ...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar eventuele verhalen over hoe het nu echt was achter de schermen. Volgens mij is daar af en toe nog meer onenigheid geweest als in die villa....
'Candy', cardio fitness groepje. Heeft Claire het nu over.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Wat is brian hyper, wat gaat er komen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |