Ik meen dat echt!quote:
quote:
echt?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik meen dat echt!
De tafel - model Popov - kost 2200 euro!
Thnx Roevka, lekker snel!
(Even een happie......................)
Eric zou toch ook maar een week blijven? Dat werden er ook 2 of 3.... of nog langerquote:Op maandag 31 maart 2008 19:17 schreef blomst het volgende:
Waarom duurt Ricardo zijn week zolang???
Doe Joris en Kenneth maar tegelijk erinquote:Op maandag 31 maart 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de achterban gaat komen ,het is nu echt saai aan het worden.
De zoveelste al... misschien moet Arne wat meer aan kwaliteit gaan doen ipv prijsbepalingquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij was het trouwens een vlinderstoel van Arne Jacobsen.....
ja vreemde weken hebben ze daar in de kooi.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric zou toch ook maar een week blijven? Dat werden er ook 2 of 3.... of nog langer
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef avonne het volgende:
Ik vind Ricardo wel te pruimen, hoor. De eerste dagen was hij rete-irritant, maar nu niet meer.
Of je gaat op een normale manier met meubelstukken omquote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zoveelste al... misschien moet Arne wat meer aan kwaliteit gaan doen ipv prijsbepaling
Ah.. het plaatje maakt zoveel meer duidelijk: dat zijn geen houten poten zo te zien... zou Jan des B gewoon het ontwerp gegapt hebben?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij was het trouwens een vlinderstoel van Arne Jacobsen.....
Joris zal geen peper gebruiken, die is veelst te fatsoenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Joris voor de peper in Huubs reet, en Kenneth met zijn "je moet wat liever zijn voor Amanda"
Arne is alweer een aantal decennia dood ...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
De zoveelste al... misschien moet Arne wat meer aan kwaliteit gaan doen ipv prijsbepaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |