abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58188435
Aanraders:

Ergo Proxy
Bartender
  zondag 20 april 2008 @ 21:26:31 #152
122997 zquing
Drama Junk
pi_58188527
Bartender valt wel mee als echte aanrader, ik denk niet echt dat 't een serie is voor de meeste mensen hier. Tempo ligt wel erg laag
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 20 april 2008 @ 21:27:27 #153
122997 zquing
Drama Junk
pi_58188558
Hoewel hij visueel vrij goed inelkaar zit en hij wel leuk is als je een keer toe bent aan wat anders
pi_58188950
Ik heb me althans wel goed vermaakt met Bartender, maar ieder z'n smaak.
Vond altijd wel leuk, beetje het verhaal achter exotische cocktails.
pi_58191183
D Gray man tot en met 78 gkeken.. Leuke serie. maar teveel gepraat over hun wapens..
Black Lagoon afgekeken en dat is echt een vette, donkere serie.
なんだっけ
  zondag 20 april 2008 @ 22:57:55 #156
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58191330
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef Ge4ce het volgende:
...
Kyouran Kazoku Nikki (Nieuwe anime) - No comment, nog te vaag.
...
Heb eerste afl gezien en wat vond ik hem stom.

Irriteer me kapot aan die stomme katmeisje of wolf of wat ze ook mag zijn.
  zondag 20 april 2008 @ 23:45:05 #157
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58192700
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:57 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Heb eerste afl gezien en wat vond ik hem stom.

Irriteer me kapot aan die stomme katmeisje of wolf of wat ze ook mag zijn.
Idd, het is een van de meest irritante series die ik ooit gezien heb, ik ga die ook niet verder volgen.
De serie komt echt over als een vervelend kind dat alles zo even beslist en met de fantasie van een kind.

OMG het einde van episode 3 Kanokon...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_58193429
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef Sh0g het volgende:
Even een klein onderzoekje naar kijkgedrag. Ik zou graag willen weten hoeveel episodes jullie van een anime achter elkaar kijken. Of überhaupt hoeveel episodes jullie kijken per dag.

Ik heb zelf namelijk dat, hoe boeiend ik een anime ook vind, ik nooit meer dan 2 of 3 episodes echt achter elkaar kan kijken. Ik ben constant afgeleid door andere zaken of ga weer ff internetten ofzo.

Ik kijk sowieso niet elke dag, maar als ik dan een avondje tijd heb en zin, dan kan ik er wel 8 tot 10 wegkijken, maar nooit echt achter elkaar. Het gaat zo van: 3 episodes - pauze - nog 2 - ff wat eten - nog 2 - beetje tv kijken - nog 2 - beetje internetten - laatste episode en slapen.

In het sterkste geval zet ik een episode halverwege op pauze en ga ik ff wat anders doen.

Hoe doen jullie dat? Overigens kijk ik altijd een zooi episodes achter elkaar van dezelfde anime. Nooit 2 of 3 naast elkaar.
als volgt:
normale doordeweekse dag: (en ik heb zin om te kijken) 6 a 7 afleveringen, van 1 serie tenzij ik een serie afrond, dan word soms nog de eerste 2 afleveringen van andere serie gestart (blijf ik wel binnen de 6 a 7 afleveringen op een avond)

op een zaterdag/zondag dat ik de hele dag niks te doen heb: 26 eps ongeveer (1 serie, moet deze wel leuk zijn en ik dus echt door willen kijken, anders kom ik zeker aan de 11 afleveringen)
  maandag 21 april 2008 @ 01:15:02 #159
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58194540
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef mschol het volgende:

op een zaterdag/zondag dat ik de hele dag niks te doen heb: 26 eps ongeveer (1 serie, moet deze wel leuk zijn en ik dus echt door willen kijken, anders kom ik zeker aan de 11 afleveringen)
Wajoooooo

Ik ken er nog zo één die dat kan, maar echt, 13 is het meeste wat ik op een dag heb kunnen kijken en de dag erna was ik er nog zat van. Dat was eenmalig.

Ik ben nu overigens nog bezig met NHK ni Youkoso! Ik kom er maar moeizaam doorheen, maar weiger 'em te droppen, omdat hij toch ook wel zeer grappige stukjes kent. Dat hele hikikomori en conspiracy's is maar een zwaar onderwerp voor een animé.

Ben ondertussen ook nog het één en ander aan het downloaden. De torrents heb ik al máááánden, misschien al wel 1,5 jaar op m'n pc staan, maar nooit iets meegedaan.
O.a. School Rumble, Madlax, Haibane Renmei, Ghost in the Shell SAC, Full Metal Alchemist, Petopeto-san, Stellvia of the Universe en Great Teacher Onizuka. 40 GB in totaal. Wanneer ik het ga kijken.... geen idee....
pi_58195750
quote:
Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Wajoooooo

Ik ken er nog zo één die dat kan, maar echt, 13 is het meeste wat ik op een dag heb kunnen kijken en de dag erna was ik er nog zat van. Dat was eenmalig.

Ik ben nu overigens nog bezig met NHK ni Youkoso! Ik kom er maar moeizaam doorheen, maar weiger 'em te droppen, omdat hij toch ook wel zeer grappige stukjes kent. Dat hele hikikomori en conspiracy's is maar een zwaar onderwerp voor een animé.
tis idd een ietwat zwaar onderwerp, maar vond het behoorlijk goed te volgen.
quote:
Ben ondertussen ook nog het één en ander aan het downloaden. De torrents heb ik al máááánden, misschien al wel 1,5 jaar op m'n pc staan, maar nooit iets meegedaan.
O.a. School Rumble, Madlax, Haibane Renmei, Ghost in the Shell SAC, Full Metal Alchemist, Petopeto-san, Stellvia of the Universe en Great Teacher Onizuka. 40 GB in totaal. Wanneer ik het ga kijken.... geen idee....
ik heb nu nog +50GB aan series die ik moet kijken, en nog +/- 60GB om weg te branden op dvd's
  maandag 21 april 2008 @ 07:23:44 #161
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_58195794
Trouwens menschen. Wat vindt men als er Anime op tv komt in het Engels?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  maandag 21 april 2008 @ 07:34:47 #162
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58195835
Ik kijk 's-morgens onderweg naar werk 3 episodes en op de terugweg ook 3 episoides.
Meestal zijn 1 of 2 per dag van nieuwe series en de rest van bestaande.
Bleach + Naruto worden automatisch klaargezet voor me dus dat is op een USB stick duwen en onderweg kijken; tenzij ik te vroeg opsta en ruimte heb om ze meteen te kijken

Indien een complete serie me bevalt kan ik best in het weekend nog eens doorgaan met die serie trouwens
Dan kijk ik +- 30 tot 40 episodes in de werkweek en de rest in het weekend.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_58195845
quote:
Op maandag 21 april 2008 07:23 schreef rakotto het volgende:
in het engels??
you nuts? *shivers*

pi_58196257

wie weet uit welke anime dit gifje komt ? , ziet er namelijk grappig uit
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 21 april 2008 @ 08:36:33 #165
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_58196260
quote:
Op maandag 21 april 2008 07:36 schreef mschol het volgende:

[..]

in het engels??
you nuts? *shivers*

Ik weet het, maar nog altijd beter dan in het Nederlands.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_58196313
quote:
Ik heb liever gewoon het origineel met ondertiteling.

Ik ben best wel een aggresieve kijker. Thermen, namen, titels en dergelijken kan ik bij veel anime/manga niet noemen of herinneren. Ik kijk over het algemeen naar het thema, genre, karakter- en verhaalbouw. Als ik zin heb, en het verhaal gaaf vind, kijk of lees ik een serie zo weg in een paar dagen tot een week. Als het verhaal mij boeit, ligt het er vaak aan hoelang een serie is 13-26-52 of 100+. Een serie van 13 afleveringen zal ik vlugger weg kijken dan een serie met 100 afleveringen. Daar neem ik dan liever mijn tijd voor. Hetzelfde geld voor manga (dan wel in chapter vorm, 50-100-150 en 250).
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  maandag 21 april 2008 @ 08:46:42 #167
122997 zquing
Drama Junk
pi_58196341
quote:
prima, alleen ga ik 't niet kijken
  maandag 21 april 2008 @ 09:07:25 #168
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58196596
Over het algemeen kijk ik een episode meteen als hij binnen is gehaald. Meestal is dit een episode of twee drie op een avond en komt er een hele bubs aan het begin van de week uit dan wil ik het nog wel eens spreiden over de week om de lege dagen op te vullen.

Op een druilerige zondag bijvoorbeeld houd ik soms nog wel een marathon en kijk ik zeker een serie van 13 eps weg. Vroeger heb ik ook wel meer episodes doorheen gejaagd zoals Naruto, 't was zomervakantie en ik wilde toch wel weten of het wat voor mij was. Ik heb mij toen in vijf dagen bij-gekeken tot ep 132 (~26 eps per dag), daar had ik toen nog de tijd voor om dat te doen. Echter zijn die tijden voorbij (vijf dagen achter elkaar 26 eps kijken) en beperk mij nu over het algemeen alleen tot de 13/26 ep series (het liefst als ze nog wekelijks uitkomen). Heel soms begin ik nog aan een serie van 52 eps als de serie echt de moeite waard is en deze wekelijks uitkomt.

Wanneer de eps nog wekelijks uitkomen kijk ik meerdere series door elkaar, de voorgaande eps heb ik immers al gezien en er is dan niets meer om te kijken. Het vormt dan niet zo'n probleem voor mij gezien het om enkele episodes gaat. Wanneer ik meerdere eps heb opgespaard dan kijk ik eerst die af alvorens ik aan een andere serie begin.

Pauzeren doe ik bijna nooit midden in een episode tenzij de serie ruk is, ik kijk de episode eerst af voor ik pauzeer.

Engelse anime dubs kijk ik niet, die overdreven Amerikaanse stemmen staan mij niet aan en passen niet bij de karakters. De enige anime die ik in het engels tolereer zijn Dragonball Z en de eerste film van Ghost in the Shell, maar zodra ik andere anime hoor in het engels dan weet ik niet hoe snel ik de Japanse dub aan moet zetten.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 21 april 2008 @ 09:09:59 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_58196627
Code Geass R2, wat een heerlijk begin heeft die serie weer ^^, ik ben na elke aflevering benieuwd hoe het nu weer verder gaat
quote:
Ik heb vroeger wel DBZ en Gundam Wing zo gekeken maar ik haat het wachten tot de nieuwe afleveringen op tv worden uitgezonden en dat je er altijd voor moet thuis blijven en de kans heb afleveringen te missen. Zeker omdat ik verwacht dat deze net zoals eerder overdag worden uitgezonden wanneer ik er nooit ben.
Oftewel, ik vind het prima als het komt maar ik zal er niet naar kijken.

Dat en als je een serie al ooit in de originele stemmen hebt gezien is het echt tergend deze opnieuw te zien met andere stemmen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 21 april 2008 @ 10:41:03 #170
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58198201
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:12 schreef mschol het volgende:

[..]

Hahaha, heel herkenbaar.
Ik heb dan altijd een soort van 'haast'. Moet het gewoon afkijken. Dit weekend heb ik alleen maar anime gekeken.
pi_58198431
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:36 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]

Het doet me denken aan Ouran High School Host Club
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58198464
quote:
[ afbeelding ]

One Piece.

Zwart harige: Nico Robin
Oranje harige: Nami
Geel harige: Sanji
pi_58198485
quote:
Op maandag 21 april 2008 08:43 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Ik heb liever gewoon het origineel met ondertiteling.
Jep... Op TMF hebben ze vorig jaar Cowboy Bebop op de goeie manier uitgezonden... Wel met Nederlandse ondertiteling, maar dat zullen we dan maar even door de vingers zien (Nederlandse ondertiteling is vaak een vertaling van Engelse (Amerikaanse) ondertiteling en die wordt dan ook nog eens véél te vrij vertaald, waardoor het echt storend is.

Films zijn meestal wel te doen met Engelse (Amerikaanse) dub, maar series zijn echt intens slecht. Nog niet zo slecht als bij Nederlandse dubs, trouwens.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58199246
quote:
Mwah, ligt eraan, naruto in het engels/nederlands lijkt me helemaal niks.
Maar Avatar in het nederlands is dan wel leuk.

En nu te bedenken dat je alfred jodokus kwak, vrouwtje theelepel etc ook tot anime kan rekenen, en dat is toch wel een groot succes geworden.
pi_58199950
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

One Piece.

Zwart harige: Nico Robin
Oranje harige: Nami
Geel harige: Sanji
mm laat dan maar zitten heb niet echt zo'n trek in om nog een 300+ eps anime te volgen , bleach en naruto is al genoeg , komt wel een keer als die afgelopen is en ik tijd teveel heb ofzo
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_58200055
quote:
Op maandag 21 april 2008 11:29 schreef Whooz het volgende:
Da's geen anime...
quote:
[ afbeelding ]

Ouran High School Host Club?
  maandag 21 april 2008 @ 12:08:58 #177
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58200121
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:07 schreef MaxiTitan het volgende:
Wanneer de eps nog wekelijks uitkomen kijk ik meerdere series door elkaar, de voorgaande eps heb ik immers al gezien en er is dan niets meer om te kijken. Het vormt dan niet zo'n probleem voor mij gezien het om enkele episodes gaat. Wanneer ik meerdere eps heb opgespaard dan kijk ik eerst die af alvorens ik aan een andere serie begin.
Ah ja als je gloednieuwe series kijkt, ben je helemaal afhankelijk van wanneer ze uitkomen en dan kun je wel meerdere naast elkaar kijken. Zo heb ik Moyashimon erbij gepakt, want die was zo leuk, dat ik meteen ben gaan kijken.
quote:
Op maandag 21 april 2008 11:29 schreef Whooz het volgende:

[..]

Mwah, ligt eraan, naruto in het engels/nederlands lijkt me helemaal niks.

En nu te bedenken dat je alfred jodokus kwak, vrouwtje theelepel etc ook tot anime kan rekenen, en dat is toch wel een groot succes geworden.
Avatar is dan ook geen animé, maar Amerikaans geproduceerde nep-animé. Net zoals Britney Spears nieuwe videoclip. Ik snap niet dat mensen dat zo leuk vinden. Ik vind er geen drol aan.

Overigens zijn de oude stemartiesten van de oude tekenfilmseries 100x beter dan die van tegenwoordig. Nu hebben ze 5 mensen die 20 tekenfilms inspreken.
Alhoewel, mijn moeder ergerde zich altijd groen en geel aan de stem van Alfred.
pi_58200322
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mm laat dan maar zitten heb niet echt zo'n trek in om nog een 300+ eps anime te volgen , bleach en naruto is al genoeg , komt wel een keer als die afgelopen is en ik tijd teveel heb ofzo
Moet je een anime van 300+ aflevering direct helemaal kijken dan? Er zijn genoeg arcen met One Piece, kun je zelf kiezen hoe veel/snel je alles wilt kijken. Filler arcs kun je zelfs overslaan.
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ouran High School Host Club?
One Piece.
pi_58200436
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:19 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Moet je een anime van 300+ aflevering direct helemaal kijken dan? Er zijn genoeg arcen met One Piece, kun je zelf kiezen hoe veel/snel je alles wilt kijken. Filler arcs kun je zelfs overslaan.
[..]

One Piece.
naja ik kijk meestal een anime wel in een keer , dan bedoel ik niet non stop op 1 dag maar dan kijk ik geen andere anime's tussen door . en ik heb op het moment nog zoveel te kijken nu het nieuwe seizoen is begonnen .
op het moment heb ik , naruto , bleach , special A , kanokon , allison & Lillia , itazura kiss , code geass R2 , D-gray man en to love ru .
dan heb ik geen zin om er nog een anime door heen te kijken als die zo lang duurt , is het iets van 26 eps dan ben ik er in 2-3 dagen doorheen
  maandag 21 april 2008 @ 13:45:15 #180
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58201930
Itazura na kiss is leuk!

En iemand die Tower of Druaga kijkt? Eerste ep was zo funny!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')