Mijn update:
Het is lang. Niet lezen als je geen zin hebt in re- en previews of ordeels en meningen.Over Drive (anime) - Afgekeken. Wielren anime. Hoewel het totaal niet waardig is om te kijken heb ik er toch van genoten.
Blaze Driver (Nieuwe manga) - Nog te weinig om iets over te zeggen. Het gaat kort gezegt over een mensengroep die met bepaalde 'stikkers' krachten kunnen behalen. Futuristische thema met waarschijnlijk een unieke vechtstyle. Ik heb er veel hoop voor. (Pas eerste hoofdstuk uit helaas.)
Hand x Red (Nieuwe manga) - Super vaag, maar super interessant. Heel mysterieus en onmogelijk in te schatten hoe de mangaka gaat werken.
Shaman King (manga) - 'Over Soul', 'Spiritueel', 'Shamans'. Het leest fijn weg, heeft zo zijn trekjes en net zo vreemd als Hand x Red. Ik heb geen idee hoe dit gaat verlopen.
Hunter x Hunter (manga) - In het begin is het altijd wel lastig te zien te zien waar het verhaal naartoe zal lopen, maar ik heb er vlug achtergekomen dat ik daar niet over na moet denken. Het heeft mij zelfs verrast met een 'mmo-' of 'kaart'achtige wending.
Kamen Teacher (Nieuwe manga) - Slechte school+Strenge? leraar+Ongehoorzame k*t kinderen= Vreemd? Waar blijft het volgende hoofdstuk?
Monster Soul (Nieuwe manga) - One Piece / Fairy Tail thema/genre. Zal 'het' het mange scene overleven?
xxxHOLiC - Kei (manga/2de seizoen anime) - Een van de weinige anime's/manga's die ik direct helemaal gelezen heb. Mysterieus, pshychologisch en amuzerend met veel grappen en geintjes.
Soul Eater (Nieuwe anime) - Gewaagd, geweldig en grappig. Must see.
Fairy Tail (manga) - Doet mij zoveel aan One Piece denken, maar toch heeft het zijn eigen ding. Het thema of genre in Fairy Tail is daarom niet uniek, de karakters lijken zoveel (teveel?) van One Piece. Maar het verhaal doet je dat vergeten.
Code Geass - Hangyaku no Lelouch (anime) - Psychologische thriller met futurischtische mecha actie. Must see denk ik zo.
Slam Dunk (manga/anime) - Manga geheel gelezen en op het laatste moment heeft het mijn zin vernietigd. Hoewel het een oude verhaal is, en de animatietechnieken niet van tegenwoordig zijn zal het de sportliefhebber niet teleurstellen.
Kyouran Kazoku Nikki (Nieuwe anime) - No comment, nog te vaag.
Neon Genesis Evangelion (anime) - Pshychologische thriller eps op het laatst, te erg goed gedaan. The End of Evangelion, heel goed einde.
xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume (anime film) -
Gungrave nog verder kijken. Waar blijven die
Gintama afleveringen?
Bleach (anime) en
Naruto (anime), waarom fillers

.
Bleach (manga), waar blijft de actie?
Naruto (manga), wat denkt de mangaka toch?
One Piece (anime en manga), ja please!
xxxHOLiC (manga), ja please!
Hayate 2de seizoen aub.
Haruhi 2de seizoen aub. INP schiet eens op met
Eyeshield 21.
Prince of Tennis moet ik nog verder kijken.
Kekkaishi gaat nog door in de manga!
Mijn want-to-see lijst:
D.Gray-man,
Death Note special,
Fate/Stay Night,
Night of the Fireflies en
Mobile Suit Gundam.