abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:42:14 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58005370
lol. Met uitzondering van xxxHolic Kei natuurlijk
Dat ik die vergeet als uitzondering te posten

Bus games is dat wat?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_58005941
quote:
ahh ja die heb ik al gezien , dat was mijn 3e of 4e anime
wel een erg goede serie moet ik zeggen .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_58008056
Zowel Slam Dunk als Buzzer Beater hebben gewoon bijna dezelfde k** einde. Heel mijn zin (in) is gewoon weg.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_58011878
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef Ge4ce het volgende:
Zowel Slam Dunk als Buzzer Beater hebben gewoon bijna dezelfde k** einde. Heel mijn zin (in) is gewoon weg.
Daarom hebben we bij de verkiezingen ook als regel gesteld dat je series volledig gezien moet hebben... Er zijn wel meer series die verkloot worden door een beroerd einde.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_58013169
Death Note ending spoiler:

pi_58034652
toch weer een tijd geleden dat ik dit topic heb gechecked.. binnekort toch weer ff wat anime gaan kijken denk ik zo.
  maandag 14 april 2008 @ 19:37:23 #127
122997 zquing
Drama Junk
pi_58048710
nog mensen hier die kurenai kijken? Vond ep1 wel tof
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_58058378
Heb Elfen Lied in 2 avonden gekeken, pfff wat een fan service! niet normaal!
Maarja..

Veel bloed though
And that is how I met your mother.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:19:27 #129
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58062632
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef zquing het volgende:
Yup, het is een serie met potentie imo.

Kanokon en ToLoveRU ben ik ook aan het proberen al vind ik deze wel minder, ecchi is op zijn tijd wel leuk maar op het moment bevallen de serieuze series mij beter.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:03:53 #130
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58065138
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef zquing het volgende:
Behalve xxxHolic heb ik nog geen enkele serie op mijn lijstje staan
Kanokon en ToLoveRU heb ik wel al gedownload trouwens maar deze staan nog niet op de planning op te kijken.
  woensdag 16 april 2008 @ 00:15:23 #131
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58078961
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:24 schreef Intronic het volgende:
toch weer een tijd geleden dat ik dit topic heb gechecked.. binnekort toch weer ff wat anime gaan kijken denk ik zo.
welcome back

ik heb vorige week woensdag mijn laatste tentamen van het jaar gemaakt en heb tot 1 september vrij
naja, ben bezig met autorijlessen enzo en moet ook nog een baantje zoeken ofzoiets, maar kan weer lekker veel kijken.

Ben nu bezig met Welcome to the NHK en Chobits. Beide geniaal
pi_58080389
xxxHOLiC ep2 is zeker gaaf.
pi_58107704
Lol had hier een tijdje niet meer gekeken, en zie ik opeens Chi's sweet home staan *nieuwsgierig* dus maar ff checke en hij is grappig!!

Thnx for the tip
  donderdag 17 april 2008 @ 13:57:49 #134
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58111315
quote:
DreamWorks to make 'Ghost' in 3-D

DreamWorks has acquired rights to the Japanese manga "Ghost in the Shell" with plans to adapt the futuristic police thriller as a 3-D live-action feature.
Bron http://www.variety.com/VR1117984029.html Het commentaar van de lezers eronder is duidelijk

Geen probleem OnbeschrevenBlad. Ik lig ook elke keer in een deuk
pi_58119973
Soul Eater ep 2 (Vraag me af hoe de soundtrack zal zijn.)
pi_58126887
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Ge4ce het volgende:
Die serie is inderdaad echt te grapig roflol
And that is how I met your mother.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:13:29 #137
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58132058
ik heb een Dragonball Z Broly Triple Threat DVD box gekocht bij de boudisque.

Broly The Legendary Super Saiyan
Broly Second Coming
Bio-Broly Uncut Movie

Gelukkig zijn het movies, dus nu zijn ze op full power in 8 minuten ipv in 8 episodes.

Ik wilde ook de volledige box van Tokko meenemen, maar dan werd het me toch een beetje te duur.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:54:57 #138
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_58133056
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Ge4ce het volgende:
Er zijn ook twee versies van de serie lees ik net... De ene die op maandag uitgezonden wordt een 'kiddy' versie met bepaalde scènes eruit geknipt en de uncut versie die op donderdag uitgezonden wordt.

Ik ga deze ook maar eens proberen...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_58137723
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Er zijn ook twee versies van de serie lees ik net... De ene die op maandag uitgezonden wordt een 'kiddy' versie met bepaalde scènes eruit geknipt en de uncut versie die op donderdag uitgezonden wordt.

Ik ga deze ook maar eens proberen...
Het verschil van de eerste episode (cut/uncut):
quote:
"One, there was a very breif clip where Shinigami said a few words and then it showed a close-up of Blair’s well-endowed rack. Two, at the end of the episode there was a much longer preview that showed scenes from what I believe should be the next 2-4 episodes."
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:18:15 #140
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58146685
Soul Eater is geweldig
pi_58151739
Free short anime about North Korea Abducting Japanese

Waar gebeurd verhaal in een anime jasje..
なんだっけ
  zaterdag 19 april 2008 @ 09:38:41 #142
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_58154486
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef Sh0g het volgende:
ik heb een Dragonball Z Broly Triple Threat DVD box gekocht bij de boudisque.

Broly The Legendary Super Saiyan
Broly Second Coming
Bio-Broly Uncut Movie

[ afbeelding ]

Gelukkig zijn het movies, dus nu zijn ze op full power in 8 minuten ipv in 8 episodes.

Ik wilde ook de volledige box van Tokko meenemen, maar dan werd het me toch een beetje te duur.
Heb je die gewoon in Nederland gekocht? Zoja--> waar?
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:37:59 #143
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58159557
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:38 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Heb je die gewoon in Nederland gekocht? Zoja--> waar?
Bij de Boudisque in Utrecht. (Dicht bij Hoog Catherijne)
  zondag 20 april 2008 @ 18:26:55 #144
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58184048
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:18 schreef wdn het volgende:
Soul Eater is geweldig
Oh, die staat ook op mijn lijstje. Heb nu te veel om te checken.
pi_58187370
Mijn update: Het is lang. Niet lezen als je geen zin hebt in re- en previews of ordeels en meningen.

Over Drive (anime) - Afgekeken. Wielren anime. Hoewel het totaal niet waardig is om te kijken heb ik er toch van genoten.
Blaze Driver (Nieuwe manga) - Nog te weinig om iets over te zeggen. Het gaat kort gezegt over een mensengroep die met bepaalde 'stikkers' krachten kunnen behalen. Futuristische thema met waarschijnlijk een unieke vechtstyle. Ik heb er veel hoop voor. (Pas eerste hoofdstuk uit helaas.)
Hand x Red (Nieuwe manga) - Super vaag, maar super interessant. Heel mysterieus en onmogelijk in te schatten hoe de mangaka gaat werken.
Shaman King (manga) - 'Over Soul', 'Spiritueel', 'Shamans'. Het leest fijn weg, heeft zo zijn trekjes en net zo vreemd als Hand x Red. Ik heb geen idee hoe dit gaat verlopen.
Hunter x Hunter (manga) - In het begin is het altijd wel lastig te zien te zien waar het verhaal naartoe zal lopen, maar ik heb er vlug achtergekomen dat ik daar niet over na moet denken. Het heeft mij zelfs verrast met een 'mmo-' of 'kaart'achtige wending.
Kamen Teacher (Nieuwe manga) - Slechte school+Strenge? leraar+Ongehoorzame k*t kinderen= Vreemd? Waar blijft het volgende hoofdstuk?
Monster Soul (Nieuwe manga) - One Piece / Fairy Tail thema/genre. Zal 'het' het mange scene overleven?
xxxHOLiC - Kei (manga/2de seizoen anime) - Een van de weinige anime's/manga's die ik direct helemaal gelezen heb. Mysterieus, pshychologisch en amuzerend met veel grappen en geintjes.
Soul Eater (Nieuwe anime) - Gewaagd, geweldig en grappig. Must see.
Fairy Tail (manga) - Doet mij zoveel aan One Piece denken, maar toch heeft het zijn eigen ding. Het thema of genre in Fairy Tail is daarom niet uniek, de karakters lijken zoveel (teveel?) van One Piece. Maar het verhaal doet je dat vergeten.
Code Geass - Hangyaku no Lelouch (anime) - Psychologische thriller met futurischtische mecha actie. Must see denk ik zo.
Slam Dunk (manga/anime) - Manga geheel gelezen en op het laatste moment heeft het mijn zin vernietigd. Hoewel het een oude verhaal is, en de animatietechnieken niet van tegenwoordig zijn zal het de sportliefhebber niet teleurstellen.
Kyouran Kazoku Nikki (Nieuwe anime) - No comment, nog te vaag.
Neon Genesis Evangelion (anime) - Pshychologische thriller eps op het laatst, te erg goed gedaan. The End of Evangelion, heel goed einde.
xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume (anime film) -

Gungrave nog verder kijken. Waar blijven die Gintama afleveringen? Bleach (anime) en Naruto (anime), waarom fillers . Bleach (manga), waar blijft de actie? Naruto (manga), wat denkt de mangaka toch? One Piece (anime en manga), ja please! xxxHOLiC (manga), ja please! Hayate 2de seizoen aub. Haruhi 2de seizoen aub. INP schiet eens op met Eyeshield 21. Prince of Tennis moet ik nog verder kijken. Kekkaishi gaat nog door in de manga!

Mijn want-to-see lijst: D.Gray-man, Death Note special, Fate/Stay Night, Night of the Fireflies en Mobile Suit Gundam.
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 20:54:00 #146
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_58187663
ben je begonnen met de hunter x hunter manga of ben je verder gegaan waar de animé ophield?

Edit: soul eater was leuk, maar ik denk niet dat ik het 51 afleveringen zal uithouden, ik wil gewoon óf dat het spannend en onvoorspelbaar/mysterieus word, óf dat het dom en idioot wordt. tegelijk kan werken maar niet voor zo lang...
:')
pi_58187738
Ik ben met de (Hunter X Hunter) manga begonnen met het eerste hoofdstuk. Zit ondertussen op 261 en wacht nu even totdat de arc afgelopen is.
  zondag 20 april 2008 @ 21:10:13 #148
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_58188093
Even een klein onderzoekje naar kijkgedrag. Ik zou graag willen weten hoeveel episodes jullie van een anime achter elkaar kijken. Of überhaupt hoeveel episodes jullie kijken per dag.

Ik heb zelf namelijk dat, hoe boeiend ik een anime ook vind, ik nooit meer dan 2 of 3 episodes echt achter elkaar kan kijken. Ik ben constant afgeleid door andere zaken of ga weer ff internetten ofzo.

Ik kijk sowieso niet elke dag, maar als ik dan een avondje tijd heb en zin, dan kan ik er wel 8 tot 10 wegkijken, maar nooit echt achter elkaar. Het gaat zo van: 3 episodes - pauze - nog 2 - ff wat eten - nog 2 - beetje tv kijken - nog 2 - beetje internetten - laatste episode en slapen.

In het sterkste geval zet ik een episode halverwege op pauze en ga ik ff wat anders doen.

Hoe doen jullie dat? Overigens kijk ik altijd een zooi episodes achter elkaar van dezelfde anime. Nooit 2 of 3 naast elkaar.
  zondag 20 april 2008 @ 21:15:54 #149
122997 zquing
Drama Junk
pi_58188247
Hangt ervan af, als ik gewoon zin heb om te kijken dan wil ik wel eens gaan marathonnen(10eps+) Kijk ik een zwaardere serie dan soms maar 1 of 2 eps op een dag. Als ik een serie aan 't volgen ben die gereleased aan 't worden is als ik hem binnen heb xD

kijk ik een slechtere serie dan wil ik meestal wel gewoon gaan inetten tijdens de serie, dan gaat de serie niet fullscreen en dan ga ik gewoon een beetje inetten
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_58188286
Ik kijk, als ik meerdere episodes heb, ook aardig wat episodes achter elkaar.. Heb er wel eens zo'n 5 à 6 achter elkaar gekeken.. Maar soms ook pauzes tussendoor, maar dat ligt meer aan het "ik heb honger"-gevoel dan aan het "goh, even wat anders doen"-idee..

Maar ik kijk liever ook niet 2 of 3 animes door elkaar.. Bij sommige moet je wel, als ze nog aan 't uitzenden zijn, maar verder kijk ik ze het liefst één voor één
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')