als mecha's een kleine rol spelen in NGE wil ik hem misschien nog wel eens proberenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:08 schreef zquing het volgende:
neuh, ik vind dus van niet.
FMP is comedy, NGE is een psychologisch drama. Mecha's zijn bijzaak
Ja, maar dan is het nog wel een mecha-serie. Die term geeft de setting weer (net zo goed dat een benaming als SF of Fantasy niet aangeeft of het om een comedy of drama gaat)quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:08 schreef zquing het volgende:
NGE draait om een stel mecha-piloten. Je hebt dus wel de hele tijd met mecha te maken, maar de serie is voornamelijk een psychologisch drama.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als mecha's een kleine rol spelen in NGE wil ik hem misschien nog wel eens proberen
De film Grave of the Fireflies. Gegarandeerd janken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:15 schreef PsyCha het volgende:
Heb de laatste tijd lompe animes gekeken. Bah!
Kent iemand een hele zielig, waarvan ik moet huilen?
ken je er ook een met een wat modernere visuele stijl ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De film Grave of the Fireflies. Gegarandeerd janken.
kimi's eiertjes volgens vele... ik zat me echter de hele tijd te irriteren aan het idiote gedoe van de hoofdrolspelerquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ken je er ook een met een wat modernere visuele stijl ?
ik verlies mijn focus altijd erg snel als de visuals mij niet aanspreken helaas
Dat heb ik ook, maar het is nogal een meeslepende film. Een meesterwerk en must-see.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal hem eens proberenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar het is nogal een meeslepende film. Een meesterwerk en must-see.
Hoe kan je iets dat is gemaakt door Ghibli niet visueel aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee maar het ziet er gewoon oud uit , ik ben meer van de nieuwere animatie stijlquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoe kan je iets dat is gemaakt door Ghibli niet visueel aantrekkelijk vinden
Het is dan ook oud, maar er is nog niets dat eraan kan tippen qua drama.quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee maar het ziet er gewoon oud uit , ik ben meer van de nieuwere animatie stijl
ik had ook moeite de visuals van spirited away te waarderen als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld
clannad of shakugan no shana
FMP Fumoffu is comedy.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:08 schreef zquing het volgende:
best wel zonde eigenlijk, juist de oudere films van ghibli zijn visueele hoogstandjes. Als je ziet hoeveel werk erin zit, aangezien ze vroeger nog met cells werkten. Je kan echt heel veel handwerk terugzien. het ziet er mischien niet zo glad uit als tegenwoordig maar 't is echt supermooiquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee maar het ziet er gewoon oud uit , ik ben meer van de nieuwere animatie stijl
ik had ook moeite de visuals van spirited away te waarderen als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld
clannad of shakugan no shana
Al gezienquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De film Grave of the Fireflies. Gegarandeerd janken.
http://animenfo.com/animetitle,1243,ohjgii,kimi_ga_nozomu_.htmlquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal hem eens proberen
@ blessed . kimi hoeveel ? o.O
ahh ja die heb ik al gezien , dat was mijn 3e of 4e animequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
http://animenfo.com/animetitle,1243,ohjgii,kimi_ga_nozomu_.html
*hoppa*
Daarom hebben we bij de verkiezingen ook als regel gesteld dat je series volledig gezien moet hebben... Er zijn wel meer series die verkloot worden door een beroerd einde.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef Ge4ce het volgende:
Zowel Slam Dunk als Buzzer Beater hebben gewoon bijna dezelfde k** einde. Heel mijn zin (in) is gewoon weg.
Yup, het is een serie met potentie imo.quote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef zquing het volgende:
nog mensen hier die kurenai kijken? Vond ep1 wel tof
Behalve xxxHolic heb ik nog geen enkele serie op mijn lijstje staanquote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef zquing het volgende:
nog mensen hier die kurenai kijken? Vond ep1 wel tof
welcome backquote:Op maandag 14 april 2008 00:24 schreef Intronic het volgende:
toch weer een tijd geleden dat ik dit topic heb gechecked.. binnekort toch weer ff wat anime gaan kijken denk ik zo.
Bron http://www.variety.com/VR1117984029.html Het commentaar van de lezers eronder is duidelijkquote:DreamWorks to make 'Ghost' in 3-D
DreamWorks has acquired rights to the Japanese manga "Ghost in the Shell" with plans to adapt the futuristic police thriller as a 3-D live-action feature.
Die serie is inderdaad echt te grapigquote:Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Ge4ce het volgende:
Soul Eater ep 2![]()
(Vraag me af hoe de soundtrack zal zijn.)
Er zijn ook twee versies van de serie lees ik net... De ene die op maandag uitgezonden wordt een 'kiddy' versie met bepaalde scènes eruit geknipt en de uncut versie die op donderdag uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:09 schreef Ge4ce het volgende:
Soul Eater ep 2![]()
(Vraag me af hoe de soundtrack zal zijn.)
Het verschil van de eerste episode (cut/uncut):quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Er zijn ook twee versies van de serie lees ik net... De ene die op maandag uitgezonden wordt een 'kiddy' versie met bepaalde scènes eruit geknipt en de uncut versie die op donderdag uitgezonden wordt.
Ik ga deze ook maar eens proberen...
quote:"One, there was a very breif clip where Shinigami said a few words and then it showed a close-up of Blair’s well-endowed rack. Two, at the end of the episode there was a much longer preview that showed scenes from what I believe should be the next 2-4 episodes."
Heb je die gewoon in Nederland gekocht? Zoja--> waar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef Sh0g het volgende:
ik heb een Dragonball Z Broly Triple Threat DVD box gekocht bij de boudisque.
Broly The Legendary Super Saiyan
Broly Second Coming
Bio-Broly Uncut Movie
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn het movies, dus nu zijn ze op full power in 8 minuten ipv in 8 episodes.
Ik wilde ook de volledige box van Tokko meenemen, maar dan werd het me toch een beetje te duur.
Bij de Boudisque in Utrecht. (Dicht bij Hoog Catherijne)quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb je die gewoon in Nederland gekocht? Zoja--> waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |