Het was ook dubbelzinnig.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ahem.. die jongen heet AlbersVandaag nog een bericht over 'm gepost
Welkomquote:Op donderdag 3 april 2008 20:14 schreef Sally het volgende:
I'm in, nu nog antwoord op de vragen geven... Wordt een beetje gokken denk ik
Ik wil wel bij Red Bull, samen met die bigfoot
Thnx. Geen idee of we nog een kans maken op de hoofdprijs aangezien jij een race hebt gemist en ik al 2, maar goed: wie goan d'r veur!quote:
Ook een optie 'ik weet 't niet'??quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Poll: Moeten we Almighty deze race discwalificeren?Ja, regels zijn regels. Nee, de 1e traning moet nog beginnen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar op de wereld zit je dan, dat je op dergelijke vroege tijdstippen hier post?quote:Op zaterdag 5 april 2008 05:54 schreef Almighty het volgende:
Ik laat het aan jullie over. Ik heb geen mogelijkheid gehad om eerder online te komen, en heb zeker geen updates gezien omtrent de race in Bahrein. Maar te laat is te laat, ik aanvaard de consequenties als die er zijn.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:06 schreef Sally het volgende:
OMG Kubicaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Enne: ik heb 1:33.101 gegokt
Het is dus geworden: 1:33.096![]()
De rest is een beetje mislukt tot nu toe, maar die heb ik iig binnenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:36 schreef Sally het volgende:
Bahrein
.....
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1:33.101
....
Nou idd anders wordt t weer niks met ons teamquote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb de Pool-Pool goed, kijk dat is mooi want van de vrijdag klopt er al geen kut meer van.
Nu nog ff een Sato in de eerste bocht er keihard af en Kubica naar de winst en ik red nog wat puntjes
Sanger heeft het waarschijnlijk gekopieerd van mij, want ik mis ook een nr 2quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook sanger heeft geen nummer 2 voor de race ingevuld, wat doe je daar dan mee?
Ik zit in Brisbane, Australië. Vandaar het grote tijdsverschil. Normaal gesproken ben ik wel eerder met posten, maar zit nog op een internetverbinding te wachten in mijn nieuwe flatje. Ik zal de volgende keer op tijd zijn. Thanks allemaal dat jullie dit door de vingers zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar op de wereld zit je dan, dat je op dergelijke vroege tijdstippen hier post?
Deze om 5:54, die andere (in dit topic) om 06:48 en 6:50![]()
Toevoeging: zolang je voor de vrije trainingen zijn begonnen je voorspelling neerzet, lijkt het me niet zo'n probleem. Moet dat natuurlijk NIET gaan gelden voor iedereen.
hehe begrijpelijk, geen probleem ik ga niet in hoger beroep. Stom tijdsverschil...quote:Op zondag 6 april 2008 09:30 schreef ColtZ40 het volgende:
@Almighty
Na 2 slapeloze nachten heb ik besloten om je voorspelling mee te laten doen. Maar je krijgt wel 3 strafpunten voor het te laat inleveren van de voorspelling. Dit doe ik omdat het kan zijn dat een bepaalde coureur een straf krijgt of niet mee kan doen om welke reden dan ook. Dus voor de duidelijkheid, als je voorspelling tijdens of na de 1e traning binnen komt telt het NIET mee. Tussen Donderdag 23:59 uur en de 1e vrijetraning 3 STRAFPUNTEN.
Ik voel mij een beetje leraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |