Trut !quote:
You're welcomequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Trut !
Ik ben aan het einde van het eerste topic en zoek pen en papier om notities te maken
Straks heb ik een schoonmaaklijst van 4 kantjes....![]()
Als troost pak ik maar even de paasmergpijpjes die ik vandaag voor halve prijs bij de Aldi heb gescoord.quote:
ook dat nog *zucht*quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:28 schreef Syrena het volgende:
Nog even een kleine waarschuwing, denk aan de warming up en de rekoefeningen voor je begint te schrobben!
Ik heb een spier in mijn rug verrekt door de oven![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ook dat nog *zucht*
het begint een beetje demotiverend te worden, mijn aantekeningen
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet echt eens kijken waar mijn filter zit, ik heb dat ding al ruim 2 jaar, en heb geen idee
O ik word zó flauw op dit tijdstipquote:Op woensdag 2 april 2008 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Filters in een pak stofzuigerzakken?
Ik ga mijn doosje eens nakijken, er is me nog nooit opgevallen dat daar ook filters in zitten.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik word zó flauw op dit tijdstip
Hoe kom je aan die smiley, vrouw? Ik wil ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een zakloze [ afbeelding ] alleen moet je wel op tijd het filter uitkloppen of zo, anders zuigt ie voor geen meter
Vandaag niks schoongemaakt trouwens en rest vd week weer werken
Ik heb er altijd één filtertje bij (AEG-nogiets-stofzuiger) en dat lijkt me meer dan genoeg op vier stofzuigerzakken.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou ik heb gekeken maar in mijn nieuwe doosje verpakking zitten toch echt alleen vier stofzuigerzakken. Geen filter te bekennen.
Leest : [HOOLS] De VBL-Tap #1753: Kikker in je bilquote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe kom je aan die smiley, vrouw? Ik wil ook!
O daar durf ik me niet te begeven!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leest : [HOOLS] De VBL-Tap #1753: Kikker in je bil
Ik heb een appeltjesgroene Flipquote:Op woensdag 2 april 2008 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb er altijd één filtertje bij (AEG-nogiets-stofzuiger) en dat lijkt me meer dan genoeg op vier stofzuigerzakken.
Jij niks erbij? Welk merk heb je?
Overigens wil ik de volgende keer ook een zakloze!
(stofzuiger)
O dat durf ik wel. Thanks!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:43 schreef Bluezz het volgende:
LEES DAAR DAAAAAAAAN
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool ! kan je het aanvragen.
stofzuigerquote:Op woensdag 2 april 2008 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
(Ik mis even de context geloof ik)
Dit dus..quote:
Met liefde! Dat scheelt me namelijk een hordenloop om de Action binnen te komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wil iemand mijn wondersponzen komen afpakken....
Ze trekken gewoon een rookgordijn voor je op, zodat de niet die hards de winkel niet weten te vinden...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Met liefde! Dat scheelt me namelijk een hordenloop om de Action binnen te komen.
Ik vind het ook eng, dat het glimt. En dat dingen waarvan je dácht dat het schoon was en je doet voor de grap dat sponsje? Nog nog nog schoner... en idd onze verpleegsterslijven artrosen niet verder op deze manierquote:Op woensdag 2 april 2008 11:09 schreef yvonne het volgende:
En voor de dames die lurken en denken dat we collectief gek geworden zijn:
Ik ben geen poetser, als God gewild had dat ik poetser zou moeten zijn had ie me wel met een schortje om geboren laten worden,
ik haat poetsen. Plus dat met m'n gammele lijf na jaren de verplegende hebben uitgehangen dat gepoets niet echt lollig vind.
Dus alle wondermiddeltjes heb ik altijd gretig afgenomen, keukenkastjes vol.
De enorme gein van het wondersponsje ( dus enkel en alleen het sponsje, geen doekjes, geen middeltjes, sponsje en water) is dat je niet meer hóeft te poetsen!
Niks inspuiten, laten intrekken, boenen, krabben,naspoelen, drogen, opwrijven.
Niks!
Rare vlekken die er al tijden zaten en waarvan je dacht dat die toch nooit meer zouden verdwijnen, weg!
Dat zwarte op je bureau onder je muis, weg, nies, hoest, kopjesgeef plekken van de kat, weg, de onderkant van je deuren ( kattenmensen weten waar ik het over heb) schoon, en zo nog veel meer.
Zonder enige inspanning, zonder getob, gekrab, gevloek en getier.
Schoon, en het glimt.
Nou ja, dat glimmen en blinken vind ik wel eng
Iedereen moet ook opeens van m'n blinkende kranen blijven
België heeft ook Actions!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog geen huis om te poetsen en ik heb nu al zin om later met een wondersponsje mijn keuken te lijf te gaan, gewoon door deze topics
Alleen vraag ik me af of ik die sponjes ooit in België zal vinden...
Moet ik toch onthouden voor binnen 9 maandOf zou ik er nu al beter naar op zoek gaan?
Kwestie van zeker te zijn dat ik ze heb
En dan vergeet je nog de ranzige zwartgeworden plekken van ouder- en kinderhandjes op de rand van een onbehandeld houten ledikant (keer 5 kindertjes). Het ging er echt afquote:Op woensdag 2 april 2008 11:09 schreef yvonne het volgende:
En voor de dames die lurken en denken dat we collectief gek geworden zijn:
Ik ben geen poetser, als God gewild had dat ik poetser zou moeten zijn had ie me wel met een schortje om geboren laten worden,
ik haat poetsen. Plus dat met m'n gammele lijf na jaren de verplegende hebben uitgehangen dat gepoets niet echt lollig vind.
Dus alle wondermiddeltjes heb ik altijd gretig afgenomen, keukenkastjes vol.
De enorme gein van het wondersponsje ( dus enkel en alleen het sponsje, geen doekjes, geen middeltjes, sponsje en water) is dat je niet meer hóeft te poetsen!
Niks inspuiten, laten intrekken, boenen, krabben,naspoelen, drogen, opwrijven.
Niks!
Rare vlekken die er al tijden zaten en waarvan je dacht dat die toch nooit meer zouden verdwijnen, weg!
Dat zwarte op je bureau onder je muis, weg, nies, hoest, kopjesgeef plekken van de kat, weg, de onderkant van je deuren ( kattenmensen weten waar ik het over heb) schoon, en zo nog veel meer.
Zonder enige inspanning, zonder getob, gekrab, gevloek en getier.
Schoon, en het glimt.
Nou ja, dat glimmen en blinken vind ik wel eng
Iedereen moet ook opeens van m'n blinkende kranen blijven
Dat filmpje van Dude was ook van een Belgische site. www.easyclean.be volgens mij?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus?Ik heb ze nog nooit gezien in de buurt denk ik
Maar ik kijk wel uit vanaf nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |