Hier verder op kruistocht voor de Wonderspons het het Microvezeldoekje!
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:Dit is echt
by far het truttigste topic dat ik ooit geopend hebt, maar het moet. Dus daar gaan we:
Weet iemand waar nog van die witte 'wondersponsjes' te koop zijn? Ik poetste er altijd lustig mee op los, maar mijn vaste wondersponsjesdealers Xenos en Blokker hebben ze niet meer in het assortiment. Het zou toch zonde zijn als mijn sporadische poetsaanvallen in de kiem worden gesmoord op deze manier, nietwaar?
Dus help mij!
En weten jullie eigenlijk wel welke machtig mooie sponsjes ik bedoel? Nou zulke:

De eed van Poetsocrates:quote:
Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
En dankzij al die miraculeuze sponsjes, doekjes en middeltjes, doen wij het huishouden op onze sloffen!
![]()
Kijk maar, deze dames gingen u voor, met Bluezz voorop:
![]()
quote:
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Syrena het volgende:Mijn nieuwe roze doekje maakte het water roze
MAAR!
Voor-foto: (duif is niet zichtbaar zag ik later)
![]()
ENNNN...de NA-foto!
![]()
Er zitten nog wat strepen her en der, maar ik was wat scheutig

geweest met de Blue Miracle. Maar de waas is weg en ik heb er 10 minuten over gedaan ofzo, binnen én buiten
Vanavond de oven, met De Sponsjes
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:24 schreef wonderer het volgende:![]()
Ik heb helaas geen voor-foto van de bibliotheek, maar dit is na (alle vloer die je nu ziet, was bedekt met kartonnen dozen).
![]()
RIP voor de nabestaanden
![]()
Vorige delen:
Tuttig Topic over WondersponsjesTuttig topic over wondersponsjes deeltje twee.Tuttige Wondersponsjes en gaten in het aanrechtblad #3Lees Ze Allemaal!
[ Bericht 52% gewijzigd door Duderinnetje op 31-03-2008 13:10:05 ]