neen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef Sala-adin het volgende:
Doe eens nog een keer posten
Hij was echt goed hequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAA... ja leuk...
dude. anders had ik em toch wel laten staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
Het is 1 april dus het is zijn vriendin toch niet!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb dus nu al twee weken onbetaald X-Live
ik ook er zit een hele goeie winkel hier in de stadquote:
Ik weet het.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
en het was net zo heerlijk je online te zien!
Ik al meer dan twee maanden...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb dus nu al twee weken onbetaald X-Live
net de video review van IGN gezien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Sackboy het volgende:
Army of Two demo staat op live![]()
(geen 1 april garp)
Ik in feite dus ook anderhalve maand. Ik teer nog altijd op die one month free trial.quote:
Demo net gespeeld en het stelt niet veel voor inderdaad. K haal hem over een paar maanden wel uit de budgetbak.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
net de video review van IGN gezien.
die game lijkt me echt opper kut.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die Jeff ook een pauper zeg. Alsof ie een VN vergadering opent: "This is the latest action game from EA Games. This....is Army of Two"
De pompeuziteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Dat zou ik inderdaad ook doen, en als je echt geen HD hoeft neem dan de arcade versie, niet de core (256memory ipv 64, en draadloze controller ipv wired).quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Geen addertjes, je mist demo's en video's die je kan downloaden, uiteraard de extra content mocht je Gta4 willen kopen + content.
veel dingen die je niet kan downloaden. Ik zeg haal een Premium met HDMI en 175watt ( falcon ) dan weet je dat je goed zit
.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/community/promotions/2008/spring/
hahaah die helm, check die 4 knoppen, wat een absurd onlogische plaats hhaahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/community/promotions/2008/spring/
Dat is bevestigd als 1 april grap ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Breaking News: GTAIV delayed for 360 ONLY
Sources close to XE have told us that Rockstar is halting production and delaying the release of Grand Theft Auto 4 for the Xbox 360 due to a late night conference call that happened late this evening. Details are scarce, but it seems as if a former disgruntled Rockstar employee managed to leave hidden data on the Xbox 360 version of GTAIV. Rockstar immediately halted production of the discs to ensure that another “Hot Coffee” type uproar would not occur within the public and media again.
http://xboxevolved.e-mpir(...)eft_Auto_4/4412.html
Hier een mooie aanbieding.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:13 schreef bear87 het volgende:
Hier kunnen jullie me vast wel helpen![]()
Ik wil ook graag een 360 kopen ( heel misschien ps3) maar er zijn nu zoveel verschillende versies xbox 360 te koop, dat ik even van jullie wil weten wat ik het beste kan kopen. Ik wil gewoon de console + 2 controllers, maar ik kan een core systeem kopen, een pro, een elite, premium, en dat variert in prijs van 199 euro t/m 360 euro.
Wat is het grote nadeel aan de core versie, er zit geen hd in maar wat mis ik daaraan? En verder addertjes onder het gras bij die versie?
Thnx
Wel 2 k*tgames erbij zeg! En trouwens:quote:
quote:We can only ship this product to United Kingdom addresses.
Waar was je nou?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
Heb the simpsons gekocht! En een nieuwe Hd van 750 gbtjes
OMG dat meen je niet hequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Breaking News: GTAIV delayed for 360 ONLY
Sources close to XE have told us that Rockstar is halting production and delaying the release of Grand Theft Auto 4 for the Xbox 360 due to a late night conference call that happened late this evening. Details are scarce, but it seems as if a former disgruntled Rockstar employee managed to leave hidden data on the Xbox 360 version of GTAIV. Rockstar immediately halted production of the discs to ensure that another “Hot Coffee” type uproar would not occur within the public and media again.
http://xboxevolved.e-mpir(...)eft_Auto_4/4412.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet he![]()
![]()
![]()
Als het waar zou zijn zou ik naar Dan Houser gaan en hem slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie??quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn zou ik naar Dan Houser gaan en hem slaan.
jammer alleen dat ze hardware niet bezorgen buiten de UKquote:
Neh.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil straks ook nog wel ff CoD4 spelen, doe je ook nog ff mee Cyb?
Das een groffe leugenquote:
Ach waar moeten we het anders over gaan hebben?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Das een groffe leugen![]()
Nee het is waar maar dat kwam omdat we hem links lieten liggen! In een 1 vs 1 potje had MMaRsu uiteraard met 3 - 0 verloren
Triestquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik las net dat ze nu alsnog de centrale topics gaan sluiten
Laten we het eens hebben over welke capriolen Microsoft uit moet gaan halen om dit jaar tot een goed einde te brengen. Terwijl Sony systemsellers als Killzone 2, Little Big Planet en Metal Gear Solid uitbrengt heeft Microsoft verdomd weinig spannende of originele titels op de plank liggen. Tel daarbij op de introductie van Home en de overwinning van Blu-ray en ik denk dat Microsoft behoorlijk klop gaat krijgen van Sony de rest van dit jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach waar moeten we het anders over gaan hebben?
De laatste weken tref je toch voornamelijk posts aan die way offtopic zijn.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Homewie de fuck geeft er om Home. Daar heb je gelijk in
Gears 2 Deze wordt wel populair jah, hoewel deel 1 mij erg tegenviel.
Fable 2 Peter Molyneux![]()
Gta4 Ehh jah, maar die komt ook op PS3 duh
BIA Is al jaren in ontwikkeling, voorlopig nog geen release in zicht. Bovendien komt deze ook op PS3
Ninja Gaiden 2 Voor de liefhebbers
Alan Wake Komt niet meer in 2008 lijkt me
Fallout 3 Ken ik persoonlijk niet zo goed
Banjo Kazooie 3 Nog weinig van bekend maar wie weet..
En dan komen er waarschijnlijk nog nieuwe titels @ E3 2008. Dat is wel te hopen ja
LPB zal ook geen system seller zijn. Denk het persoonlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |