luiquote:Op woensdag 2 april 2008 16:26 schreef ruud_fr het volgende:
dat klote eind ga ik echt niet lopen (als ik een kaart heb)
Tering, jij gaat trouwens een drukke zomer tegemoetquote:Op woensdag 2 april 2008 16:26 schreef ruud_fr het volgende:
dat klote eind ga ik echt niet lopen (als ik een kaart heb)
Heb het 1x andersom gelopen, met het laatste kampioenschap, was erg ver maar wel gaaf. Met de schaal op zak loopt het een stuk lekkerder denk ik.quote:
Contact opnemen en die gast voor z'n bek slaan en met de kaart ervandoor gaan!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
wordt weer een hele loterij.Via marktplaats etc ligt de vraagprijs nu al rond de 175 euro
Totaal niet belangrijk wat er komt, vermaak me altijd wel, hoop wel op Portishead!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tering, jij gaat trouwens een drukke zomer tegemoet
Moet eerst maar eens wat bekend worden over LL, al zal ik er toch wel weer bij zijn denk ik. Altijd leuk
huiliesquote:Voorrang silvercard achterkamertjes politiek
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 02-04-2008
Bron: FR-Fans.nl
Feyenoord geeft geen informatie vrij over op basis van welke criteria silvercardhouders een gereserveerde kaart krijgen. Alleen een brief zal per supporter duidelijk maken of een gereserveerde kaart klaar ligt bij de klantenservice. Feyenoord zal dus zelf de supporters met een silvercard selecteren welke wel en welke niet in aanmerking komen voor een gereserveerde kaart.
Beste Feyenoord-supporter,
Wij hebben op de website gezet dat de groep die onder deze regeling valt een brief krijgt. Indien u bij deze groep hoort krijgt u een brief. Indien u geen brief krijgt hoort u bij de groep overige seizoenkaarthouders. Wij geven geen info uit inzake het aantal punten wat behaald moet worden.
Met sportieve groet,
Feyenoord Klantenservice
P en O geel ?quote:Bekerfinale: Alleen verkoop gele zijde
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 02-04-2008
Bron: FR-Fans.nl
Feyenoord heeft op de officiële website vermeld welke vakken er voor de Bekerfinale tegen Roda Jc in de verkoop gaan. Net als bij de bekerfinale in 2003 komt voor de Feyenoordsupporters de gele zijde ter beschikking. Dit houdt in dat u kunt kiezen uit de volgende vakken: Q, QQ, R, RR, S, T, TT, U, UU, OO, P, PP en X 1-4. Kaarten kosten ¤ 27,50 per stuk.
Waarom?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:26 schreef blindgier het volgende:
Mijn kaart leg sinds gisteren al bij de sigarenboer. Mot lukken dus. Normaal ben ik niet zo van je kaart inleveren. Maar hier moet en zal ik bijzijn. En ja zonder kaart inleveren wordt de kans een stuk kleiner
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Contact opnemen en die gast voor z'n bek slaan en met de kaart ervandoor gaan!
Omdat als je om 8.45 bij een ticketbox staat er waarschijnlijk al 20 voor je staan. En tevens zullen er een hoop mensen zijn die hun kaart inleveren. Ik zou moordneigingen krijgen als ik ergens om 5 uur 's ochtends ergens in limburg sta en zou denken dat ik de 1e ben en dat dan blijkt dat er al 30 kaarten achter de kassa leggen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is het verschil tussen je kaart inleveren en kwart voor 9 bij de ticketbox staan?
Ben ook vaak zat als eerste aan de beurt geweest en geen kaart eruit kunnen halen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef blindgier het volgende:
[..]
Omdat als je om 8.45 bij een ticketbox staat er waarschijnlijk al 20 voor je staan. En tevens zullen er een hoop mensen zijn die hun kaart inleveren. Ik zou moordneigingen krijgen als ik ergens om 5 uur 's ochtends ergens in limburg sta en zou denken dat ik de 1e ben en dat dan blijkt dat er al 30 kaarten achter de kassa leggen.
als je je kaart nu zo ongeveer ingeleverd heb weet je bijna zeker dat je bij de 1e serie van 9 zit en dan dus zeker een kaart heb.
Ik ken sinds kort een hele snelle, is wel aan de andere kant v/d stad.. maar bij hem lukt het bijna altijd.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
dan moet die gene ook maar weten hoe het werkt
Ben ik helemaal met je eens, maar helaas werkt dat niet zo. Is ook de 1e keer dat ik mijn kaart alvast afgeef. Heb er in principe een hekel an, maar voor deze keer wijk ik van mijn principe af.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat de sigarenboer de mensen die 's ochtends komen moet laten voorgaan op de mensen die hun kaart afgeven
dat deed ik altijd al toen ik silvercard hadquote:Op woensdag 2 april 2008 17:57 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar helaas werkt dat niet zo. Is ook de 1e keer dat ik mijn kaart alvast afgeef. Heb er in principe een hekel an, maar voor deze keer wijk ik van mijn principe af.
Ik heb zo een vermoeden.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Deze x sla ik over heb al andere plannen.
Tis niet zo dat ik geen zin heb om vroeg op te staan. Wil best moeite er voor doen. Maar je ken wel ergens op vrijdagavond al gaan staan zodat je de 1e bent en dan erachter komen dat iedereen zijn kaart daar al ingeleverd heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat deed ik altijd al toen ik silvercard had
geen zin om zo vroeg er heen te gaan
eens kijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Straks op éénvandaag trouwens weer eens een reportage over geweldadige incidenten rondom fotografen bij voetbalwedstrijden. Gebeurt bij Feyenoord ook erg vaak bedacht ik me net.
Benieuwd hoe generaliserend ze weer zullen zijn.
Mijne ligt momenteel ergens bovenaan de stapel.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat vak VV bij de neutrale vakken behoort, maar ik zal proberen een kaartje voor UU te krijgen.
Maar begrijp ik nou goed dat er al een hoop mensen hun SCC alvast hebben ingeleverd bij de sigarenboer?![]()
Feyenoord-Utrecht zit er nog tussen.
Exact.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:23 schreef blindgier het volgende:
[..]
1 tip: loop naar klantenservice zondag en zeg dat je je scc bent vergeten. Krijg je een mooi papieren ticket om binnen te komen. Zal druk worden zondag voorspel ik haha.
Wat denk jij.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ze zijn bij de klantenservice niet debiel toch?
was ik nog bijna de lulquote:Op zaterdag 5 april 09.00 uur start via Ticketbox voor alle Diamond- en Goldcardhouders, die hun kaart dit seizoen daadwerkelijk als uitkaart hebben gebruikt, de verkoop. Diamond- en/of Goldcardhouders die NIET in aanmerking komen voor deze verkoop ontvangen hierover persoonlijk bericht.
Ik dacht dat jij fel tegen LL wasquote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden.
Zie je daar wel.
LL wil ik ook weer heen.
Ze zijn inderdaad niet debiel bij de klantenservice, het zijn randdebielen eerste klas.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden.
Zie je daar wel.
Heb het wel gehad bij de ticKUTbox hier in het dorp, was er voorverkoop voor Feyenoord en voor die boeren, allebei voor de UEFA Cup. Waren waren er eerder, stond er een boer in de rij die wilde kaarten halen voor P$V, die greep dus mooi mis, wat hadden wij een lol!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef blindgier het volgende:
[..]
Tis niet zo dat ik geen zin heb om vroeg op te staan. Wil best moeite er voor doen. Maar je ken wel ergens op vrijdagavond al gaan staan zodat je de 1e bent en dan erachter komen dat iedereen zijn kaart daar al ingeleverd heeft.
Mis niet graag een thuiswedstrijd van Feyenoord, maar voor LL maakt me dat geen fuck uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:26 schreef EnactedChaos het volgende:
Trouwens, ik heb tot nu toe altijd geluk gehad met de wedstrijden van Feyenoord. Tot nu toe (4x) elke keer een uitwedstrijd gehad dat weekend... Hopen dat dat dit jaar weer zo is![]()
neenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:12 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er nog transfergeruchten die niet over Stam gaan ?
Ok, zou mij wel uit makenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Mis niet graag een thuiswedstrijd van Feyenoord, maar voor LL maakt me dat geen fuck uit.
Zal wel een heel klein dorpje ver weg zijn dan als daar echte boeren lopen haha.quote:Heb het wel gehad bij de ticKUTbox hier in het dorp, was er voorverkoop voor Feyenoord en voor die boeren, allebei voor de UEFA Cup. Waren waren er eerder, stond er een boer in de rij die wilde kaarten halen voor P$V, die greep dus mooi mis, wat hadden wij een lol!
zeker, veel zin inquote:Op woensdag 2 april 2008 16:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Tering, jij gaat trouwens een drukke zomer tegemoet
Moet eerst maar eens wat bekend worden over LL, al zal ik er toch wel weer bij zijn denk ik. Altijd leuk
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
FKS is kut met contacten, en het zijn gieren,quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeker, veel zin in![]()
[..]
whaha, duidelijk nog niet veel ervaring mee
zijn daar nog debieler dan onze jorientje
nou en? dan heb je er 2...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
sturen nogeens een programma boekje ff op
Ik kom weinig op de FKS heb mn SCC en haal daarmee soms kaarten hier om de hoek en verder basta!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef ruud_fr het volgende:
whaha, duidelijk nog niet veel ervaring mee
zijn daar nog debieler dan onze jorientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |