Vergeten een tagje weg te halen...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef DaMart het volgende:
Lijkt me dat er op de FP iets niet goed staan dan. En hij was inderdaad mod van UVT.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:32 schreef OA het volgende:
Ik kom net op de FP ene Teknomist tegen.
"Forum moderator" zegt zijn tag...
Het zegt mij niets, dus ik zoek in de index van welk forum hij moderator is... Nergens dus...![]()
![]()
Pechvogel, ga even liggen...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef Houniet het volgende:
[..]!
Ik zal het even doorgeven.
Straks werken.
een 3e hands Seat?quote:
quote:
quote:
quote:
kan ik lekker doormopperenquote:Op maandag 31 maart 2008 19:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker rustig hier, kan ik mooi even studeren
kan ik lekker hardlopen.quote:
ik ookquote:Op maandag 31 maart 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
kan ik lekker hardlopen.
Wezen sporten?quote:
nooit meer waarschijnlijk.....quote:Op maandag 31 maart 2008 20:07 schreef JortK het volgende:
wanneer komt eer-pik terug?
quote:
Hij mocht in juli nog eens mailen voor een unban, maar of hij dat wil is een tweede...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:07 schreef JortK het volgende:
wanneer komt eer-pik terug?
ik denk dat we onze visjes les moeten geven....quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat we onze visjes les moeten geven....
ze snappen het voederblokje niet
lijkt me ook niet....quote:Op maandag 31 maart 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Arme visjes. Lijkt me toch niet zo heel moeilijk, lijkt me
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:22 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me ook niet....
het blokje zag eruit alsof ze er helemaal niet aangezeten hebben
Augustus inmiddels....quote:Op maandag 31 maart 2008 20:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij mocht in juli nog eens mailen voor een unban, maar of hij dat wil is een tweede...
Welnee...quote:
quote:
Ja. Heel veel zwemmelen als wij niet kijken, maar meteen achter de plant gaan zitten als we wel kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |