Zou een fors theebrandertje werken, voor de gasloze mensen? Een Tajine heeft maar heel weinig gas nodig..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef sigme het volgende:
Over tajine in de oven en/of bereiding van stoofpot in een gietijzeren pan: het idee achter die tuut is dat het vocht daar condenseert en weer terug druipt op de te bereiden spijzen. In de oven werkt dat niet (want daar is de bovenkant ook heet) en in een pan werkt het ook niet.
Natuurlijk kunnen desondanks met de tajine in de oven heerlijke schotels bereid worden, en ook in een pan.
Geen idee, levert dat wel echte hitte? Voor gaslozen kan een barbeque ook uitkomst bieden - een tajine hoort eigenlijk op houtskoolquote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou een fors theebrandertje werken, voor de gasloze mensen? Een Tajine heeft maar heel weinig gas nodig..
Wat denk ik wel werkt is de hele schaal zonder de bovenkant incl vulling in de oven doen, verhitten tot 110 graden, eruit halen, deksel dr op zetten, en dan een half uur laten napruttelen.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, levert dat wel echte hitte? Voor gaslozen kan een barbeque ook uitkomst bieden - een tajine hoort eigenlijk op houtskool.
deze zijn maar tien euroquote:Op donderdag 18 september 2008 12:27 schreef Sylvana het volgende:
Dat ziet er echt supergoed uit zeg! Maar ik heb de afgelopen tijd al zoveel aan kookspullen uitgegeven ( vooral voor bento's), dat ik voorlopig maar even niks meer van mezelf mag kopen op kookgebied.
Thnx, en het is toch weer 10 euro ;-) Ik ben de afgelopen week al 3 keer bij de Xenos geweest, en als het elke keer 10 euro is, is het uiteindelijk toch heel veel geldquote:Op donderdag 18 september 2008 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze zijn maar tien euro![]()
( zal al je bento spul trouwens voorbijkomen, ziet er leuk uit allemaal! )
das ook wel weer zoquote:Op donderdag 18 september 2008 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, en het is toch weer 10 euro ;-) Ik ben de afgelopen week al 3 keer bij de Xenos geweest, en als het elke keer 10 euro is, is het uiteindelijk toch heel veel geld
Voor die Bento bijvoorbeeld ook, totaal toch voor bijna 100 euro aan spullen/bento's zelf enzo gekocht
Dus voorlopig toch maar ff een beetje zuinig aan doen
Hmm, das wel een goeie, 1 oktober zijn vriendjelief en ik 1,5 jaar samen, kan dat dan wel vragen jaquote:Op donderdag 18 september 2008 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das ook wel weer zomiss heb je binnenkort wel iets te vieren? relatie-verjaardag, gewone verjaardag, verjaardag van de kat?
gewoon aan vriendjelief vragen ofzo
zo das geregeldquote:Op donderdag 18 september 2008 13:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm, das wel een goeie, 1 oktober zijn vriendjelief en ik 1,5 jaar samen, kan dat dan wel vragen ja
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo das geregeld
namens het tajinepromotieteam bedankt![]()
15 euro is die, wij hebben 'm zaterdag gehaaldquote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van de Dille en kamille is trouwens helemaal niet veel duurder, de goedkopere variant (nog 17 euro) zelfs heel klein.
Wel is de duurdere variant 2x zo diep. Maar de diameter is gelijk ...(duurdere was iets van 28 ofzo..)
Bij de D&K in Amersfoort?quote:Op maandag 22 september 2008 09:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
15 euro is die, wij hebben 'm zaterdag gehaald.
Past prima in onze oven.
Nu nog iets lekkers verzinnen om erin te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |