quote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Misstique het volgende:
Heb je een huisdier wat je de schuld kunt geven?
quote:Nu heeft het bewuste ding een roter; wat handig is, maar niet als je er net tevoren tegenaan hebt gestoten omdat je aan het voetballen was met de katten.
Genoeg katten. Alleen die heb ik al te vaak gebruikt. Daar trapt hij van z'n levensdagen niet meer in.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Misstique het volgende:
Oops.. ik las kratten.quote:
Juist, jij voelt 'm al.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Buitendam het volgende:
oh boy. hij is natuurlijk al chagrijnig van dat verplichte nummertje bij zijn ouders
Jah!! De kat heeft het gedaanquote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Genoeg katten. Alleen die heb ik al te vaak gebruikt. Daar trapt hij van z'n levensdagen niet meer in.
Zelfs toen de kat een keer iets gesloopt had ( en ik echt niet in de buurt was ) kreeg ik er de schuld van.
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef Keiichi het volgende:
Waarom zou hij je moeten verdenken. Het ding werkte op het moment dat hij het aanzette gewoonweg nietAangezien jij er niet aan mocht komen, kan jij er ook niet aangezeten hebben
![]()
Probeer gewoon goed te liegen.
Trek de kabel van de TV eruit, en verstop mquote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ook die kent hij. Hij gelooft niet meer in duistere energieen die zijn apparatuur stukmaken.
Kom op jongens, ik moet iets hebben wat gewoon onomstotelijk is ( whehehe, onomstotelijk )
Het liefst een smoes die zeker een paar dagen geloofwaardig blijft.
Dan heb ik tijd om nog wat extra credits te verdienen komende dagen.
Ga dan niet uit van duistere energieën, maar van goede. Ergo, je had een Maria-verschijning die je leidde naar de satelietverbindingsrouter om deze te vernaggelen. Het was een teken dat de maatschappij verder moet zonder allerlei nieuwerwetse technologie. Maak voordat hij thuiskomt buiten een kampvuur en braad daar een varkenspoot als een bewijs dat je zonder hulpmiddelen als een oven kan. Succes verzekerd.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Ook die kent hij. Hij gelooft niet meer in duistere energieen die zijn apparatuur stukmaken.
Kom op jongens, ik moet iets hebben wat gewoon onomstotelijk is ( whehehe, onomstotelijk )
Het liefst een smoes die zeker een paar dagen geloofwaardig blijft.
Dan heb ik tijd om nog wat extra credits te verdienen komende dagen.
Ik kan niets geils verzinnen met een satelliet.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:32 schreef sigme het volgende:
Je bent zo mogelijk het allerdomste mokkel wat ik ooit heb gelezen.
Ik ken ze niet stommer dan jij; echt niet.
Als je nu gewoon een open minded chick was en lekker die parfumtroep wegpleurt, soit. Maar jij zegt EN dat jij je dingen laat verbieden EN je d'r niet aan houdt.
Mag ik vragen waarom je wel de moeite neemt dit uit te typen en niet de moeite neemt om jezelf uit die troosteloze situatie te halen?
Then again; je zal het stiekem wel geil vinden ofzo. Maar maak er dan op z'n minst een geil topic van.
Wat denk je zelfquote:Op zondag 30 maart 2008 19:10 schreef SHE het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat :
- Hij de TV niet aan zet ( de komende dagen )
Love you!!!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef BrandX het volgende:
schakel een vriendin in, ga daar naar toe, zeg dat ze je belde 5 min. nadat hij vertrok of je met haar de stad in wilde, zij gaat bij haar leven zweren dat je al de hele dag dus al bij haar bent, jullie zijn samen de stad in geweest, daarna nog een bakkie gedaan in de stad, happie eten, en verdomd als het niet waar is, je komt gewoon pas thuis nadat hij thuis is gekomen.
Als hij de tv dan aanzet en merkt dat hij het niet doet, hou jij bij hoog en laag vol (want hij zal proberen verhaal bij je te halen) dat je direct na hem bent vertrokken ("bel X maar!") en dat hij zelf wel iets stoms heeft gedaan.
Ergo, nu 'n vriendin bellen, je tas pakken en moven![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef Keiichi het volgende:
Ow ja, kun je niet gewoon een andere vent zoeken![]()
![]()
![]()
dan zou ik het ding nu zelf een beetje in de fik steken en buiten neergooien met een emmer water eroverheen....quote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
zeg dat je er ineens rook uit zag kringelen en je wilde voorkomen dat jullie stulpje af zou branden?![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:52 schreef MASD het volgende:
Ik weet zeker dat Skippy je wel wilt helpen.
Kan toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:58 schreef elcastel het volgende:
Yeah right, en dan lijkt het dus alsof het gewoon spontaan mis is met dat ding ? Klinkt overtuigend ook.
Hoezo, snap je hem niet? Vreemd.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar het moet idd miraculeus zijn.
Even tussen ons... zonder in te loggen kun je nog steeds topics bekijken. Niet verder vertellen he!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
Hij bouwt zelf satelliet software; ik niet dat hij in een photoshopje gaat trappen.
Ik heb besloten sowieso te gaan zeggen dat ik tot nu toe weg ben geweest. Dat ik ook net thuiskom.
Mijn vriendin liegt zeker wel voor me.
Nu moet een Admin alleen nog even zorgen dat dit topic óf verdwijnt óf dat user -Dalai- niet meer kan inloggen. ( reset zijn ww maar )
*knippert lief met wimpertjes*
sinds wanneer heb je om te lurken een login nodig?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
Nu moet een Admin alleen nog even zorgen dat dit topic óf verdwijnt óf dat user -Dalai- niet meer kan inloggen. ( reset zijn ww maar )
als je nou nog een bal kunt fiksen en die in de tuin gooit, vlak bij de schotel, zit je gebeiteld denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan toch?
Buurvrouw die door de tuin loopt. Iemand die een bal in de tuin schiet. Ofzo. Iets.
Als ik er niet WAS, kan ik het in elk geval niet geweest zijn.
Dat kan nog wel inderdaad, denk ik, dat kan jij beter inschatten natuurlijk. Alleen je getuige/alibi is een beetje makkelijk, maar het kan.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:00 schreef SHE het volgende:
Kan toch?
Buurvrouw die door de tuin loopt. Iemand die een bal in de tuin schiet. Ofzo. Iets.
Als ik er niet WAS, kan ik het in elk geval niet geweest zijn.
Ik ben weer zwartquote:Op zondag 30 maart 2008 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom is skippy groen? Is het al 1 april?
Dus als je dit topic niet had gemaakt en gewoon gezegd had dat het een ongeluk was, zou er niets aan de hand zijn. Nu met al je posts hier gequote echter...quote:Op zondag 30 maart 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
Ik heb niets gesloopt! Het ging per ongeluk. Dat ding hoort ook niet aan een zijmuur.
En ik heb juist liever dat hij zonder mij naar zijn ouders gaat. Ik heb al een paar ouders en die zie ik liever ook maar eens per maand![]()
Het stoten was in elk geval zonder opzet.
Variant: Ik was de ramen aan het lappen / regengoot aan het schoonmaken / wilde iets aan de muur hangen en viel van het trapje tegen je schotelquote:Op zondag 30 maart 2008 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Je belt hem nu met een beverig stemmetje op dat er Bijna Iets Heel Vreselijks is gebeurd. Je viel zonet van je à propos ende flauw en raakte met je hoofd dat ding waar je niet aan mocht komen. Gelukkig heb je alleen een pijnlijke slaap en het gaat alweer. Maar kan hij niet sneller thuiskomen om je bij te staan?
1) verklaart afwijking aan apparatuur
2) zorgt dat hij niet boos mág zijn over de afwijking aan de apparatuur
3) jouw verzoek om juist eerder toe te komen naar het euvel maakt dingen minder verdacht
Niks aan het handje
Oe ja, je was eik iets heel nuttigs aan het doen, dat scoort natuurlijk ook puntenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Variant: Ik was de ramen aan het lappen / regengoot aan het schoonmaken / wilde iets aan de muur hangen en viel van het trapje tegen je schotel![]()
Toch maar goed dat die daar hangt want dat heeft mijn val gebroken
Ik ontken allesquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
Mindermutsig en Mwana hebben duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.
Anyway; count down.
Als ik niet meer reageer morgen, dan heeft hij mij met de schotel begraven.
Kom er wel bij liggenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
Anyway; count down.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Wouser het volgende:
Wat een kansloos topiczeg. Als je man een echte man was zou hij niet zo miereneukerig moete doen
Mag ik jou de hersens inslaan met die schotel?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
Anyway; count down.
Hij is er dus achtergekomen dat je dat ding gesloopt had, en dat je erover loog tegen hem?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:12 schreef SHE het volgende:
Niet dood. Wel straf
Ik dacht dat dit topic een Foxxx-achtige inleiding tot een in scène gezette dood wasquote:Op maandag 31 maart 2008 09:12 schreef SHE het volgende:
Niet dood. Wel straf
Dudequote:Op maandag 31 maart 2008 09:30 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Kan je nog wel zitten?
[ afbeelding ]
Hoe voorkom ik mijn moord? Ga je gangquote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef Amadeo het volgende:
Wie PM't dit topic door naar user -Dalai- ?
quote:Lees Eindeloos Bewustzijn
Hét boek over bijna-dood ervaringen door cardioloog Pim van Lommel
She zegt niets meer.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:33 schreef saaw het volgende:
oeh ik ben nu wel benieuwd wat je hebt gezegd en hoe snel ie je door had
quote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
Meestal leiden datsoort (grotere) rampen tot een geboortegolf.quote:Op zondag 30 maart 200820:47 schreef SHE het volgende:
Zie je me al gaan met benzine en een aansteker?
Je kent mij niet he?
Dan komt hij thuis en staan er 4 brandweerwagens, een paar ambulances en 'wat verkoolde auto's.
Ik kan alleen maar raden wat hij dán met me doet.
Niet met een idioot nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
Hebben jullie tijd over ofzo?
Ik heb echt niet alle tijd van de wereld.
Ja, ik leef nog
Ja, ik neuk nog
Nee, ik ben niet dood
Ja, ik heb enorme straf gehad. Details zijn elders op Fok! te vinden, voor de liefhebber.
En wie heeft er sateliet? Nou mensen die alles willes zien, 800 kanalen inclusief free pron. Ik ben niet met een idioot samen natuurlijk.
Dus dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |