quote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Misstique het volgende:
Heb je een huisdier wat je de schuld kunt geven?
quote:Nu heeft het bewuste ding een roter; wat handig is, maar niet als je er net tevoren tegenaan hebt gestoten omdat je aan het voetballen was met de katten.
Genoeg katten. Alleen die heb ik al te vaak gebruikt. Daar trapt hij van z'n levensdagen niet meer in.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Misstique het volgende:
Oops.. ik las kratten.quote:
Juist, jij voelt 'm al.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Buitendam het volgende:
oh boy. hij is natuurlijk al chagrijnig van dat verplichte nummertje bij zijn ouders
Jah!! De kat heeft het gedaanquote:Op zondag 30 maart 2008 19:12 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Genoeg katten. Alleen die heb ik al te vaak gebruikt. Daar trapt hij van z'n levensdagen niet meer in.
Zelfs toen de kat een keer iets gesloopt had ( en ik echt niet in de buurt was ) kreeg ik er de schuld van.
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:16 schreef Keiichi het volgende:
Waarom zou hij je moeten verdenken. Het ding werkte op het moment dat hij het aanzette gewoonweg nietAangezien jij er niet aan mocht komen, kan jij er ook niet aangezeten hebben
![]()
Probeer gewoon goed te liegen.
Trek de kabel van de TV eruit, en verstop mquote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ook die kent hij. Hij gelooft niet meer in duistere energieen die zijn apparatuur stukmaken.
Kom op jongens, ik moet iets hebben wat gewoon onomstotelijk is ( whehehe, onomstotelijk )
Het liefst een smoes die zeker een paar dagen geloofwaardig blijft.
Dan heb ik tijd om nog wat extra credits te verdienen komende dagen.
Ga dan niet uit van duistere energieën, maar van goede. Ergo, je had een Maria-verschijning die je leidde naar de satelietverbindingsrouter om deze te vernaggelen. Het was een teken dat de maatschappij verder moet zonder allerlei nieuwerwetse technologie. Maak voordat hij thuiskomt buiten een kampvuur en braad daar een varkenspoot als een bewijs dat je zonder hulpmiddelen als een oven kan. Succes verzekerd.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Ook die kent hij. Hij gelooft niet meer in duistere energieen die zijn apparatuur stukmaken.
Kom op jongens, ik moet iets hebben wat gewoon onomstotelijk is ( whehehe, onomstotelijk )
Het liefst een smoes die zeker een paar dagen geloofwaardig blijft.
Dan heb ik tijd om nog wat extra credits te verdienen komende dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |