Ik ben weer zwartquote:Op zondag 30 maart 2008 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom is skippy groen? Is het al 1 april?
Dus als je dit topic niet had gemaakt en gewoon gezegd had dat het een ongeluk was, zou er niets aan de hand zijn. Nu met al je posts hier gequote echter...quote:Op zondag 30 maart 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
Ik heb niets gesloopt! Het ging per ongeluk. Dat ding hoort ook niet aan een zijmuur.
En ik heb juist liever dat hij zonder mij naar zijn ouders gaat. Ik heb al een paar ouders en die zie ik liever ook maar eens per maand![]()
Het stoten was in elk geval zonder opzet.
Variant: Ik was de ramen aan het lappen / regengoot aan het schoonmaken / wilde iets aan de muur hangen en viel van het trapje tegen je schotelquote:Op zondag 30 maart 2008 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Je belt hem nu met een beverig stemmetje op dat er Bijna Iets Heel Vreselijks is gebeurd. Je viel zonet van je à propos ende flauw en raakte met je hoofd dat ding waar je niet aan mocht komen. Gelukkig heb je alleen een pijnlijke slaap en het gaat alweer. Maar kan hij niet sneller thuiskomen om je bij te staan?
1) verklaart afwijking aan apparatuur
2) zorgt dat hij niet boos mág zijn over de afwijking aan de apparatuur
3) jouw verzoek om juist eerder toe te komen naar het euvel maakt dingen minder verdacht
Niks aan het handje
Oe ja, je was eik iets heel nuttigs aan het doen, dat scoort natuurlijk ook puntenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Variant: Ik was de ramen aan het lappen / regengoot aan het schoonmaken / wilde iets aan de muur hangen en viel van het trapje tegen je schotel![]()
Toch maar goed dat die daar hangt want dat heeft mijn val gebroken
Ik ontken allesquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
Mindermutsig en Mwana hebben duidelijk vaker met dit bijltje gehakt.
Anyway; count down.
Als ik niet meer reageer morgen, dan heeft hij mij met de schotel begraven.
Kom er wel bij liggenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
Anyway; count down.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Wouser het volgende:
Wat een kansloos topiczeg. Als je man een echte man was zou hij niet zo miereneukerig moete doen
Mag ik jou de hersens inslaan met die schotel?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
Anyway; count down.
Hij is er dus achtergekomen dat je dat ding gesloopt had, en dat je erover loog tegen hem?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:12 schreef SHE het volgende:
Niet dood. Wel straf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |