Wasabi? Die japanse mosterd? Is die zo lekker dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove morgen naar de Xenos rent om wasabi in te slaan
Yepzz en onmisbaar in de Japanse keuken.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wasabi? Die japanse mosterd? Is die zo lekker dan?
Ik weet niet of iedere Xenos het heeft! Ik ben eens in één week bij drie verschillende filialen geweest, en ze hadden allemaal een ander assortiment.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove morgen naar de Xenos rent om wasabi in te slaan
I know, ik probeer het gewoon even, moet er sowieso even heen om mijn dagelijkse servies uit te breiden met 2 ontbijtbordjesquote:Op zondag 30 maart 2008 19:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedere Xenos het heeft! Ik ben eens in één week bij drie verschillende filialen geweest, en ze hadden allemaal een ander assortiment.
Hier is het recept. Ikzelf heb ze dus dit weekend tweemaal gemaakt (quote:Op zondag 30 maart 2008 21:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vanavond nieuwe aardappelen en knoflook uit de Römertopf en bloemkool met kerrie-kaassaus.
Gister overheerlijke gegratineerde pastinaak en aardappel, door vriendje gemaakt.
Heeft iemand een linkje naar het recept van die courgettekoekjes voor me?
Knoflook lijkt me een prima aanvulling.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:26 schreef Tezz het volgende:
Hier is het recept. Ikzelf heb ze dus dit weekend tweemaal gemaakt () en ik had er ook knoflook bijgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |