Het staat lekker te worden in de koelkast. Wat is eten toch een feest!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gooi je muesli nog maar even in de strijd.
Bitch.
Yes hier ook!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag een hoop honger kweken want vanavond dus nacho's!
Het staat hier!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef littledrummergirl het volgende:
oee tezz( linkje naar het recept?
)
wij hebben net gewokte tong met roerbakgroenten en gegrilde aardappeltjes met schil
Was het bij jou ook zo'n geklieder?? Of heb ik echt iets fout gedaan met mijn courgettekoekjes van gisteren??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Tezzje dat ziet er geweldig uit![]()
Bij mij zijn de eerste courgettekoekjes gelukt, en ze smaken heerlijk
geen geklieder hier, alle koekjes zijn geluktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Was het bij jou ook zo'n geklieder?? Of heb ik echt iets fout gedaan met mijn courgettekoekjes van gisteren??
En, alhoewel ik een week niet mocht eten van mezelf, heb ik toch maar even een erg slecht toetje gemaakt:
griekse yoghurt, aardbeien, bruine suiker en slagroom!
fotootjes van het eindresultaatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor vanaaf wordt het:
-courgettebootjes gevuld met tabbouleh
-courgettekoekjes
-kofta
Ben benieuwd
Bij de Xenos hadden ze wasabi voor 1 euro nog wat en nori voor 1,50 euro per pakje (daar zitten dan 10 velletjes in).quote:Op zondag 30 maart 2008 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
sushi![]()
dat gaan wij vrijdag weer doen geloof ik
Ik neem aan dat je het spul wat je eruit haalt ook meebakt of laat je dat erbuiten?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond gevulde portobello's.
Uithollen, gesneden bosuitjes, knoflook, zongedr. tomaatjes, rundergehakt even bakken in roomboter
Dan de porto's vullen en een kwartiertje in de oven.
* SeaOfLove morgen naar de Xenos rent om wasabi in te slaanquote:Op zondag 30 maart 2008 18:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij de Xenos hadden ze wasabi voor 1 euro nog wat en nori voor 1,50 euro per pakje (daar zitten dan 10 velletjes in).
Onze toko vraagt voor dezelfde nori zeker een euro of drie.Om over de wasabi nog maar te zwijgen.
Ik heb maar meteen flink ingeslagen, want de Xenos verkoopt het niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |