Oeh, lekker! Gewoon hele kolven of maiskorrels?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:01 schreef DarkElf het volgende:
vanavond nog een kopje soep (die ik gisteren gemaakt had)
en kip uit de oven met mais..
korrels, lekker makkelijk (en bovendien vind ik kolven altijd zo lastigquote:Op donderdag 3 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Gewoon hele kolven of maiskorrels?
Hier vanavond lekker burgerlijk:
- Aardappelpartjes uit de oven met zout en paprikapoeder erover(gekookt doe ik echt niet, er zijn grenzen)
- Broccoli
- Kipschnitzel
Nu eerst een kop thee en een napoleonbal (salmiak) Daar had ik écht zin in
Heetwijfquote:Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Grote zak nacho chips, helemaal beleggen met geraspte kaas. Kipfilet met fajita kruiden bakken, gehakt met ketjap, knoflook, peterselie, uien, bonen bakken. Biefstuk met terayaki marinade, knoflook, citroensap en peper bakken. Alles bovenop de chips leggen en 10 min in de oven. Mais eroverheen.
Guacamole erbij, sour cream, salsa tabasco en los.
Als je er een tomatensausje bij doet, is het een Hongaarse Kwaliteitsmaaltijd.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef Xennia het volgende:
Gevulde paprika met gehakt, kaas, champignons en kruiden. Daarbij rijst. Nu nog mezelf overeind hijsen en gaan koken
Oh ja, lekker. Ik heb alleen geen tomaat in huis en ben zeker niet in staat naar de winkels te lopen. Ik heb wel honger zo ondertussenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er een tomatensausje bij doet, is het een Hongaarse Kwaliteitsmaaltijd.
Zoekt tevergeefs receptquote:Op donderdag 3 april 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb een venkelsoep recept van DizzyMissLizzy uitgeprobeerd, met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Was echt goddelijk!
Ik denk dat ze het niet erg vindt als ik het hier neerzet. Komtie:quote:
oeh klinkt heerlijk. waar haal je de bananenbladeren?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:00 schreef Mejoon het volgende:
Ik heb tiliapia filet gemaakt in pisangblad. Eerst een mix van kruiden door de blender. Ui, knoflook, kemiri noten, djinten, gember, trassi, madam jeanette, tomatenpuree en sojasaus. Dat door de vis en inpakken in bananenblad en lekker laten stoven. Was op mijn gevoel maar erg lekker!
Recept??quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:47 schreef iamredleader het volgende:
Capuchino en een zelf gebakken bretzel.
Haal de doos uit de vriezerquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
Recept??
Zelfgebakken noemt ie datquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Haal de doos uit de vriezer
Ontdooi de bretzels
Verwarm de oven op 180 graden
Stop het gewenste aantal bretzels in de oven
Afbakken in ongeveer 15 minuten
Lekker![]()
![]()
En dus nu een bakje koffie
Jammer genoeg doet ie het niet vaker, was wel super lekker!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept??
Bananenblad koop je bij de toko, Axia. Ook leuk om lempers in te maken
Oh en nynke:Doe mij zo'n collega!!
smaakte ergquote:
foto van de ah site
Roergebakken runderreepjes met sesam
Oosters, hoofdgerecht, 4 personen , Snel, hoofdgerecht, roerbakken, vlees, RK 40_41_07 Bereiden: 15 min Bevat per eenpersoonsportie: Energie 581 kCal - Eiwit 30 g - Vet 25 g - Koolhydraten 59 g
Ingrediënten
1 pak Chinese eiermie (250 g) 1 Chinese kool 2 teentjes knoflook 3 eetlepels zonnebloemolie 1 potje sesamzaad (45 g) 1 schaaltje rundvleesreepjes naturel (300 g) 4 eetlepels ketjap 4 eetlepels tomatenketchup 1 eetlepel sesamolie (flesje a 250 ml) Materialen
wok Bereiden
Eiermie koken volgens aanwijzingen op de verpakking. Afgieten. Kool in brede repen snijden. Knoflook pellen en snipperen. Olie in wok verhitten en hierin sesamzaad 1 min. bakken. Vleesreepjes toevoegen en 2 min. roerbakken. Knoflook toevoegen en 1 min. meebakken. Kool toevoegen en nog 2 min. roerbakken. Ketjap en ketchup erdoor scheppen en goed doorwarmen. Sesamolie erdoor scheppen. Vleesreepjes met kool over 4 borden verdelen, eiermie ernaast scheppen en kookvocht uit wok erover scheppen.
Jaaaa Borissie, die hebben wij ook al eens gemaakt, errug goed te doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef borisz het volgende:
Speciaal voor Bloes, SOL en andere geïnteresseerden.
Net zelf klaargemaakt
smaakte erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |