Valt opzich wel mee, de kaas ok, maar van de sour creme eet je maar een beetje als dipquote:Op woensdag 2 april 2008 11:53 schreef freecell het volgende:
Klinkt héél lekker!![]()
En ook net zo ongezond als lekker trouwens
Nog even over de boerenkool: ik doe er wel altijd een lading mosterd overheenOok niet helemaal culinair verantwoord, maar wel érg lekker!
Oeh, lekker! Gewoon hele kolven of maiskorrels?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:01 schreef DarkElf het volgende:
vanavond nog een kopje soep (die ik gisteren gemaakt had)
en kip uit de oven met mais..
korrels, lekker makkelijk (en bovendien vind ik kolven altijd zo lastigquote:Op donderdag 3 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Gewoon hele kolven of maiskorrels?
Hier vanavond lekker burgerlijk:
- Aardappelpartjes uit de oven met zout en paprikapoeder erover(gekookt doe ik echt niet, er zijn grenzen)
- Broccoli
- Kipschnitzel
Nu eerst een kop thee en een napoleonbal (salmiak) Daar had ik écht zin in
Heetwijfquote:Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Grote zak nacho chips, helemaal beleggen met geraspte kaas. Kipfilet met fajita kruiden bakken, gehakt met ketjap, knoflook, peterselie, uien, bonen bakken. Biefstuk met terayaki marinade, knoflook, citroensap en peper bakken. Alles bovenop de chips leggen en 10 min in de oven. Mais eroverheen.
Guacamole erbij, sour cream, salsa tabasco en los.
Als je er een tomatensausje bij doet, is het een Hongaarse Kwaliteitsmaaltijd.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef Xennia het volgende:
Gevulde paprika met gehakt, kaas, champignons en kruiden. Daarbij rijst. Nu nog mezelf overeind hijsen en gaan koken
Oh ja, lekker. Ik heb alleen geen tomaat in huis en ben zeker niet in staat naar de winkels te lopen. Ik heb wel honger zo ondertussenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er een tomatensausje bij doet, is het een Hongaarse Kwaliteitsmaaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |