valt wel mee hoor. alleen atkins zou heel boos op je worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:00 schreef Oblivion het volgende:
Twee bruine bammen met ei, gebakken uien en Hela curry...![]()
Ja, fout!
Ook, zijn van die pizza die er 10 min in moeten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Ja, dan is pizza wel een goede. Wat eet je vriend eigenlijk?
B&J-taart??quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk erover straks de Ben & Jerries taart te maken, ben morgen jarig... Maar het is zo slecht![]()
Verder eten wij volgens mij gemarineerde speklap met gebakken aardappelschijfjes en nog wat groente.
In dat geval is het hier vanavond gegratineerde pastaquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:45 schreef Ole het volgende:
ja dat kan
Die ken ik toch niet...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef SHE het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. alleen atkins zou heel boos op je worden.
Net gegeten, smaakte niet verkeerd, alleen die griekse yoghurt is niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 7 april 2008 00:13 schreef Simsfan88 het volgende:
TVP, * Simsfan88 gaat het volgende uit de nieuwe Allerhande deze week proberen: http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?source=allerhande%2004%202008&id=476628
Warum?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:05 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Net gegeten, smaakte niet verkeerd, alleen die griekse yoghurt is niet voor herhaling vatbaar.
ik las er echt net iets over maar de term "zuiglam" geeft mijn hartje (wat dol is op vlees) toch wel eenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Aan lam moet je wennen en als je ooit zuiglam hebt gehad, ben je verliefd..promise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |