Famillie. Schijnt.. Zo te horen de "normale" tak van de famillie tot nu toe.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Dementor het volgende:
Wie zijn die mensen die met Brian praten?
Het gesprek wordt op een normale toon gevoerd.... maar weinig zelfreflectie van Brian.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:50 schreef AnTjUh het volgende:
leuk gesprek btw
ik wist niet dat dat mogelijk was met brian
dus amanda haalt echt het slechtste in hem boven
tis allemaal haar schuld!!
Hij is dan het voorbeeld van hoe het vooral niet moet?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef ruby het volgende:
Brian wil graag naar scholen gaan en voorlichting geven over zelfbeheersing.
Vond ik ook al ja. Alleen wat minder samenzweerderig.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Stem van die vrouw lijkt op die van Netty
"als je een ander niet wilt slaan, sla dan jezelf"quote:Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef ruby het volgende:
Misschien slim dat 'ie dan eerst aan zijn eigen zelfbeheersing gaat werken.......quote:Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef ruby het volgende:
mag ik evenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:07 schreef Dementor het volgende:
Oh wat zijn ze geliefd buiten!
dan moet er wel iemand zijn voor bra om te knuffelen dit is weer duidelijk tekst van nettyquote:
Een geliefd gespreksonderwerp is iets anders dan populair moet je maar denken.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:07 schreef Dementor het volgende:
Oh wat zijn ze geliefd buiten!
a: wie zegt dat?quote:
nah, 1 verkeerd woord van amanda en de aders staan alweer op springenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:12 schreef ruby het volgende:
Ik hoop niet dat dit bezoek Brian weer sterker maakt. Hij was zo lekker bezig om uit elkaar te spatten.
Dat zei ik gisteren al, allemaal om ons zand in de ogen te strooien voor de finale, de reguliere een beetje recht trekken.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:12 schreef ruby het volgende:
Ik hoop niet dat dit bezoek Brian weer sterker maakt. Hij was zo lekker bezig om uit elkaar te spatten.
Ik zit er klaar voor.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:16 schreef miesy het volgende:
[..]
nah, 1 verkeerd woord van amanda en de aders staan alweer op springen
Die snap ik nietquote:Op zondag 30 maart 2008 18:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
zit die rat weer alles goed te praten dat het bezorgheid om dit weer neer te zetten voor tv
Dat is em helemaal.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft echt 0,0 zelfreflectie, echt ongelooflijk
Haha, ja, geweldig, ze krijgt dr zin nietquote:Op zondag 30 maart 2008 18:23 schreef Kinga het volgende:
Amanda mag van Brian zijn moeder niet bellen, en begint meteen te grienen.
dat ze nog geen "relatie" hadden ...kon er ook gewipt worden hoor.....maakt voor hun niks uit ...2 verschillende dingenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:25 schreef rooie3 het volgende:
En nu weer janken,had dat eerder gedaan dan wippen.Wat is dat mens dom zeg,denkt met sex alles goed te krijgen.
Die wil Brian "er buiten laten".quote:Op zondag 30 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Lichaamstaal laat zich niet verloochenen. Amanda moet dat toch ook aan alles aanvoelen?
Waarom mag ze van hem Ndetty eigenlijk niet bellen?
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef ruby het volgende:
Verdomme, heeft ie het weer over positieve krachten er tegen aan gaan.
Breken moet je, focking gehaktbal!
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef ruby het volgende:
Verdomme, heeft ie het weer over positieve krachten er tegen aan gaan.
Breken moet je, focking gehaktbal!
Helemaal mee eens! Hij kijkt niet, met zichtbare tegenzin raakt hij haar aanquote:Op zondag 30 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Lichaamstaal laat zich niet verloochenen. Amanda moet dat toch ook aan alles aanvoelen?
Waarom mag ze van hem Netty eigenlijk niet bellen?
Ik bied bij deze mijn "oprechte" verontschuldigingen aan de hele gehaktballengemeenschap aan voor diegenen die zich ernstig gekwetst voelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je moet nu niet alle gehaktballen over 1 kam scheren
Hoe hij er ook bij ligtquote:Op zondag 30 maart 2008 18:37 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij gaat hij zich weer irriteren, want Amanda haalt weer runderen uit de sloot.
[ afbeelding ]
Hoe is het mogelijk dat deze smerige tering RAT weer zo goed weg komt,met zijn geschop,ik heb nog maar 1 hoop en dat is, als hij die kooi uitkomt ,dat hij geen leven meer heeft.quote:
Oh my goodness....dit kun je niet menen? Hij weet niet dat het glijmiddel is of wil ie weer komisch zijn?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:41 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Brian nu dat glijmiddel in z'n haar gedaan ?![]()
"Voel eens hoe zacht het is"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |