LOL! Serieus? Om hun relaasie nog soepeler te laten verlopen, zeker.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda krijgen ook een kadootje, een flesje glijmiddel.
Bend over, Brian!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:06 schreef Eg_Wel het volgende:
Dank je wel Kitty! Twee maal Party-Kliss voor het love duo.. Ricardo vraagt "Is dat Eros?" "Ja!" zegt Amanda, "Wat is dat?" terwijl ze haar arm er mee insmeert. Hahaha
alles draait bij hun om de sex, dus gepast is het welquote:Op zondag 30 maart 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda krijgen ook een kadootje, een flesje glijmiddel.
Lees de post van Eg_Wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
LOL! Serieus? Om hun relaasie nog soepeler te laten verlopen, zeker.
Zat er ook een brief/kaartje bij?
Als ze glijmiddel niet weet te herkennen dan is het wel dapper dat ze al die anale sessies met Brian weet te doorstaan.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:06 schreef Eg_Wel het volgende:
Dank je wel Kitty! Twee maal Party-Kliss voor het love duo.. Ricardo vraagt "Is dat Eros?" "Ja!" zegt Amanda, "Wat is dat?" terwijl ze haar arm er mee insmeert. Hahaha
Waaronder ik mijn vriendin heb gemikt toen ze te dronken was......quote:Op zondag 30 maart 2008 17:12 schreef Borga het volgende:
Bwian laat het huis zien: ''Daar zijn de twee douche koppen'',
lekker normaal enzoquote:Op zondag 30 maart 2008 17:15 schreef joep.t het volgende:
Brainless gasten lijken erg sympathiek tot nu toe..
Haar eigen ma gaat em niet worden......quote:Op zondag 30 maart 2008 17:19 schreef ruby het volgende:
Amanda zit te denken om Brian z'n moeder even te bellen. Sja.....
toch cp's zatquote:Op zondag 30 maart 2008 17:19 schreef ruby het volgende:
Amanda zit te denken om Brian z'n moeder even te bellen. Sja.....
Ze wilde eventueel tips van Netty ivm afgelopen week... Oftewel, wat moet ze doen om Brian niet uit elkaar te laten spatten.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haar eigen ma gaat em niet worden......![]()
Toch ergens wel sneu.
Zijn het nou een oom en tante van Brian?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian lijkt wel relaxed zo bij die twee gasten.
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze wilde eventueel tips van Netty ivm afgelopen week... Oftewel, wat moet ze doen om Brian niet uit elkaar te laten spatten.
gewoon ja en amen zeggen, en vooral niet je mening uiten als dat niet in zijn straatje past.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze wilde eventueel tips van Netty ivm afgelopen week... Oftewel, wat moet ze doen om Brian niet uit elkaar te laten spatten.
Dat zegt hij. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het familie is, het zijn echt leuke mensen, openhartig en eerlijk.quote:
Misschien wel pleegouders?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zegt hij. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het familie is, het zijn echt leuke mensen, openhartig en eerlijk.
Misschien is die tante een Kubatz, geen Fintelman.
[ afbeelding ]
Ze vroeg het toch wel met gebogen hoofd en op gepaste afstand?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:40 schreef ruby het volgende:
Amanda vraagt toestemming aan Brian om samen met Rikwallo Mikey nu te bellen. Shitface vindt het goed.
Ja zeker! En ook nog knielend.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze vroeg het toch wel met gebogen hoofd en op gepaste afstand?
ja en ook nog op dr knieenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat ze wel eens de fles of pak liet staat als ze wat in had geschonken .....laat hij die del eens ff aanspreken en btw waar bemoeit die hoofdbutler zich meequote:Op zondag 30 maart 2008 17:45 schreef ruby het volgende:
Rikwallo en Claire hebben iets uitgesproken. Blijkbaar heeft Claire iets gezegd wat hem nogal dwars zat.
Oom en tante van hem. Tante Ursula en zijn naam ken ik niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Dementor het volgende:
Wie zijn die mensen die met Brian praten?
Ze had haar burka niet aan en dat terwijl er een man bij zat!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |