Wat een gekke tetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
zeer charmant die amanda .
Zal hij het nog wel vol kunnen houden tot de finale?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
alle toenadering komt van amanda af en niet van brian , hij dult haar puur nog alleen voor de finale en daarna hoplaaaa weg wezen.Hij is nu ook mooi recht gaan zitten LOL
Ik kan het je niet zeggen, ik heb het bezoek van haar gemist gisteren.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef joep.t het volgende:
Ik heb gister gemist,Leek Nadia echt niet zwanger?
Ech welquote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Thanks Disana, echt hè?![]()
Ik mute de sauna maar weer, sex en nog eens sex. Volgens mij ergert Brian zich kapot als Amanda het over hun "sexleven" heeft.
Ik heb begrepen dat er geen chloor meer in het zwembad zit. De eendjes zwemmen er ook in, geen probleem dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Borga het volgende:
Ik heb net even gebeld met een sauna, maar het is niet echt gezond om zwembadwater te gebruiken tijdens het saunaaien
Echt he! Nu ook weer.. Bovenop Brian gekropen ligt ze koetsie koetste geluidjes te maken.. Brian daarentegen kijkt nog even ijskoud naar de camera, trommelt wat met zijn vingers en lijkt zich maar 1 ding af te vragen.. "Wanneer pleurt dat kutkind nou eens op!"quote:Op zondag 30 maart 2008 15:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
alle toenadering komt van amanda af en niet van brian , hij dult haar puur nog alleen voor de finale en daarna hoplaaaa weg wezen.Hij is nu ook mooi recht gaan zitten LOL
Dat je daar voor gaat bellen zeg.... who cares.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Borga het volgende:
Ik heb net even gebeld met een sauna, maar het is niet echt gezond om zwembadwater te gebruiken tijdens het saunaaien
Er hangt een handdoek voor.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:19 schreef ruby het volgende:
Jeetje, de douche staat al meer dan een minuut aan!!!
Die gifjes van jouwquote:Op zondag 30 maart 2008 16:18 schreef mazaru het volgende:
JAAAAAA HALLOOOOOO
Kijk nou toch even!! Ik lig er helemaal klaar voor hoor!!!
Rat: hmmmm ik zie de voorkant......... not interested
Ik denk ook niet dat hij dat echt heeft gedaanquote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat je daar voor gaat bellen zeg.... who cares.
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er geen chloor meer in het zwembad zit. De eendjes zwemmen er ook in, geen probleem dus.![]()
Het zou eens tijd worden. Vieze madenbende.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er hangt een handdoek voor.Zou ze heur haar moeten wassen van Brian?
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
zat rat zich al zorgen maken omdat hij het moet voorstellen aan zijn oom en tante? gehghegheghe
IJdele hoop, die vieze pluk zit nog steeds vastgeplakt op haar harses.quote:
Mooi hoor, Bwian loopt zich al maanden kapot te ergeren aan zijn Mannie. Hij gaat dit niet lang meer volhouden.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
Prima OP Disana.![]()
Als we denken dat de ruzie's tussen Brian en Amanda nieuw zijn, think again Dit is een filmpje van juli 2007.
Ruzie Brian en Amanda.
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
Heeeeel veeeeeeeel post voor Huub en Claire inctusief bloemen en kadootjes. Amanda zal wel weer groen zien van jaloezie.![]()
![]()
Hij heeft tenminste een broek aan, de Kubatsjes zijn nog niet veel verder dan hun badjas.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef mazaru het volgende:
Wat loopt Huub toch in die zomerbroek. Zo'n zomers weertje is het niet.
Hij riep iets van "als de zomer niet naar jou komt dan.." nadat hij het aangetrokken had..quote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef mazaru het volgende:
Wat loopt Huub toch in die zomerbroek. Zo'n zomers weertje is het niet.
Ik hoop dat deze er aardig op lijkt.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
IJdele hoop, die vieze pluk zit nog steeds vastgeplakt op haar harses.![]()
[ afbeelding ]
Met excuses aan de bever natuurlijk, het arme dier heeft niet de beschikking over stromend water, een volledig ingerichte kapsalon en shampoo, om nog maar te zwijgen over de stylingproducten.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze er aardig op lijkt.
http://www.ark.eu/photo/Milwaard/Bever%202%20Monique%20Moors.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |