Wat een gekke tetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
zeer charmant die amanda .
Zal hij het nog wel vol kunnen houden tot de finale?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
alle toenadering komt van amanda af en niet van brian , hij dult haar puur nog alleen voor de finale en daarna hoplaaaa weg wezen.Hij is nu ook mooi recht gaan zitten LOL
Ik kan het je niet zeggen, ik heb het bezoek van haar gemist gisteren.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef joep.t het volgende:
Ik heb gister gemist,Leek Nadia echt niet zwanger?
Ech welquote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Thanks Disana, echt hè?![]()
Ik mute de sauna maar weer, sex en nog eens sex. Volgens mij ergert Brian zich kapot als Amanda het over hun "sexleven" heeft.
Ik heb begrepen dat er geen chloor meer in het zwembad zit. De eendjes zwemmen er ook in, geen probleem dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Borga het volgende:
Ik heb net even gebeld met een sauna, maar het is niet echt gezond om zwembadwater te gebruiken tijdens het saunaaien
Echt he! Nu ook weer.. Bovenop Brian gekropen ligt ze koetsie koetste geluidjes te maken.. Brian daarentegen kijkt nog even ijskoud naar de camera, trommelt wat met zijn vingers en lijkt zich maar 1 ding af te vragen.. "Wanneer pleurt dat kutkind nou eens op!"quote:Op zondag 30 maart 2008 15:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
alle toenadering komt van amanda af en niet van brian , hij dult haar puur nog alleen voor de finale en daarna hoplaaaa weg wezen.Hij is nu ook mooi recht gaan zitten LOL
Dat je daar voor gaat bellen zeg.... who cares.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Borga het volgende:
Ik heb net even gebeld met een sauna, maar het is niet echt gezond om zwembadwater te gebruiken tijdens het saunaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |