Famillie. Schijnt.. Zo te horen de "normale" tak van de famillie tot nu toe.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Dementor het volgende:
Wie zijn die mensen die met Brian praten?
Het gesprek wordt op een normale toon gevoerd.... maar weinig zelfreflectie van Brian.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:50 schreef AnTjUh het volgende:
leuk gesprek btw
ik wist niet dat dat mogelijk was met brian
dus amanda haalt echt het slechtste in hem boven
tis allemaal haar schuld!!
Hij is dan het voorbeeld van hoe het vooral niet moet?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef ruby het volgende:
Brian wil graag naar scholen gaan en voorlichting geven over zelfbeheersing.
Vond ik ook al ja. Alleen wat minder samenzweerderig.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Stem van die vrouw lijkt op die van Netty
"als je een ander niet wilt slaan, sla dan jezelf"quote:Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef ruby het volgende:
Misschien slim dat 'ie dan eerst aan zijn eigen zelfbeheersing gaat werken.......quote:Op zondag 30 maart 2008 17:55 schreef ruby het volgende:
mag ik evenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:07 schreef Dementor het volgende:
Oh wat zijn ze geliefd buiten!
dan moet er wel iemand zijn voor bra om te knuffelen dit is weer duidelijk tekst van nettyquote:
Een geliefd gespreksonderwerp is iets anders dan populair moet je maar denken.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:07 schreef Dementor het volgende:
Oh wat zijn ze geliefd buiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |