Mooi dat jij het niet voor het zeggen hebtquote:Op maandag 31 maart 2008 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Zou eigenlijk wel wat zijn mochten we Huntelaar voor 35 miljoen verkopen, terwijl er toendertijd een hoop mensen (waaronder ik) het niet zo slim vonden om hem voor ruim 9 miljoen te kopen.
Dat was toen echt een enorm bedragquote:Op maandag 31 maart 2008 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Zou eigenlijk wel wat zijn mochten we Huntelaar voor 35 miljoen verkopen, terwijl er toendertijd een hoop mensen (waaronder ik) het niet zo slim vonden om hem voor ruim 9 miljoen te kopen.
De prijzen van spelers zijn (naar mijn inziens) enorm gestegen. Als je ziet dat er voor Babel al 17 of 18 miljoen betaald wordt. Net zoveel als er voor Zlatan betaald werd toen hij naar Juve ging.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Idd, hier ook hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Moet er nog bepaald worden wie eerst uit moet spelen? Hoe zit dat precies?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Play-offs maar winnen dan, eerste wedstrijd met een beetje geluk Feyenoord, scheelt weer wat inspanning.
precies, kjh is toch niet te behoudenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Pritt het volgende:
Ja je moet realistisch zijn dat KJH ook niet te houden is als Real aan de deur klopt met zoveel geld. Dat was het hele seizoen eigenlijk al duidelijk helaas. Hopelijk krijgen we geen halfbakke vervangers wat ik wel weer zie gebeuren. Ik vind het eigenlijk veel intressanter om te zien hoe deze zomer onze selectie besneden wordt, welke spelers overbodig worden geacht.
Ik kan ze je wel op een briefje geven:quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Pritt het volgende:
Ja je moet realistisch zijn dat KJH ook niet te houden is als Real aan de deur klopt met zoveel geld. Dat was het hele seizoen eigenlijk al duidelijk helaas. Hopelijk krijgen we geen halfbakke vervangers wat ik wel weer zie gebeuren. Ik vind het eigenlijk veel intressanter om te zien hoe deze zomer onze selectie besneden wordt, welke spelers overbodig worden geacht.
Dat 'realisme' hebben we onszelf wijsgemaakt. Het geld hebben we niet nodig dus ik zie niet in waarom we zo makkelijk spelers moeten laten vertrekken. Wees gewoon duidelijk naar een speler en zeg dat je hem niet laat gaan komend seizoen. Niet elke speler begint dan gelijk met een arbitragezaak, en doen ze dat wel ontvang je alsnog een zak met geld en laat je de supporters in ieder geval zien dat je voor de club vecht.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Pritt het volgende:
Ook die van DH afkomstige gast mag weg. Niets van gezien dit seizoen.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik kan ze je wel op een briefje geven:
Erik Heijblok
Michael Krohn-Dehli
Albert Luque
Nicolae Mitea
Dennis Rommedahl
Ismael Urzaiz
DeLorge!quote:Op maandag 31 maart 2008 12:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ook die van DH afkomstige gast mag weg. Niets van gezien dit seizoen.
Die is ook heel lang geblesseerd geweest, in het begin van het seizoen speelde hij toch niet onaardig.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ook die van DH afkomstige gast mag weg. Niets van gezien dit seizoen.
feyenoord: club van hoop en potentiequote:Op maandag 31 maart 2008 13:05 schreef toma het volgende:
ik zag net 2 oude VI's liggen. Moest toch wel lachen om de voorpagina's
[ afbeelding ]
Nummers 2 tegen 5 en 3 tegen 4 volgens mij dus ja dan maar hopen dat ze 5e worden die k'lakken scheelt een hoop inspanningquote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet er nog bepaald worden wie eerst uit moet spelen? Hoe zit dat precies?
De Guzman wil revanchequote:Op maandag 31 maart 2008 13:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
feyenoord: club van hoop en potentie
Ja dat snap ik maar wie wordt de eerst uitspelende ploeg?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:10 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nummers 2 tegen 5 en 3 tegen 4 volgens mij dus ja dan maar hopen dat ze 5e worden die k'lakken scheelt een hoop inspanning
Dat worden de nummers 2 en 3.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar wie wordt de eerst uitspelende ploeg?
Hoogstgeklasserde heeft het thuisvoordeel, nr2 speelt dus eerst uit en daarna thuis, net als de nr3. Vervolgens speelt de 'hoogstgeklasseerde' winnaar de 'finale' ook eerst weer uit en dan thuis..quote:Op maandag 31 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk mogen we dan weer naar jullie toe. Niet dat ik naar de wedstrijd ga (boycot de Play-offs) maar het is erg gezellig bij julliequote:Op maandag 31 maart 2008 13:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoogstgeklasserde heeft het thuisvoordeel, nr2 speelt dus eerst uit en daarna thuis, net als de nr3. Vervolgens speelt de 'hoogstgeklasseerde' winnaar de 'finale' ook eerst weer uit en dan thuis..
ik nietquote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop inderdaad dat we kunnen beginnen tegen Feyenoord.
quote:AD: 'Sulejmani in beeld bij Ajax' | Transfers
Volgens het Algemeen Dagblad onderzoekt Ajax de haalbaarheid van het aantrekken van Sulejmani. Marco van Basten, volgend jaar hoofdcoach bij Ajax, was afgelopen zaterdag ook aandachtig toeschouwer in Friesland. Volgens het dagblad gaan er ook geruchten dat Chelsea de jonge aanvaller zou willen overnemen en bij PSV willen stallen.
Wat een jongleur met zijn handen kan, speelt Miralem Sulejmani klaar met zijn voeten en het is niet verwonderlijk dat ze bij Ajax graag zouden willen dat dit ventje na de zomer een aanvalslinie vormt met Klaas Jan Huntelaar en Luis Suárez. Zo weet het AD. Dan bundel je – op papier – de kwaliteiten van een stoīcijnse afmaker aan die van een rommelaar met een straatvechtermentaliteit (Suárez) en een straatvoetballer met oog voor het teambelang (Sulejmani).
In het verleden werd Sulejmani nog te licht bevonden na een gesprek met technisch directeur Martin van Geel. Zijn zaakwaarnemer vertelde dat hij en Sulejmani bij het gesprek van Martin van Geel een contract verwachtten (artikel) 'We hebben een gesprek met Ajax gehad', aldus Stankovic. 'Van Geel, Winnie Haatrecht (andere zaakwaarnemer), Miralem, zijn vader en ikzelf waren daarbij aanwezig. We hadden verwacht dat we een contract zouden tekenen, maar dat is niet gebeurt.’
‘Ajax gaf als reden op het niet contracteren van Miralem op dat hij te duur was', zegt Stankovic. 'Ook zouden de risico’s te hoog zijn. Volgens mij is dit onzin. Ik denk dat ze niet overtuigd waren van de kwaliteiten van Miralem.'
de hoogstgeklasseerde ploeg speelt eerst uit en in de 2e ronde volgens mij de winnaar van 2 tegen 5quote:Op maandag 31 maart 2008 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
dat meen je niet he......quote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Was dit de zoveelste gierige flater van van Geel?
[..]
In een ander bericht uit het AD wordt er gesproken over allerlei vage zaakwaarnemers en zag Ajax er daarom vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax heeft het daarna toch evenzeer weggegeven? Ajax heeft destijds in de maanden voor de winterstop de punten verloren, beetje lood om oud ijzerquote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Noem mij krankzinnig (okay okay, het is om een beetje hoop te creëren), maarrrrr...
Het verschil is vijf punten en PSV moet minimaal in de laatste drie wedstrijden een keer verliezen en een keer gelijkspelen. Vorig seizoen heeft aangetoond dat PSV in de slotfase een voorsprong uit handen kan geven (ook tegen zwakke broeders)
al jaren spelen we zware wedstrijden met belangrijke Europacup tussendoor. Volgens mij hadden na de winterstop ook zo'n druk programma, daar zijn we goed doorgekomen.quote:en PSV heeft ook nog twee (lood)zware wedstrijden tegen Fiorentina midweeks op het programma staan.
De Graafschap heeft ook hard punten nodigquote:Eerst krijgen ze Heracles, dat moet eenvoudig zijn (en ze zullen ook wel winnen), maar Heracles zit wel in een positie dat het nog kan degraderen. Want na PSV treffen ze nog Ajax en krijgen ze NAC Breda (dat is in principe 0 punten). Met een punt tegen PSV lijken ze zeker van overleving, dus wie weet zit er een stunt in en gaan ze er helemaal voor.
Daar gaan we ook gelijk tegen spelen!quote:Verder krijgt PSV nog Twente op bezoek en dat is niet eenvoudig. Twente speelt okay en kan het clubs als Ajax en PSV lastig maken. Verder strijdt Twente volop voor de CL-playoffs, want dat is nog helemaal niet gespeeld. Heerenveen heeft een heel makkelijk programma, net zoals NAC Breda. Feyenoord ook min of meer. Twente gaat het heel lastig krijgen om bij de eerste vijf te eindigen, dus wie weet gaan ze er tegen PSV helemaal voor en slepen ze er een punt uit?
we worden al jaren volgens traditie kampioen tegen Vitesse, dit jaar ook weer.quote:Als laatste Vitesse. Die zitten ook in een positie om iets te winnen, namelijk een plek bij de eerste 9, wat UEFA-Cup playoffs oplevert. PSV speelt uit en Vitesse is thuis helemaal niet zo slecht (Ajax en AZ wonnen er niet).
en graag zo'n uitgebreide beschouwing op de wedstrijden van Ajaxquote:Volgend weekend gaat het beslist worden. Verliest Ajax punten bij Groningen, dan is het definitief over. Eigenlijk ook voor 90% als PSV wint van Heracles, maar dan kan het opzich ook nog wel.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het eigenlijk veel intressanter om te zien hoe deze zomer onze selectie besneden wordt.
Nee de scouting niet v Geel.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de samenvatting van dit seizoen!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, alles kan in principe nog. Maar ook Ajax zie ik geen 3 keer winnen.
In de slotfase van de competitie is Ajax best sterk. Vorig seizoen werd ook een hele serie neergezet, alleen tegen RKC werden dacht ik punten verloren. De rest (met uitzeges bij PSV en Twente o.a.) werd allemaal gewonnen.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax heeft het daarna toch evenzeer weggegeven? Ajax heeft destijds in de maanden voor de winterstop de punten verloren, beetje lood om oud ijzer
Na de winterstop misschien wel, maar daarvoor (ook een druk programma) werden de nodige punten verloren. Van Roda JC werd verloren (wedstrijd voor Inter uit), na Inter (die werd verloren) werd er ook vrij snel verloren van FC Groningen. De wedstrijden rond Helsingborgs (thuis) gingen ook stroef (gelijk tegen Heerenveen, hele slechte gewonnen wedstrijd tegen Willem II). En rond de wedstrijden tegen The Spurs werden steeds punten verloren (Roda JC en FC Utrecht uit)quote:al jaren spelen we zware wedstrijden met belangrijke Europacup tussendoor. Volgens mij hadden na de winterstop ook zo'n druk programma, daar zijn we goed doorgekomen.
Truequote:De Graafschap heeft ook hard punten nodig
Mooi, beloof je dat dan?quote:Daar gaan we ook gelijk tegen spelen!
Lekker PSV. Lekker PSV!quote:we worden al jaren volgens traditie kampioen tegen Vitesse, dit jaar ook weer.
Ik deed PSV, doe jij Ajax?quote:en graag zo'n uitgebreide beschouwing op de wedstrijden van Ajax![]()
Dat is al oud nieuws.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Klopt alleen dat was bij Az, daar vertrouwden ziij die zaakwaarnemer niet want dat scheen nogal een onderwereld figuur geweest te zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In een ander bericht uit het AD wordt er gesproken over allerlei vage zaakwaarnemers en zag Ajax er daarom vanaf.
maar komende jaren voetbal jij nog gewoon bij Ajax!quote:Vermaelen sluit voortijdig vertrek niet uit
Ajax-verdediger Thomas Vermaelen verlengde onlangs zijn contract tot medio 2012. Desondanks sluit hij een voortijdig vertrek uit Amsterdam niet uit. "Je weet nooit wat er op je afkomt."
Ik kijk ook naar de stappen die John Heitinga en Wesley Sneijder hebben gemaakt", zegt de Belg op de officiële website van Ajax. "Ik volg Wesley's verrichtingen wel in het buitenland."
Eerder stond de 22-jarige international al in de belangstelling van Tottenham Hotspur, maar destijds bleef Vermaelen liever in Amsterdam. "Ik denk dat het niet verstandig was om er op in te gaan. Ik heb er eigenlijk nooit over hoeven nadenken. Ik was toen 20, 21 jaar. Je moet jezelf wel een beetje kennen en niet zomaar op dingen ingaan die misschien iets te hoog gegrepen zijn. Bovendien viel er met Ajax niet over te praten."
De verdediger denkt niet dat hij inmiddels zijn top heeft bereikt. "Het kan nog allemaal beter. Ik train om fysiek ook wat sterker te worden. Ik ben nog maar 22, dus ik kan nog altijd groeien. Ik weet dat er nog marge inzit."
Denk het ook wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
maar komende jaren voetbal jij nog gewoon bij Ajax!
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... toen Huntelaar van Heerenveen naar AJAX ging, kreeg psv een opleidingsvergoeding van 15% van het transferbedrag. Als hij nou van ajax naar ??? gaat voor ??? miljoen, krijgt psv dan weer 15% over dat bedrag ?
Zo erg zou ik het niet vinden, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
Oh god, wat een eikel. Anderhalf jaar bij Ajax gespeeld en denkt nu al klaar te zijn voor carričrestappen zoals Sneijder en Heitinga die hebben gemaakt. Sneijder heeft 4,5 seizoen bij Ajax gespeeld, Heitinga zeven.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
5% te verdelen over de clubs waar hij tussen zijn 12e en 23e heeft gespeeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef zjroentje het volgende:
Opleidingsvergoeding is geloof ik maar 5%, en die moet dan gespreid worden over De Graafschap, PSV en weet ik nog welke amateurclubs.
quote:SOLIDARITY MECHANISM
Article 1 Solidarity Contribution
If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Hoho, Vermaelen roept hele zinnige dingen. Laatst ook in het programmaboek. Dat die voetbalsites nu voor deze insteek kiezen kun je Vermaelen niet kwalijk nemen. Dat is een slimme jongen, die rent echt niet meteen weg.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh god, wat een eikel. Anderhalf jaar bij Ajax gespeeld en denkt nu al klaar te zijn voor carričrestappen zoals Sneijder en Heitinga die hebben gemaakt. Sneijder heeft 4,5 seizoen bij Ajax gespeeld, Heitinga zeven.
Precies. Als zijn contract afloopt is hij ook al 26 ofzo. Als hij dan zegt dat hij op z'n 25ste best wel eens weg zou kunnen zijn, begrijp ik dat best.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoho, Vermaelen roept hele zinnige dingen. Laatst ook in het programmaboek. Dat die voetbalsites nu voor deze insteek kiezen kun je Vermaelen niet kwalijk nemen. Dat is een slimme jongen, die rent echt niet meteen weg.
zou weer fucking bizar zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Noem mij krankzinnig (okay okay, het is om een beetje hoop te creëren), maarrrrr...
Het verschil is vijf punten en PSV moet minimaal in de laatste drie wedstrijden een keer verliezen en een keer gelijkspelen. Vorig seizoen heeft aangetoond dat PSV in de slotfase een voorsprong uit handen kan geven (ook tegen zwakke broeders) en PSV heeft ook nog twee (lood)zware wedstrijden tegen Fiorentina midweeks op het programma staan.
Eerst krijgen ze Heracles, dat moet eenvoudig zijn (en ze zullen ook wel winnen), maar Heracles zit wel in een positie dat het nog kan degraderen. Want na PSV treffen ze nog Ajax en krijgen ze NAC Breda (dat is in principe 0 punten). Met een punt tegen PSV lijken ze zeker van overleving, dus wie weet zit er een stunt in en gaan ze er helemaal voor.
Verder krijgt PSV nog Twente op bezoek en dat is niet eenvoudig. Twente speelt okay en kan het clubs als Ajax en PSV lastig maken. Verder strijdt Twente volop voor de CL-playoffs, want dat is nog helemaal niet gespeeld. Heerenveen heeft een heel makkelijk programma, net zoals NAC Breda. Feyenoord ook min of meer. Twente gaat het heel lastig krijgen om bij de eerste vijf te eindigen, dus wie weet gaan ze er tegen PSV helemaal voor en slepen ze er een punt uit?
Als laatste Vitesse. Die zitten ook in een positie om iets te winnen, namelijk een plek bij de eerste 9, wat UEFA-Cup playoffs oplevert. PSV speelt uit en Vitesse is thuis helemaal niet zo slecht (Ajax en AZ wonnen er niet).
Volgend weekend gaat het beslist worden. Verliest Ajax punten bij Groningen, dan is het definitief over. Eigenlijk ook voor 90% als PSV wint van Heracles, maar dan kan het opzich ook nog wel.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er nog niks opgestart om Huntelaar te behouden? Spandoekenactie ofzo. Zijn voetballers altijd heel gevoelig voor.
Echt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er nog niks opgestart om Huntelaar te behouden? Spandoekenactie ofzo. Zijn voetballers altijd heel gevoelig voor.
Bij de juiste club en spelers welquote:
johny zou het wel nooit vergeten zei iequote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zijn de directe toegang voor de nummer 1 dan kwijt?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zijn de directe toegang voor de nummer 1 dan kwijt?
De bookmakers geven PSV een odd van 1.07 om het kampioenschap te winnen en Ajax een odd van 8.6. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en gooi je spaarrekening op een Ajax-kampioenschap: een rendement van 860% ga je nooit meer krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Het verschil is vijf punten en PSV moet minimaal in de laatste drie wedstrijden een keer verliezen en een keer gelijkspelen. Vorig seizoen heeft aangetoond dat PSV in de slotfase een voorsprong uit handen kan geven (ook tegen zwakke broeders) en PSV heeft ook nog twee (lood)zware wedstrijden tegen Fiorentina midweeks op het programma staan.
Eerst krijgen ze Heracles, dat moet eenvoudig zijn (en ze zullen ook wel winnen), maar Heracles zit wel in een positie dat het nog kan degraderen. Want na PSV treffen ze nog Ajax en krijgen ze NAC Breda (dat is in principe 0 punten). Met een punt tegen PSV lijken ze zeker van overleving, dus wie weet zit er een stunt in en gaan ze er helemaal voor.
Verder krijgt PSV nog Twente op bezoek en dat is niet eenvoudig. Twente speelt okay en kan het clubs als Ajax en PSV lastig maken. Verder strijdt Twente volop voor de CL-playoffs, want dat is nog helemaal niet gespeeld. Heerenveen heeft een heel makkelijk programma, net zoals NAC Breda. Feyenoord ook min of meer. Twente gaat het heel lastig krijgen om bij de eerste vijf te eindigen, dus wie weet gaan ze er tegen PSV helemaal voor en slepen ze er een punt uit?
Als laatste Vitesse. Die zitten ook in een positie om iets te winnen, namelijk een plek bij de eerste 9, wat UEFA-Cup playoffs oplevert. PSV speelt uit en Vitesse is thuis helemaal niet zo slecht (Ajax en AZ wonnen er niet).
Volgend weekend gaat het beslist worden. Verliest Ajax punten bij Groningen, dan is het definitief over. Eigenlijk ook voor 90% als PSV wint van Heracles, maar dan kan het opzich ook nog wel.
Hmm. Misschien een goeie optie om geld op Ajax te zetten. Als ze dan kampioen worden dan zijn er verzachtende omstandigheden. Gelijk van het geld op vakantie naar ergens waar geen kranten en tv is.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De bookmakers geven PSV een odd van 1.07 om het kampioenschap te winnen en Ajax een odd van 8.6. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en gooi je spaarrekening op een Ajax-kampioenschap: een rendement van 860% ga je nooit meer krijgen.
Het zou dan maar gebeurenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De bookmakers geven PSV een odd van 1.07 om het kampioenschap te winnen en Ajax een odd van 8.6. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en gooi je spaarrekening op een Ajax-kampioenschap: een rendement van 860% ga je nooit meer krijgen.
Ajacieden zitten overalquote:Op maandag 31 maart 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm. Misschien een goeie optie om geld op Ajax te zetten. Als ze dan kampioen worden dan zijn er verzachtende omstandigheden. Gelijk van het geld op vakantie naar ergens waar geen kranten en tv is.
Dan verlengt dus geen één speler zijn contract.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax zou voor zichzelf de regel in moeten stellen dat spelers niet voor hun 24-25 weg mogen tenzij ze echt te drama zijn of een aflopend contract hebben.
Ik ga er 20 euro op gooienquote:Op maandag 31 maart 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm. Misschien een goeie optie om geld op Ajax te zetten. Als ze dan kampioen worden dan zijn er verzachtende omstandigheden. Gelijk van het geld op vakantie naar ergens waar geen kranten en tv is.
Dan heb je lekker vertrouwen in je clubquote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef cultheld het volgende:
Ik ga er 20 euro op gooien. Dat heb ik er wel voor over om PSV kampioen te maken (hoe achterlijk dat eigenlijk ook is, want je hebt geen invloed op het spelverloop) en een eventueel kampioenschap van Ajax levert me dan 150 euro winst op.
Ik had vorig jaar 50 op kampioenschap Ajax gezet op de dag voor de beslissing. Bij winst van Ajax zou ik 450 euro krijgen. PSV werd het en ik heb geen moment over dat geld gedacht.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga er 20 euro op gooien. Dat heb ik er wel voor over om PSV kampioen te maken (hoe achterlijk dat eigenlijk ook is, want je hebt geen invloed op het spelverloop) en een eventueel kampioenschap van Ajax levert me dan 150 euro winst op.
Dat heeft daar toch geen fuck mee te maken?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je lekker vertrouwen in je club
Vorig jaar vergeten? Bovendien zijn Heracles en Twente niet de makkelijkste tegenstanders voor PSV en heeft Ajax nooit moeite met Heracles en De Graafschap in eigen huis.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je lekker vertrouwen in je club
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was jij toevallig dat meisje waar ik buiten nog even mee heb staan praten?
Is maar een gokje hoor haha.
Dat dus. Vorig jaar zat PSV in een enorme losing streak en dat is nu zeker niet het geval.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst. Ik bekijk het van wedstrijd op wedstrijd. We zijn nu redelijk kansloos om nog kampioen te worden.
Dat valt nog behoorlijk tegen. Als je afgelopen maand bekijkt...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dus. Vorig jaar zat PSV in een enorme losing streak en dat is nu zeker niet het geval.
quote:Van Basten te laat voor Prödl
Al een dag voor de oefeninterland tegen Oostenrijk was Marco van Basten overtuigd van de klasse van Sebastian Prödl. De 20-jarige verdediger van Sturm Graz, die uiteindelijk twee keer zou scoren tegen Oranje, stond op het lijstje om volgend jaar de stap naar Ajax te maken. Van Basten informeerde bij de Oostenrijkse Ajax-scout en ex-speler Felix Gasselich of Prödl een aanwinst voor Ajax zou zijn. Dat meldde Gasselich gisteren op de Oostenrijkse tv.
Van Basten kreeg echter te horen dat hij al te laat was. Prödl verhuist komende zomer voor ¤ 3 miljoen van Sturm Graz naar Werder Bremen. Woensdag scoorde de boomlange verdediger met kopballen de 2-0 en 3-0 tegen Oranje. In de tweede helft ging hij ook enorm in de fout, door over de bal heen te trappen net voor het doel. Daardoor kon John Heitinga gemakkelijk de 3-2 binnentikken. Oranje won nog met 3-4.
Ja maar 5 wedstrijden is wat anders dan een seizoenshelft. Maar iedereen moet er van vinden wat ie wil. Ik zie het alleen niet meer gebeuren dat we alles winnen en dat zij nog 5 punten laten liggen. Maar het blijft het ajax topic, dus beter hebben we het zo min mogelijk over PSVquote:Op maandag 31 maart 2008 18:09 schreef Pakzal het volgende:
Dat valt nog behoorlijk tegen. Als je afgelopen maand bekijkt...
[..]
Goed om te zien dat Marco al zoveel bezig is met Ajaxquote:
Ik wil alleen niet enkel buitenlanders. Niet dat ik er iets tegen heb, maar Ajax heeft z'n grootste successen altijd met een Nederlandse kern behaald en zo hoort het ook bij Ajax. PSV speelt maar met een vreemdelingenlegioen, wij niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Marco al zoveel bezig is met Ajax
Welke Nederlanders zie je dan als directe versterking?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet enkel buitenlanders. Niet dat ik er iets tegen heb, maar Ajax heeft z'n grootste successen altijd met een Nederlandse kern behaald en zo hoort het ook bij Ajax. PSV speelt maar met een vreemdelingenlegioen, wij niet.
Dembele is Belg.quote:
Dat weet ik ook niet zo 1-2-3, behalve dan misschien De Zeeuw. Maar het verleden wijst ook uit dat je het dan beter met eigen jongens uit je eigen jeugd kunt proberen. Ik zou er in ieder geval niet vrolijk van worden om met hooguit twee of drie Nederlanders te spelen. Al beschouw ik Vertonghen en Vermaelen toch echt wel als eigen jongens.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke Nederlanders zie je dan als directe versterking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |