quote:1. Fergie and Mauro Picotto - Fukytek (classix mix)
2. ID
3. Sander van Doorn - The Bass
4. ID
5. ID
6. ID
7. Dan - N20
8. John Selway and Christian Smith - Work It (Deetron mix)
9. ID
10. ID
11. Alter Ego - Rocker
12. Trevor Rockcliffe - Music
Kun je 'm niet neurien ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:14 schreef Rammstino het volgende:
Een liedje die begint zo: tu tudu tuu, tu tudu tuu...
Bob Marley - Sun is Shining?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de tekst: I'm a rainbow man" nadrukkelijk voorkomt..het is een oud dance nummer..
iemand??
thnx
(of in ieder geval iets met Rainbow)
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de tekst: I'm a rainbow man" nadrukkelijk voorkomt..het is een oud dance nummer..
iemand??
thnx
(of in ieder geval iets met Rainbow)
Bedoel je Utah Saints - Good something '08?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef Stpan het volgende:
Ik heb een eitje, wil hier die videoclip die een en al parodie op de techno-scene uitstraalt. Een groepje dat te hip gekleed met van die drukke ritscappuchon truien die semi-hippe revival van hip-hop dansjes nadoet. Ik ben benieuwd....
Run DMC - It's Like Thatquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef Stpan het volgende:
Ik heb een eitje, wil hier die videoclip die een en al parodie op de techno-scene uitstraalt. Een groepje dat te hip gekleed met van die drukke ritscappuchon truien die semi-hippe revival van hip-hop dansjes nadoet. Ik ben benieuwd....
Was al gezegd: Help ik zoek... #237quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef Tokse het volgende:
Bedoel je misschien Ode to my family van The Cranberries?
Jaa die bedoelde ik! Bedankt!quote:
Misschien heb je hier wat aan? http://www.songtapper.comquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net was er een promo voor de film Good Will Hunting op rtl4. Hierbij hoorde je nogal een aanstekelijk (gitaar?)muziekje. Meer weet ik er niet van, dus ik hoop dat iemand 't ook gezien heeft.
Edit: Het was net weer, verstond nu iets van I'm gone, en dan dus weer zo'n gitaarmuziekje.
Was er niet ergens een site waarop je iets kon inspreken/ invoeren, en dat daar dan iets uitkwam ofzo?
Nope....quote:
Jep!!!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Bedoel je Utah Saints - Good something '08?
Misschien dit (of iets anders van hun):quote:Op zondag 13 april 2008 13:51 schreef Kaasje. het volgende:
Okee. Ik ben opzoek naar iets anders..
Ik was een keertje in Eindhoven en daar is zo'n soort van gadget-zaak bij de bijenkorf in de buurt. En daar draaide een CD met zo'n rapper.. Het was hiphop ofzo. Ja. Ik luister er eigenlijk nooit naar, ik ben een progger![]()
MAAARRR.. Het was nogal bijzondere hiphop. Met heel veel tempowisselingen en aparte maatsoorten. Het klonk heel erg technisch (in de vorm van vaardigheden) voor hiphop. Dus dat vond ik erg interessant.
Iemand een idee?
Bij voorbaat dank,
Kaasje.
Peter Gabriel - Solsbury Hillquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net was er een promo voor de film Good Will Hunting op rtl4. Hierbij hoorde je nogal een aanstekelijk (gitaar?)muziekje. Meer weet ik er niet van, dus ik hoop dat iemand 't ook gezien heeft.
Edit: Het was net weer, verstond nu iets van I'm gone, en dan dus weer zo'n gitaarmuziekje.
Was er niet ergens een site waarop je iets kon inspreken/ invoeren, en dat daar dan iets uitkwam ofzo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |