yvonne wil je de TT ook even aanpassen: [COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.quote:
Dat hij zijn druk zelf maar van de ketel haalt de ratquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef T-lex het volgende:
Weer een keer goed van bil zou Brian vast goed doen...ze hebben tenslotte al 3 nachten niet geneukt.![]()
ff de druk van de ketel...
nee, gisteren wel voor Lieke???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:55 schreef gan-sim het volgende:
overigens heeft amanda GEEN contactpunten in de pot gedaan voor Nadia
Got it en tvpquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
yvonne wil je de TT ook even aanpassen: [COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.
Wat een lelijk wijf is dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:02 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Zij (actrice: Devon Aoki) lijkt op Hello Kitty"![]()
Hoe ze er op komt weet ik niet, maar ze heeft best gelijk.
[ afbeelding ]
Goezzo!quote:
Negative vibes BQ, negative vibes...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
Laatste cap van vanavond, the happy couple in volle glorie. Vannacht gaat de klok een uur vooruit, misschien kan Brian die tijd benutten om haar tijdens deze " Twilight Zone" Amanda even de les te lezen.
[ afbeelding ]
Die is wel leukquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef chufi het volgende:
Trouwens Titel doet me denken aan Trafassie , grote wasjes kleine wasjes ,
Dit is een van de negatiefste kanten van het hele gebeuren. Akties vinden voornamelijk doordeweeks plaats. En in de weekenden, als ik ook eens de gelegenheid heb om tot diep in de nacht te blijven hangen, wordt er naar een film gekeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:16 schreef akveor het volgende:
Zaterdagavond, sufkuttenavond
[ afbeelding ]
Ja dat is gewoon zwaar sheit.... maar doodrdeweeks is er weer die klote bedtijd waardoor het ook allemaal weer met een sisser afloopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is een van de negatiefste kanten van het hele gebeuren. Akties vinden voornamelijk doordeweeks plaats. En in de weekenden, als ik ook eens de gelegenheid heb om tot diep in de nacht te blijven hangen, wordt er naar een film gekeken.
Wat zou je daar nou als onderschrift bij kunnen zettenquote:
Amanda heeft er dacht ik zelf niet veel aan, ze houdt wel van de aandacht, ...ik kan het mis hebben...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef T-lex het volgende:
Weer een keer goed van bil zou Brian vast goed doen...ze hebben tenslotte al 3 nachten niet geneukt.![]()
ff de druk van de ketel...
Plasma is out of order .. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zou je daar nou als onderschrift bij kunnen zetten(Ik weet het niet hoor
)
Ze heeft volgens mij te veel aandacht gehad van de verkeerde ventjes. (Het is een herhalingquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft er dacht ik zelf niet veel aan, ze houdt wel van de aandacht, ...ik kan het mis hebben...![]()
Ja, ook zo, en vergeet je klokjes nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:40 schreef Smash-it het volgende:
Zolang ze films aan het kijken zijn, is er weinig te melden inderdaad.
Trusten!
Trusten Ruudquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
De cossers hebben schijnbaar de aftocht geblazen.![]()
Dan doe ik dat ook maar
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Ruud, zat jij ook bij kassa vandaag ?
Ahaquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
AhaDat ging over aannemers en onderaannemers. Niet mijn tak of business.
![]()
Moeilijk om iets zinnigs on-t te posten hè
Ga lekker slapen Ruud, morgen komt er nog en beste vriendin van Aman langs die haar verteld dat Breien helemaal top is ...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is nu wat beweging op de streams, maar het boeit me echt niet meer![]()
Die indruk heb ik ook. Hij doet zo zijn best......quote:
Zo van hij wil niet maar hij moet van de Plasmaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook. Hij doet zo zijn best......
Inderdaad....nu maar hopen dat ie dat niet gaat trekkenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo van hij wil niet maar hij moet van de Plasma
Geef maar hoer, ik roggel het wiel.............quote:Op zondag 30 maart 2008 00:16 schreef T-lex het volgende:
Brian kan dus gewoon geen tandpasta vinden in die toko...lekker geregeld.
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Rico aan het bijkomen van een anale groepsverkrachting van voor de Kooi)? Wat doet ie er nog ... opzouten met die gastspelers
Eind van de avond!! Tis nog geen 3 uur ...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:25 schreef loisie het volgende:
Waarom altijd midden in de nacht douchen?
Dat is het over 1½ uur alquote:Op zondag 30 maart 2008 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind van de avond!! Tis nog geen 3 uur ...
Schoon voor de wipquote:Op zondag 30 maart 2008 00:25 schreef loisie het volgende:
Waarom altijd midden in de nacht douchen?
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:31 schreef loisie het volgende:
Die Del heeft ook echt wel een dikke pens zeg, of lijkt dat maar zo?
sja ik doe dat nooit, altijd 's ochtends.............quote:Op zondag 30 maart 2008 00:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon voor het naar bed gaan...niks mis mee toch.
Aan haar helemaal volgens miijquote:Op zondag 30 maart 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Amanda had een bultje, maar dat kwam door haar dikke huid.
Brian klinkt niet echt enthousiast, die heeft volgens mij een teringhekel gekregen aan haar stem.
[ afbeelding ]
ja daag, dat kan dus nooit he..........*spreekt uit ervaring*quote:Op zondag 30 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Over d'r buik: Natasia heeft ook nog maatje 38![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, Natas zei het zelfquote:Op zondag 30 maart 2008 00:38 schreef loisie het volgende:
[..]
ja daag, dat kan dus nooit he..........*spreekt uit ervaring*
ooooooooooooowwwwwwwwwwwwkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ja dan is het waar natuurlijkquote:
Amanda doucht nooit 's ochtends en ze moet 's avonds wel van Brian.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:32 schreef loisie het volgende:
[..]
sja ik doe dat nooit, altijd 's ochtends.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |