yvonne wil je de TT ook even aanpassen: [COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.quote:
Dat hij zijn druk zelf maar van de ketel haalt de ratquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef T-lex het volgende:
Weer een keer goed van bil zou Brian vast goed doen...ze hebben tenslotte al 3 nachten niet geneukt.![]()
ff de druk van de ketel...
nee, gisteren wel voor Lieke???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:55 schreef gan-sim het volgende:
overigens heeft amanda GEEN contactpunten in de pot gedaan voor Nadia
Got it en tvpquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
yvonne wil je de TT ook even aanpassen: [COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.
Wat een lelijk wijf is dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:02 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Zij (actrice: Devon Aoki) lijkt op Hello Kitty"![]()
Hoe ze er op komt weet ik niet, maar ze heeft best gelijk.
[ afbeelding ]
Goezzo!quote:
Negative vibes BQ, negative vibes...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
Laatste cap van vanavond, the happy couple in volle glorie. Vannacht gaat de klok een uur vooruit, misschien kan Brian die tijd benutten om haar tijdens deze " Twilight Zone" Amanda even de les te lezen.
[ afbeelding ]
Die is wel leukquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:11 schreef chufi het volgende:
Trouwens Titel doet me denken aan Trafassie , grote wasjes kleine wasjes ,
Dit is een van de negatiefste kanten van het hele gebeuren. Akties vinden voornamelijk doordeweeks plaats. En in de weekenden, als ik ook eens de gelegenheid heb om tot diep in de nacht te blijven hangen, wordt er naar een film gekeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:16 schreef akveor het volgende:
Zaterdagavond, sufkuttenavond
[ afbeelding ]
Ja dat is gewoon zwaar sheit.... maar doodrdeweeks is er weer die klote bedtijd waardoor het ook allemaal weer met een sisser afloopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is een van de negatiefste kanten van het hele gebeuren. Akties vinden voornamelijk doordeweeks plaats. En in de weekenden, als ik ook eens de gelegenheid heb om tot diep in de nacht te blijven hangen, wordt er naar een film gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |