Die indruk heb ik ook. Hij doet zo zijn best......quote:
Zo van hij wil niet maar hij moet van de Plasmaquote:Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook. Hij doet zo zijn best......
Inderdaad....nu maar hopen dat ie dat niet gaat trekkenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo van hij wil niet maar hij moet van de Plasma
Geef maar hoer, ik roggel het wiel.............quote:Op zondag 30 maart 2008 00:16 schreef T-lex het volgende:
Brian kan dus gewoon geen tandpasta vinden in die toko...lekker geregeld.
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Rico aan het bijkomen van een anale groepsverkrachting van voor de Kooi)? Wat doet ie er nog ... opzouten met die gastspelers
Eind van de avond!! Tis nog geen 3 uur ...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:25 schreef loisie het volgende:
Waarom altijd midden in de nacht douchen?
Dat is het over 1½ uur alquote:Op zondag 30 maart 2008 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind van de avond!! Tis nog geen 3 uur ...
Schoon voor de wipquote:Op zondag 30 maart 2008 00:25 schreef loisie het volgende:
Waarom altijd midden in de nacht douchen?
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:31 schreef loisie het volgende:
Die Del heeft ook echt wel een dikke pens zeg, of lijkt dat maar zo?
sja ik doe dat nooit, altijd 's ochtends.............quote:Op zondag 30 maart 2008 00:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon voor het naar bed gaan...niks mis mee toch.
Aan haar helemaal volgens miijquote:Op zondag 30 maart 2008 00:34 schreef Prospera het volgende:
Amanda had een bultje, maar dat kwam door haar dikke huid.
Brian klinkt niet echt enthousiast, die heeft volgens mij een teringhekel gekregen aan haar stem.
[ afbeelding ]
ja daag, dat kan dus nooit he..........*spreekt uit ervaring*quote:Op zondag 30 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Over d'r buik: Natasia heeft ook nog maatje 38![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, Natas zei het zelfquote:Op zondag 30 maart 2008 00:38 schreef loisie het volgende:
[..]
ja daag, dat kan dus nooit he..........*spreekt uit ervaring*
ooooooooooooowwwwwwwwwwwwkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ja dan is het waar natuurlijkquote:
Amanda doucht nooit 's ochtends en ze moet 's avonds wel van Brian.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:32 schreef loisie het volgende:
[..]
sja ik doe dat nooit, altijd 's ochtends.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |