Wat zou je daar nou als onderschrift bij kunnen zettenquote:
Amanda heeft er dacht ik zelf niet veel aan, ze houdt wel van de aandacht, ...ik kan het mis hebben...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef T-lex het volgende:
Weer een keer goed van bil zou Brian vast goed doen...ze hebben tenslotte al 3 nachten niet geneukt.![]()
ff de druk van de ketel...
Plasma is out of order .. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zou je daar nou als onderschrift bij kunnen zetten(Ik weet het niet hoor
)
Ze heeft volgens mij te veel aandacht gehad van de verkeerde ventjes. (Het is een herhalingquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda heeft er dacht ik zelf niet veel aan, ze houdt wel van de aandacht, ...ik kan het mis hebben...![]()
Ja, ook zo, en vergeet je klokjes nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:40 schreef Smash-it het volgende:
Zolang ze films aan het kijken zijn, is er weinig te melden inderdaad.
Trusten!
Trusten Ruudquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
De cossers hebben schijnbaar de aftocht geblazen.![]()
Dan doe ik dat ook maar
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Ruud, zat jij ook bij kassa vandaag ?
Ahaquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
AhaDat ging over aannemers en onderaannemers. Niet mijn tak of business.
![]()
Moeilijk om iets zinnigs on-t te posten hè
Ga lekker slapen Ruud, morgen komt er nog en beste vriendin van Aman langs die haar verteld dat Breien helemaal top is ...quote:Op zondag 30 maart 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is nu wat beweging op de streams, maar het boeit me echt niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |