Noren spreken - net als de inwoners van de rest van Scandinavië - fantastisch Engels. Krijgen het al vroeg op de lagere school en dat is te merkenquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Slappy het volgende:
Hallo,Hoe zit het met Engels daar?Ik bedoel dan kunnen mensen daar Engels goed?Want ik spreek geen Noors .Of is dat niet moelijk te leren?
En met een beetje creatief tussen de regels door lezen zijn teksten ook prima te lezenquote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Noren spreken - net als de inwoners van de rest van Scandinavië - fantastisch Engels. Krijgen het al vroeg op de lagere school en dat is te merken.
Na een paar dagen begrijp je trouwens al snel wat Noors.
Niemand ervaring met Oslo?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef Grunner het volgende:
Eind augustus naar OsloVoor de eerste keer, dus erg benieuwd
Wat mag ik absoluut niet missen?
Osloquote:
http://www.nor-way.no/wsp/nbe/frontend.cgi?session=6ca66271b7b6757cbe21a55ae4cac3&func=publish.show&table=PUBLISH&func_id=1080&amenu=1080&asubmenu=#quote:Customer Service
We are here to help you!
Please read our frequently asked questions to see if you find the answer to your question. If not, don't hesitate to contact our customer service.
What is seat guarantee?
NOR-WAY Bussekspress offers a seat guarantee on all routes. This means that you are always guaranteed a seat on the bus, without making any reservations!
D'r zitten Orka's (dat zijn roofdieren die dolfijnen en zeehonden - en dus ook mensen!! - eten) in een tiental van de honderd meertjes in Noorwegen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:27 schreef Slappy het volgende:
Hoi ik ga Vrijdag weg naar Noorwegen kom in Bergen aan(als het vliegtuig niet neerstoort ofzoiets).Kan je beetje zwemmen in meertjes daar?Of zitten die vol met walvissen?En weet iemand zwembad daar in Bergen?
Zeg niet zo onzin lullen me buurvrouw zei net dat ze planten eten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:59 schreef Xith het volgende:
[..]
D'r zitten Orka's (dat zijn roofdieren die dolfijnen en zeehonden - en dus ook mensen!! - eten) in een tiental van de honderd meertjes in Noorwegen.
Verder TVP want het lijkt me een prima Hike bestemming !
Stuur maar pm anders word het hier chatbox denk ikquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:27 schreef Slappy het volgende:
Hoi ik ga Vrijdag weg naar Noorwegen kom in Bergen aan(als het vliegtuig niet neerstoort ofzoiets).Kan je beetje zwemmen in meertjes daar?Of zitten die vol met walvissen?En weet iemand zwembad daar in Bergen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:11 schreef Slappy het volgende:
Helaas na slechts 3 dagen heb ik besloten terug te gaan,Namelijk ik had complete tas met tent enzo mee(meer dan 25 kilo alleen de grote tas en kleine viel nog wel mee.Jammer vond het hier erg mooi,Alleen vond ik de prijzen best wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |