Correctquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef Merkie het volgende:
Wat een enorm geflatteerde voorsprong zeg.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef SCH het volgende:
Ajax mazzelt enorm vanavond. Blunder en onzinpingel
nooit geweest ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef Wurdsje het volgende:
sjongejonge die Zuiverloon.. vorige week was ie ook al zo slecht..
Bwehehehquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef SCH het volgende:
Wat een pech zeg - prachtig gespeeld, ze zijn echt 6 x beter
Staat het wat dat betreft gelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef SCH het volgende:
Moet rood zijn voor Suarez.
lekker tegenstrijdigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijk vieze schwalbe en domme overtreding.
Zit die kakkerlakken bril lekker?quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:46 schreef Superheld het volgende:
Kut, 1-2...
omdat we graag willen scorenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom nam Perez die pingel dan en niet Suarez of KJH ?
noem die zin dan nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:48 schreef RayMania het volgende:
Weer een Huntelaar - Suárez goal. En Huntelaar heeft nu tegen elke club gescoord dit seizoen, behalve PSV.
Wat was er?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:48 schreef Cheiron het volgende:
Zag iemand dat vingertje van Perez naar Heitinga?
Mocht dat nou net de belangrijkste zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:48 schreef RayMania het volgende:
Weer een Huntelaar - Suárez goal. En Huntelaar heeft nu tegen elke club gescoord dit seizoen, behalve PSV.
kaart was terrecht, voor bal weggooien dus...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef Cheiron het volgende:
Kut Vink, rot een eind op man wat een belachelijke kaart. Hij speelt gewoon de bal. Debiel
Die kerel bij NOS LdL is niet veel beter.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
Wat een ajax-commentator
Zijn we daar straks van af bij de NOS?
Helemaal niet, dat toont juist ballen, je verliest nu of wint en dat doe je door aan te vallen!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een belachelijke wissel van Verbeek.
nee want die vleck is echt een dramaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een belachelijke wissel van Verbeek.
Agh weggooien, die bal stuiterde gewoon opdezelfde plek en het was al sowieso geen vrije trap natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kaart was terrecht, voor bal weggooien dus...
Heerenveen commentator bedoel jequote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
Wat een ajax-commentator
Gaf geel omdat ie de bal keihard tegen de grond gooide. Daar krijg je altijd geel voor tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef Cheiron het volgende:
Kut Vink, rot een eind op man wat een belachelijke kaart. Hij speelt gewoon de bal. Debiel
vervelend he 1-3 achter in eigen huis?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef SCH het volgende:
Wat een ajax-commentator
Waarom niet? Noem nog eens een speler die in één seizoen tegen 16 van de 17 tegenstanders heeft gescoord.quote:
Hij gooide de bal, da's niet spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef Cheiron het volgende:
Kaart had hij nooit mogen geven want hij had nooit voor de overtreding mogen fluitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kaart was terrecht, voor bal weggooien dus...
Net als de sch speler idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
En ajacieden maar zeiken terwijl ze alles aan Vink te danken hebben.
Suarez had gewoon rood moeten hebben.
Wat deed ie dan, aai over de bol?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Heerenveen commentator bedoel je
hij slaat hem! absoluut rood!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef tong80 het volgende:
Herman says:
2-1
jaap says:
herman ik zet je even uit
Herman says:
jaap says:
want je bent echt 30 seconden eerder
jaap says:
dan het beeld dat ik heb
Herman says:
Ok sorry
jaap says:
geeft niet maar zonde van het geld zo
Herman says:
3-1
Herman says:
jaap says:
kost me 4,95 om te kijken
Herman says:
Sorry
jaap says:
grapje>?
jaap says:
godver
Herman says:
Nee
Herman says:
Sorry Jaap
jaap says:
jaap says:
ik zet je uit laterz
Herman says:
Herman says:
Zet me maar uit
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:51 schreef neilpad het volgende:
Wat hoorde ik op de radio, had Suarez er eigenlijk al af gemoeten voor de 1-3?
wegwerpen is gewoon verdiend geelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh weggooien, die bal stuiterde gewoon opdezelfde plek en het was al sowieso geen vrije trap natuurlijk.
Grindheim ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Grindheim ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Die eerste kaart was te grappig.quote:
Nee hoor, daar zijn we trots op want niemand hier veroordeelt dat ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Die eerste kaart was te grappig.
Maar zo'n klap van Suarez, daar schaam je je toch voor als Ajacied?
verder is Vink slecht en hebben we daar gewoon allemaal last van.
Perez moet gewoon voor zn man komnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
KUT HOERE ROMMEDAHL ZIE VERDOMME DIE SPELERS VRIJSTAAN EN SPEEL DIE BAL!!!!!!!!!!!
kregen jullie hem bij de zegels ofzo ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
KUT HOERE ROMMEDAHL ZIE VERDOMME DIE SPELERS VRIJSTAAN EN SPEEL DIE BAL!!!!!!!!!!!
Quote dat eens? Ik heb het niemand horen zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Al die SCH supporters maar zeggen dat ze Ajax wel eventjes met de grond gelijk zouden maken.
Heerlijk he, die suggestieve nonsens opmerkingen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Quote dat eens? Ik heb het niemand horen zeggen.
Ik vind Suarez sowieso een naar ventje, maar wel een goede voetballer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Die eerste kaart was te grappig.
Maar zo'n klap van Suarez, daar schaam je je toch voor als Ajacied?
verder is Vink slecht en hebben we daar gewoon allemaal last van.
Yup, 50 zegelpunten in ruil voor een goal tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kregen jullie hem bij de zegels ofzo ?
Provinciaalse arrogantiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Al die SCH supporters maar zeggen dat ze Ajax wel eventjes met de grond gelijk zouden maken.
Lul niet zo dom. Je praat een klap in het gezicht goed en lult verder ook onzin. Ik zet je op blokkeer, werkt bij VoreG ook goed. Ik heb geen zin in die jostis.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heerlijk he, die suggestieve nonsens opmerkingen?
iddquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Longmen het volgende:
Er gaan nu alweer een reactie of 25 over de verslaggeverAls ajax achterstaat hoor ik daar nooit iemand over...
Maar wel een rat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is die suarez toch een geweldige voetballer
Ja, want jij hebt je feiten zo goed opgezocht.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Je praat een klap in het gezicht goed en lult verder ook onzin. Ik zet je op blokkeer, werkt bij VoreG ook goed. Ik heb geen zin in die jostis.
Haha, frustraties ontvangen is echt heerlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
wtf doet suarez? dieprood voor hem
zeer zeker, echt een vervelend mannetjequote:
Zou mooi zijn ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
geweldige voetballer die sudemani, hopelijk van de zomer in rotterdam
Nou, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
geweldige voetballer die sudemani, hopelijk van de zomer in rotterdam
Jammer van de gele kaart want nu kunnen we volgende week weer genieten van onze held Ogararu.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef Rejected het volgende:
Ik vind die Bruno Silva echt sterk spelen!
Nee, vraag maar aan SCH dit is meters buitenspel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
Randje buitenspel. Bij twijfel niet vlaggen, was het toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo niet ? feyenoord heeft geld zatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.
Reageer toch niet op die gast joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt je feiten zo goed opgezocht.
[..]
Haha, frustraties ontvangen is echt heerlijk
Colinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef Remote het volgende:
[..]
Jammer van de gele kaart want nu kunnen we volgende week weer genieten van onze held Ogararu.
arbitrage is dramatisch vandaag. maar omdat het voor beide teams nadelig is valt er mee te leven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt met zijn bovenlichaam duidelijk over de lijn heen toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas voor Heerenveen dat de playoffs over twee wedstrijden gaan. Thuis zijn ze altijd sterk (en staan nu onverdiend achter), maar uit bij Ajax wordt vaak met een te groot verschil verloren. Kijk maar naar de beker dit jaar, of de vorige playoffs of de nederlaag met 4-1.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
Wel weer bemoedigend dat we zoveel beter zijn dan Ajax. Ik denk nog steeds dat we uiteindelijk een goede kans maken op die CL-plek. Dit soort pech heb je nooit over 2 westrijden.
Misschien wil hij CL spelen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoezo niet ? feyenoord heeft geld zat
het is al maanden kutquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
arbitrage is dramatisch vandaag. maar omdat het voor beide teams nadelig is valt er mee te leven.
Heerenveen staat ook ver boven zn stand natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax doet het dit seizoen wel goed tegen heerenveen trouwens, ze hebben echt geen kind aan ze net als in de beker.
We spelen nu alleen zoveel beter dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helaas voor Heerenveen dat de playoffs over twee wedstrijden gaan. Thuis zijn ze altijd sterk (en staan nu onverdiend achter), maar uit bij Ajax wordt vaak met een te groot verschil verloren. Kijk maar naar de beker dit jaar, of de vorige playoffs of de nederlaag met 4-1.
De beker en de uitwedstrijd bij Ajax waren dit jaar hèquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
We spelen nu alleen zoveel beter dan vorig jaar.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoezo niet ? feyenoord heeft geld zat
Ik zeg ook nu!!! De laatste 2 maanden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
De beker en de uitwedstrijd bij Ajax waren dit jaar hè.
Ajax doet het als het voor staat, PSV de gehele wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Ajax, met 8 man op de eigen helft. En maar janken om PSV.
Uitwedstrijd was een van de eerste wedstrijden van het seizoen..?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
De beker en de uitwedstrijd bij Ajax waren dit jaar hè.
geld drenthequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Ajax, met 8 man op de eigen helft. En maar janken om PSV.
Dat is allang uitgegeven man.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geld drenthe
talentpools
aandelen
klopt,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
walgelijk van Sibon![]()
en de commentator die zegt "geen opzet"![]()
![]()
met volle gewicht op zijn been springen en direct daarna een blessure faken.
gelukkig geen bestraffing: ruim baan voor de tuchtcommissie om te schorsenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
sibon stapt ff grof op zn been
Man, vergeleken bij die klap van Suarezquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
walgelijk van Sibon![]()
en de commentator die zegt "geen opzet"![]()
![]()
met volle gewicht op zijn been springen en direct daarna een blessure faken.
zal wel los lopenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gelukkig geen bestraffing: ruim baan voor de tuchtcommissie om te schorsen
Idd dat dacht ik ook direct.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat kan die Vink ongelooflijk dom uit zijn doppen kijken zeg...
Die "klap" die een slag om z'n nek werd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, vergeleken bij die klap van Suarez
Je kijkt zeker weer niet???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
SCH, de user dan, wat ben je ook een lachertje..
Je klaagt over Suarez, maar die pannenkoek van jullie had ook rood moeten krijgen. En een onterechte penalty??????????????????????????????///////////////////
Hij wilde eigenlijk "die onthoofding" zeggen maar dat werd iets te gortig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die "klap" die een slag om z'n nek werd?.
Ik noem sportieve revanche gewoon een doelpunt maken, maar goed...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk van Suarez, zojuist zag ik die neger Suarez ook al trappen, gewoon sportieve revanche noemen we dit.
Wil jij nou zeggen dat je de wedstrijd wel objectief bekijktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kijkt zeker weer niet???
Maar jij wordt zelfs door de ajacieden hier uitgekotsts, dus succes verder![]()
Ik zit de hele wedstrijd al te kijken. Jij niet kennelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kijkt zeker weer niet???
Maar jij wordt zelfs door de ajacieden hier uitgekotsts, dus succes verder![]()
suarez met een duikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik noem sportieve revanche gewoon een doelpunt maken, maar goed...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Longmen het volgende:
Die ene goal van Heerenveen is eigenlijk best onverdiend.
Dat deed ie alquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik noem sportieve revanche gewoon een doelpunt maken, maar goed...
Ze verdienen er zelfs meer hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Longmen het volgende:
Die ene goal van Heerenveen is eigenlijk best onverdiend.
Hoe vaak heb je al op Cruijff gemasturbeerd vandaagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit de hele wedstrijd al te kijken. Jij niet kennelijk..
En ik heb met niemand hier iets te maken, dus wat een ander van mij vind kan mij verder vrij weinig boeien.
SCH beticht altijd iedereen van subjectiviteit. Hij heeft namelijk de monopolie op een objectieve kijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wil jij nou zeggen dat je de wedstrijd wel objectief bekijkt?
Ja, ik maak mij ook altijd zorgen om jou. Blijft oppassen met homo's en HIV.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al op Cruijff gemasturbeerd vandaag
Je was best een aardige jongen toen ik je ontmoette maar ik maakte me toen al zorgen over de grote hoeveelheden drugs die je gebruikte. En terehct blijkbaar.
Als wat al zo erg was van Suarez en wie moet hem terugpakken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als het zo erg was van suarez
waarom pakken ze hem dan niet terug ?
Ja dat zei ik net, net dembele :pquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sulejmani lijkt wel een AZ-aanvaller vandaag
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Oef vond dit een penalty eigenlijk...
En dat zou slecht zijn voor wie..?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
tering wat staat Heitinga te stuntelen. straks trekt Atletico nog hun bod in..
GRAAGquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
Sulejmani - Ajax, 7 - 3?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef SCH het volgende:
Wat zou de kansenverhouding zijn?
Denk dat Ajax hem dan met een strik om zn kop in Madrid komt afleverenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
KUFFOUR ERIN!!!!!!11111111111111111
Pas maar op Mario Been maakt ajax kampioen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |