Lijkt me inderdaad onzin. Bij NL 11-tal of CL van PSV doen ze ook integraal.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
De NOS heeft de (radio)rechten toch? Lijkt me onzin.
Tja, Danko had die kans Koef er natuurlijk ook gewoon ingeschotenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hopelijk hebben ze vandaag niet al te veel geluk zoals de laatste weken.
Geert is toch voor VVV?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn meerdere wedstrijden, dus niets kan integraal. En traditie (en de charme) is de muziek tussendoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad onzin. Bij NL 11-tal of CL van PSV doen ze ook integraal.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geert is toch voor VVV?Flauwe grap -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Hij wilt niet scoren tegen SCHquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef Cheiron het volgende:
Fuck.. Huntelaar mist een dot van een kans.
psv gaat geen kampioen worden vandaagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:38 schreef De.Kromme het volgende:
Ajax komt wel goed weg vandaag, pfff...
Ach je moet er van houden hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:38 schreef RijstNatie het volgende:
Hoor die muziek nu dan
das toch nie meer grappig?
WAT EEN TYVUS GEJANK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |