Nou, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
geweldige voetballer die sudemani, hopelijk van de zomer in rotterdam
Jammer van de gele kaart want nu kunnen we volgende week weer genieten van onze held Ogararu.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef Rejected het volgende:
Ik vind die Bruno Silva echt sterk spelen!
Nee, vraag maar aan SCH dit is meters buitenspel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
Randje buitenspel. Bij twijfel niet vlaggen, was het toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo niet ? feyenoord heeft geld zatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.
Reageer toch niet op die gast joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt je feiten zo goed opgezocht.
[..]
Haha, frustraties ontvangen is echt heerlijk
Colinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef Remote het volgende:
[..]
Jammer van de gele kaart want nu kunnen we volgende week weer genieten van onze held Ogararu.
arbitrage is dramatisch vandaag. maar omdat het voor beide teams nadelig is valt er mee te leven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt met zijn bovenlichaam duidelijk over de lijn heen toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas voor Heerenveen dat de playoffs over twee wedstrijden gaan. Thuis zijn ze altijd sterk (en staan nu onverdiend achter), maar uit bij Ajax wordt vaak met een te groot verschil verloren. Kijk maar naar de beker dit jaar, of de vorige playoffs of de nederlaag met 4-1.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
Wel weer bemoedigend dat we zoveel beter zijn dan Ajax. Ik denk nog steeds dat we uiteindelijk een goede kans maken op die CL-plek. Dit soort pech heb je nooit over 2 westrijden.
Misschien wil hij CL spelen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoezo niet ? feyenoord heeft geld zat
het is al maanden kutquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
arbitrage is dramatisch vandaag. maar omdat het voor beide teams nadelig is valt er mee te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |