De beker en de uitwedstrijd bij Ajax waren dit jaar hèquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
We spelen nu alleen zoveel beter dan vorig jaar.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoezo niet ? feyenoord heeft geld zat
Ik zeg ook nu!!! De laatste 2 maanden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
De beker en de uitwedstrijd bij Ajax waren dit jaar hè.
Ajax doet het als het voor staat, PSV de gehele wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Ajax, met 8 man op de eigen helft. En maar janken om PSV.
Uitwedstrijd was een van de eerste wedstrijden van het seizoen..?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
De beker en de uitwedstrijd bij Ajax waren dit jaar hè.
geld drenthequote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Ajax, met 8 man op de eigen helft. En maar janken om PSV.
Dat is allang uitgegeven man.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geld drenthe
talentpools
aandelen
klopt,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
walgelijk van Sibon![]()
en de commentator die zegt "geen opzet"![]()
![]()
met volle gewicht op zijn been springen en direct daarna een blessure faken.
gelukkig geen bestraffing: ruim baan voor de tuchtcommissie om te schorsenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
sibon stapt ff grof op zn been
Man, vergeleken bij die klap van Suarezquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
walgelijk van Sibon![]()
en de commentator die zegt "geen opzet"![]()
![]()
met volle gewicht op zijn been springen en direct daarna een blessure faken.
zal wel los lopenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gelukkig geen bestraffing: ruim baan voor de tuchtcommissie om te schorsen
Idd dat dacht ik ook direct.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat kan die Vink ongelooflijk dom uit zijn doppen kijken zeg...
Die "klap" die een slag om z'n nek werd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, vergeleken bij die klap van Suarez
Je kijkt zeker weer niet???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
SCH, de user dan, wat ben je ook een lachertje..
Je klaagt over Suarez, maar die pannenkoek van jullie had ook rood moeten krijgen. En een onterechte penalty??????????????????????????????///////////////////
Hij wilde eigenlijk "die onthoofding" zeggen maar dat werd iets te gortig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die "klap" die een slag om z'n nek werd?.
Ik noem sportieve revanche gewoon een doelpunt maken, maar goed...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk van Suarez, zojuist zag ik die neger Suarez ook al trappen, gewoon sportieve revanche noemen we dit.
Wil jij nou zeggen dat je de wedstrijd wel objectief bekijktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kijkt zeker weer niet???
Maar jij wordt zelfs door de ajacieden hier uitgekotsts, dus succes verder![]()
Ik zit de hele wedstrijd al te kijken. Jij niet kennelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kijkt zeker weer niet???
Maar jij wordt zelfs door de ajacieden hier uitgekotsts, dus succes verder![]()
suarez met een duikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik noem sportieve revanche gewoon een doelpunt maken, maar goed...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Longmen het volgende:
Die ene goal van Heerenveen is eigenlijk best onverdiend.
Dat deed ie alquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik noem sportieve revanche gewoon een doelpunt maken, maar goed...
Ze verdienen er zelfs meer hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Longmen het volgende:
Die ene goal van Heerenveen is eigenlijk best onverdiend.
Hoe vaak heb je al op Cruijff gemasturbeerd vandaagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit de hele wedstrijd al te kijken. Jij niet kennelijk..
En ik heb met niemand hier iets te maken, dus wat een ander van mij vind kan mij verder vrij weinig boeien.
SCH beticht altijd iedereen van subjectiviteit. Hij heeft namelijk de monopolie op een objectieve kijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wil jij nou zeggen dat je de wedstrijd wel objectief bekijkt?
Ja, ik maak mij ook altijd zorgen om jou. Blijft oppassen met homo's en HIV.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al op Cruijff gemasturbeerd vandaag
Je was best een aardige jongen toen ik je ontmoette maar ik maakte me toen al zorgen over de grote hoeveelheden drugs die je gebruikte. En terehct blijkbaar.
Als wat al zo erg was van Suarez en wie moet hem terugpakken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als het zo erg was van suarez
waarom pakken ze hem dan niet terug ?
Ja dat zei ik net, net dembele :pquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sulejmani lijkt wel een AZ-aanvaller vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |