Voor de duidelijkheid, het zijn geen regels van FOK!, maar van de Nederlandse staat, ook wel bekend als "de wet".quote:Op zondag 7 juni 2009 19:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Omdat FOK! een maatschappelijk discussieplatform poogt te zijn en er dus kritisch over defensie gesproken zou moeten kunnen worden, zelfs als dat volgens de regels van defensie niet zou mogen.
[..]
Ik heb eerder al het onderscheid gemaakt tussen wel en geen direct persoonlijk gevaar. Hoe zie je het onderscheid tussen die twee in de context van misstanden binnen defensie aan de kaak stellen op FOK!?
Zolang je maar achteraf verwijdert na consultatie en expliciet akkoord is er wat mij betreft helemaal geen probleem. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NWS doe ik eerlijk gezegd precies hetzelfde
als iemand per se de klok wil luiden dan moet dat wel kunnen maar je kunt het niet staven zonder personeelsgegevens, daar is Fok! niet echt de juiste plek voor
wat als iemand zegt
"zo net in Afghanistan aangekomen
eerste drie Afghanen verkracht en ook maar een baby opgegeten omdat iedereen dat doet.
dat was gister en nu ik mijn roes heb uitgeslagen vind ik toch dat ik aan de klok moet luiden want je mag hier nu eenmaal geen alcohol en ik kwam er wel heel eenvoudig aan"
hoe moet ik nou weten dat die dan echt in Afghanistan zit en niet in Urk?
als hij dan in PM aangeeft dat hij die info toch op fok! wil hebben dan zijn de consequenties voor hemzelf maar in al die tijd als mod ben ik dat nog nooit tegengekomen meestal ontschiet er gewoon wat tussen neus en lippen door en is de reactie in pm in de trend van 'ja je hebt gelijk, was niet zo handig'
Of iets onwettig is, maak jij of welke zandhaas dan ook natuurlijk niet uit, maar een rechter. Dat jij de rol van rechter op je neemt is een tweede, maar heeft verder helemaal niets te maken met het feit dat FOK! de vrijheid heeft om het oordeel van een rechter af te wachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het zijn geen regels van FOK!, maar van de Nederlandse staat, ook wel bekend als "de wet".
Omgang gerubriceerd materiaal
Ik maak zelf wel uit of ik dat wel of niet uitmaak, verantwoordelijkheid van eigen handelen noem ik dat. Nu laten we het hierbij.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Zolang je maar achteraf verwijdert na consultatie en expliciet akkoord is er wat mij betreft helemaal geen probleem. Integendeel zelfs.
[..]
Of iets onwettig is, maak jij of welke zandhaas dan ook natuurlijk niet uit, maar een rechter. Dat jij de rol van rechter op je neemt is een tweede, maar heeft verder helemaal niets te maken met het feit dat FOK! de vrijheid heeft om het oordeel van een rechter af te wachten.
Remlof geeft al aan dat er op FOK! wel degelijk ruimte is voor zaken die geheim zijn en wel een maatschappelijk belang dienen en dat is voor mij een prima compromis: in DEF kan er lekker gepraat worden over met welk wapen je het beste mensen kunt vermoorden en in NWS/POL komen de maatschappelijk relevante issues aan bod. En volgens mij zijn alle partijen hier daar ook content mee.
Dus ik stel voor dat we het hier bij laten.
hij neemt de rol van moderator op zichquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Zolang je maar achteraf verwijdert na consultatie en expliciet akkoord is er wat mij betreft helemaal geen probleem. Integendeel zelfs.
[..]
Of iets onwettig is, maak jij of welke zandhaas dan ook natuurlijk niet uit, maar een rechter. Dat jij de rol van rechter op je neemt is een tweede, maar heeft verder helemaal niets te maken met het feit dat FOK! de vrijheid heeft om het oordeel van een rechter af te wachten.
Remlof geeft al aan dat er op FOK! wel degelijk ruimte is voor zaken die geheim zijn en wel een maatschappelijk belang dienen en dat is voor mij een prima compromis: in DEF kan er lekker gepraat worden over met welk wapen je het beste mensen kunt vermoorden en in NWS/POL komen de maatschappelijk relevante issues aan bod. En volgens mij zijn alle partijen hier daar ook content mee.
Dus ik stel voor dat we het hier bij laten.
Pardon?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik dat wel of niet uitmaak, verantwoordelijkheid van eigen handelen noem ik dat. Nu laten we het hierbij.
Als je problemen mee hebt wat hier wel of niet wordt besproken heb ik inderdaad liever dat je in NWS/POL gaat lopen klootviolen. Al vraag ik me af of collega sp3c blijer wordt voor het opschuiven van dit probleem.
Werkelijk, waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon?
Remlof verwijst in zijn antwoord juist naar NWS/POL om zaken te bespreken die niet hier op DEF kunnen.
Wat het maatschappelijk belang dient, kan prima op NWS/POL besproken worden...lees ik in zijn antwoord.
En dan noem jij dat klootviolen en opschuiven van problemen?
In het betreffende topic, waarin ik ook reageerde, werd verwezen naar dit topic door een mod.quote:
Wat een gezeik weer, maar het is geregeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef Karrs het volgende:
Mooiste geweer/mitrailleur
Graag even ontdoen van bullcrap. Er wordt weer lekker op los getrolld in dat topique.
quote:
Ik dien me er niet mee te bemoeien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij dient je hier niet mee te bemoeien lijkt mij zo.
De topic titel is hardstikke duidelijk, heb je klachten of opmerkingen gelieve die te versturen via PM.
Ontopic verder.
Oh Pumatje heeft wat mij betreft zeker gelijk dat het betreffende topic geen plek is voor discussie over de missie daar maar dat had hij ook anders aan kunnen geven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef capricia het volgende:
Def is door toedoen van haar mods nooit een plek geweest waar discussie mogelijk is. Dat is al meerdere malen door diverse mensen aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |