Subtielquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef firewirecable het volgende:
Torre Jaume I Barcelona
[ link | afbeelding ]
Klik op de foto voor groter
(mijn foto heeft ook 'tanden', maar niet op de grotere versie)
Lees de topicstart isquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:31 schreef MarkG het volgende:
Kan t niet laten! Moet er nog eentje opzetten..
[ afbeelding ]
Mn erasmusbrug niet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:37 schreef kvdv het volgende:
@Sugar: Gave foto!! Kzou alleen het contrast/kleurverzadiging iets opschroeven.
@MarkG: Wow... erg mooie compositie, kleuren, contrast. (bloemenfoto)
Je had het er nog even bij kunnen editen met dequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:00 schreef MarkG het volgende:
[..]
ah shit sorry zeg! zal nooit meer gebeuren..
@firewirecable:quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef firewirecable het volgende:
Foto 1:
+ vrolijke kleuren
- iets té hoge saturatie waardoor het detail in het rood verloren gaat
Foto 2:
Doet me niet zo veel, sorry. Verder heeft die foto een té hoge jpg compressie gehad waardoor die staander gewoon tanden heeft. Verder bevat die foto nogal wat ruis in het blauwe gedeelte.
Torre Jaume I Barcelona
[ link | afbeelding ]
Klik op de foto voor groter
(mijn foto heeft ook 'tanden', maar niet op de grotere versie)
quote:Op zondag 20 april 2008 17:31 schreef ElizabethR het volgende:
Deliah
+ Kleur
- Onderwerp staat volledig centraal en is recht van voor gefotografeerd hetgeen een en ander niet bepaald spannend maakt om naar te kijken.
Klappernoot, ik vind je foto gaaf!! Ik zou alleen even de lamp wegklonen.
Mijne, typische kleuren van Connemara
[ afbeelding ]
Volgende keer je foto resizen graag.quote:Op zondag 20 april 2008 19:29 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Die lamp is een deel van de belendende muur (het straatje is zo nauw dat ze er geen lantarenpalen konden plaatsen) , en ergens denk ik dat hij wel op zijn plaats is..
quote:Op zondag 20 april 2008 15:47 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
@firewirecable:
+ mooie hoek, het oog wordt goed naar het onderwerp geleid.
- Over het algemeen worden deelinkleuringen afgeserveerd op het forum, maar daar zeg ik nu niks van
Mijn kiekje, de sjoel in Groningen (het kuttige straatje is maar 4 meter breed, probeer daar maar eens een compleet gebouw te fotograferen)![]()
http://i25.tinypic.com/2hx5c41.jpg
quote:Op zondag 20 april 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgende keer je foto resizen graag.
Ik heb er nu een linkje van gemaakt. En resizen is niet de [img=##]-tags gebruiken, want dan blijft het bestandsformaat wel even groot en moet dus nog de gehele afbeelding ingeladen worden. Gebruik dus een fotobewerkingsprogramma om te resizen naar een breedte van maximaal 610pxls.
Ow!! Wat goed dat je dat zegt, net de laatste twee weken ben ik daar dus gebruik van gaan maken. Zal het niet meer doen, maar voortaan gewoon weer een linkje naar een grotere versie plaatsen. Hoe zijn dan de tags om een afbeelding wél klikbaar te maken zonder dat ie te groot is?? Ik zie dat toch regelmatig.quote:
Dank je wel!quote:Op zondag 20 april 2008 19:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tonja, ik vind jouw foto geweldig!! Die belichting! En dan juist op die aparte vlakken. Echt heel gaaf!!!!
lekker strak en ik hou wel van dit soort compositiesquote:Op zondag 20 april 2008 17:38 schreef tonja het volgende:
Hij is weer fijn ElizabethR!
+ vlakverdeling, licht, mooi weids
- ik vind het wat onduidelijk hoe het meer aan de rechterzijde nou precies loopt.
De mijne:
Marcanticollege in Amsterdam
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |