donder dan op newb ik moet aardig zijn anders lig ik er voor een maand uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:44 schreef Yueh het volgende:
Klopt te veel tekst, ga ik dus echt nie lezen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Had weggebleven kankeruser.
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:56 schreef Thieske het volgende:
eet smakelijk.
fijn dat je eerlijk bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik heb nog nooit van je gehoord en heb je dus ook niet gemist
quote:
Ben je zo'n rand debiel dat je zelf niet eens meer weet wat je getypt hebt?quote:maar ik ga eerst taart eten mijn fokvrienden die mij gemist hebben
oja, sorry man. ik ben nog een beetje verward van het feit dat ik weer mag postenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
[..]
Ben je zo'n rand debiel dat je zelf niet eens meer weet wat je getypt hebt?
bedanktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:28 schreef deepart het volgende:
Whahahaa @ Deepart als niggahhh
welcom back baggert
Ik heb Alzheimer.. Link?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef beverton het volgende:
[..]
bedankt, maar we hadden wel mooi jekoos te pakken gehad met dat bushokje he :p
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:40 schreef beverton het volgende:
[..]
heb je niet eens mijn logboek door geboekt
hoe was jou tijd zonder mijn aanwezigheid op fokquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kan zo moeilijk lezen door me burka
Ik stond in me eentje tegen 10 linkse peeps te verdedigen... Het was afschuwelijk...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
hoe was jou tijd zonder mijn aanwezigheid op fok?
ik hoop dat je ze heb neer gestoken met je jihad mes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik stond in me eentje tegen 10 linkse peeps te verdedigen... Het was afschuwelijk...
Nee.. Gewoon een harde scheet gelatenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:48 schreef beverton het volgende:
[..]
ik hoop dat je ze heb neer gestoken met je jihad mes?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:52 schreef Jekoos het volgende:
quank0r hij heeft echt alles bijgehouden
is het ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:55 schreef beverton het volgende:
[..]
dat zie ik als een compliment voor mijn inspanning
quote:
ik ben Tom beverton een 17 jarige klote student, en werk in een callcenter zoals je al kon zien in mijn logboekquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:06 schreef deepart het volgende:
Beverton, stel je eigen is voor... je leeftijd en wat voor werk je doet enz
een respectabele userquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
En jij bent?
quote:
Tuurlijk niet, tis een puik topic, dat sommige haterzzzzz er niet mee om kunnen gaan .. tsjaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:58 schreef beverton het volgende:
[..], toen ik net zag dat jij gepost had, had ik bijna een gastslotje verwacht maar neen het is weekend dus dit wordt beloond
eindelijk een echte topic-kenner, en wat vind je van het aroma van dit topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tis een puik topic, dat sommige haterzzzzz er niet mee om kunnen gaan .. tsja
het is te hopen dat ie 5 is, dan kan het wellicht nog goed komen met 'mquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:06 schreef deepart het volgende:
Beverton, stel je eigen is voor... je leeftijd en wat voor werk je doet enz
ik ben al bijna in de pubertijd denk ik, ik ben 17 jaar maar ik heb nog geen schaamhaar. volgends de lerares ben ik een laatbloeier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef Gitanki het volgende:
[..]
het is te hopen dat ie 5 is, dan kan het wellicht nog goed komen met 'm
Maar verder is wel alles goed op het dagverblijf?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ben al bijna in de pubertijd denk ik, ik ben 17 jaar maar ik heb nog geen schaamhaar. volgends de lerares ben ik een laatbloeier.
Alle haterzz moeten terug naar hun eigen land!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tis een puik topic, dat sommige haterzzzzz er niet mee om kunnen gaan .. tsja
daar ben ik blij mee, want ik heb hard geleden onder het feit dat ik wel in aanmerking kwam voor een leven maar deze heb afgewezen door fijn door te posten op fok!.quote:
Gitankihankie opgekankiertquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
gitanki pest mij, deepart kan je hem op zijn engels in eachother kicken
nee daar had ik wel gesolliciteerdquote:
whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:37 schreef beverton het volgende:
[..]
nee daar had ik wel gesolliciteerd![]()
maar toen vonden ze mij slecht, en nu zit ik ergens in Rotterdam.
dank u dank u, stop maar 1 euro in de hoed die aan het rondgaan is door het publiekquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
whehehe
Mooie kduos ik geef je +10 paintz.
waar woon jij eigenlijk :p ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:48 schreef GasTurbine het volgende:
okee.
Prince Cake...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef beverton het volgende:
ik heb de liefde bedreven met een pak koekjes
Wat dan ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:01 schreef iuvenis het volgende:
Oh ja ik had ooit nog eens vroeger een rouwtopic voor beverton gemaakt...
Wel tof wat je met Jekoos heb gedaan, iemand moest het doen!
in dit topic kan het allemaal zoals u ziet is deze gewonnen. de brute moord op beverkinders is gestop en uiteraard gestopt met een slotjuhhhquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:03 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de bever-otteroorlog?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:01 schreef iuvenis het volgende:
Oh ja ik had ooit nog eens vroeger een rouwtopic voor beverton gemaakt...
Wel tof wat je met Jekoos heb gedaan, iemand moest het doen!
Ja af en toe heb ik er wel eens last vanquote:Last van Kanker?
Onderzoek naar kanker onderzoek via CT- of MRI-scan! ¤ v.a. 350,-
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:54 schreef deepart het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA DIE GOOGLE ADS!!!
[..]
Ja af en toe heb ik er wel eens last van
Het word ook echt zo gevraagd alsof het een griepje isquote:
Idd zo alsof het een diarree aanval is die over 10 min weer over is zeg maarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Het word ook echt zo gevraagd alsof het een griepje is
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Idd zo alsof het een diarree aanval is die over 10 min weer over is zeg maar
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
"Je bent tuinman?
En je zoekt een klus? Schrijf je nu in en ontvang klussen per mail!
www.werkspot.nl"
De vorige tuinman is overleden na een onsuccesvolle behandeling tegen kanker?
Na het overlijden van de tuinman was ik verdrietig... maar niet getreurd... hier hebben we bijbelse troostwoorden!!quote:Bijbelse troostwoorden
Over verdriet en verwerking, de rouwdienst, liturgie en God.
En natuurlijk op kosten van de overledene:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
En ter afleiding nog een roofvogelshow!
#
roofvogelshow
spannende, educatieve demonstraties met roofvogels en uilen
www.topvogel.nl
quote:Overlijden
Voorkom dat uw nabestaanden voor onverwachte kosten komen te staan
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik heb nog nooit van je gehoord en heb je dus ook niet gemist
bedoel je met painten?quote:Op zondag 30 maart 2008 09:00 schreef TheSorrow het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoelang ben je met de OP bezig geweest?
Ja dat vraag ik me ook af...quote:Op zondag 30 maart 2008 09:00 schreef TheSorrow het volgende:
ik wilde het antwoord gaan tiepen maar in plaats daarvan laat ik jullie eerst suggereren hoelang het geduurd heeftquote:Op zondag 30 maart 2008 13:23 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af...
Zeker elke dag 20 minuten, overigens wel een meesterlijke OP...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
hoe was jou tijd zonder mijn aanwezigheid op fok?
voor dit soort reacties doe ik het allemaalquote:
Wat denk je nou zelf.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:00 schreef TheSorrow het volgende:
Typ je dit nu met een glimlach?quote:
de paints compenseren toch de tekst of nietquote:Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef First het volgende:Op langer dan 3 regels
Wacht: Op van beverton.
Ja, want ik kom in het verhaaltje voor...quote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
de paints compenseren toch de tekst of niet?
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:53 schreef deepart het volgende:
BTW wat een zeik zooi dat gedoe met de tijd vooruit... me weekend duurt nu maar 47 uur
Sorry, niet vaak een regel tekst en dan plaatje pasquote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
de paints compenseren toch de tekst of niet?
Is een joods complotquote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef beverton het volgende:
de mods zijn bezig met een complot normaal geproken wordt een topic van mij binnen 10 minuten op slot gezet![]()
![]()
![]()
![]()
bevers zijn tofquote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
Beverton is een baaws.
Nee ze zijn lui.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef beverton het volgende:
de mods zijn bezig met een complot normaal geproken wordt een topic van mij binnen 10 minuten op slot gezet![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |