maar wist jij dat de bevers uiteindelijk gewonnen hadden in de bever-otter oorlog? nee? dan weet jij dat nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dit zijn echt de slechste paints ever
Dat weet ik helemaal niet eikel want je paints zijn onleesbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:28 schreef beverton het volgende:
[..]
maar wist jij dat de bevers uiteindelijk gewonnen hadden in de bever-otter oorlog? nee? dan weet jij dat nu.
klootzak
omdat ik het handschrift van een autistich kind heb, heb ik juist ook nog onderschrift bij gezet -.-'' ben je nou echt zoeen mongool? maar anyways vier hier feest omdat de bevers gewonnen hebben en de otters in hun eigen bloed liggen te slapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet eikel want je paints zijn onleesbaar.
de otters hadden bever vrouwtjes gekidnapt en daarom startten wij dit offensief.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:36 schreef deepart het volgende:
Maar leg me eens uit over die bevers en otters.. wat is de rede van deze cruelty? Het gaat om een meid hé? as usual
oh zo... ik snap hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:50 schreef beverton het volgende:
[..]
de otters hadden bever vrouwtjes gekidnapt en daarom startten wij dit offensief.
maar mijn soldaatjes gaan zo de binnenkant van een vrouwtjes otter in macheren
dat moet je dit in dit oorlogs topic spammen, maak er een topic over zou ik zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
oh zo... ik snap het![]()
mare.. no offence but your sig is kinda gay
grootoorspringmuizenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:10 schreef beverton het volgende:
ES IST KRIEG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |