maar wist jij dat de bevers uiteindelijk gewonnen hadden in de bever-otter oorlog? nee? dan weet jij dat nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dit zijn echt de slechste paints ever
Dat weet ik helemaal niet eikel want je paints zijn onleesbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:28 schreef beverton het volgende:
[..]
maar wist jij dat de bevers uiteindelijk gewonnen hadden in de bever-otter oorlog? nee? dan weet jij dat nu.
klootzak
omdat ik het handschrift van een autistich kind heb, heb ik juist ook nog onderschrift bij gezet -.-'' ben je nou echt zoeen mongool? maar anyways vier hier feest omdat de bevers gewonnen hebben en de otters in hun eigen bloed liggen te slapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat weet ik helemaal niet eikel want je paints zijn onleesbaar.
de otters hadden bever vrouwtjes gekidnapt en daarom startten wij dit offensief.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:36 schreef deepart het volgende:
Maar leg me eens uit over die bevers en otters.. wat is de rede van deze cruelty? Het gaat om een meid hé? as usual
oh zo... ik snap hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:50 schreef beverton het volgende:
[..]
de otters hadden bever vrouwtjes gekidnapt en daarom startten wij dit offensief.
maar mijn soldaatjes gaan zo de binnenkant van een vrouwtjes otter in macheren
dat moet je dit in dit oorlogs topic spammen, maak er een topic over zou ik zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
oh zo... ik snap het![]()
mare.. no offence but your sig is kinda gay
grootoorspringmuizenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:10 schreef beverton het volgende:
ES IST KRIEG
What's next?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:31 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
What's next?
Ein Volk, ein Reich, ein Bever?
beversquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:52 schreef beverton het volgende:
[..]wil je generaal worden in mijn leger? of gewoon bedrijfleider van de gamma..?
mensen die alle bevers over 1 kam scheren... ik bedoel hoe kan je nou over onzzz oordelen zonder dat je er ook maar 1 heb gesproken.quote:
roflquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:11 schreef Milamber_conDoin het volgende:
wateroorlog 3!
"de derde wateroorlog zal gevochten worden met bomen en stokken, maar de vierde met stokken en stenen" -Einbaum
nubske joenijtutquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:11 schreef Milamber_conDoin het volgende:
wateroorlog 3!
"de derde wateroorlog zal gevochten worden met bomen en stokken, maar de vierde met stokken en stenen" -Einbaum
in het noord oosten bevind zich nog een groep otters die dood moeten. nee ze moeten niet dood.. ze moeten kapotquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Lemur Samur Ai hier, hoe kan ik de bevers bijstaan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Yoghii het volgende:
Ik had gisteren nog het geniale idee om een soort van superhuis voor otters te bouwen. In het huis heerst het perfecte klimaat en alles is zo gemaakt dat de otters het altijd perfect naar hun zin hebben.
Ik zie nu dat ik op moet schieten.
hoeveel heb je er al gedood?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Yoghii het volgende:
Ik had gisteren nog het geniale idee om een soort van superhuis voor otters te bouwen. In het huis heerst het perfecte klimaat en alles is zo gemaakt dat de otters het altijd perfect naar hun zin hebben.
Ik zie nu dat ik op moet schieten.
wat de fuck is er met vuurwerk danquote:
Vuurwerk =quote:Op zondag 9 maart 2008 03:55 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
wat de fuck is er met vuurwerk dan
Harajuku is ookquote:
Niet mijn ding.... Maar Japan =quote:Op zondag 9 maart 2008 04:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Harajuku is ook![]()
, ook al kan ze kortaf zijn
harajuku is een meiske hier op fok !quote:Op zondag 9 maart 2008 04:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet mijn ding.... Maar Japan =, anime o.a.
Je weet ook wat dat is toch? Zie wikipedia.quote:Op zondag 9 maart 2008 04:17 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
harajuku is een meiske hier op fok ![ afbeelding ]
ja, zon shopwijk in tokyo dacht ik. maar bleach en elfen lied zijn iddquote:Op zondag 9 maart 2008 04:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je weet ook wat dat is toch? Zie wikipedia.
En staat bekend om de cosplay daar...quote:Op zondag 9 maart 2008 04:28 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
ja, zon shopwijk in tokyo dacht ik. maar bleach en elfen lied zijn idd![]()
japanse chickies met oversizes hoeden en minirokjesquote:
Loller diepaartquote:Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef diepaart het volgende:
waar is beverton eigenlijk, zou die gepakt zijn door de otters?
Ik denk huilen, huilen...en nogmeer huilen...en eten ademen en scheitenquote:
ik denk dat er wat otters hem hebben gebanndquote:Op zondag 9 maart 2008 11:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik denk huilen, huilen...en nogmeer huilen...en eten ademen en scheiten
Die is de komende weken wel zoetquote:Op zondag 9 maart 2008 11:38 schreef diepaart het volgende:
[..]
ik denk dat er wat otters hem hebben gebannd
kijk hier maarquote:Op zondag 9 maart 2008 11:47 schreef diepaart het volgende:
[..]
beverton stuurde een pm via bluetooth enzo..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |