quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:52 schreef Jekoos het volgende:
quank0r hij heeft echt alles bijgehouden
is het ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:55 schreef beverton het volgende:
[..]
dat zie ik als een compliment voor mijn inspanning
quote:
ik ben Tom beverton een 17 jarige klote student, en werk in een callcenter zoals je al kon zien in mijn logboekquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:06 schreef deepart het volgende:
Beverton, stel je eigen is voor... je leeftijd en wat voor werk je doet enz
een respectabele userquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:08 schreef Paaskonijn het volgende:
En jij bent?
quote:
Tuurlijk niet, tis een puik topic, dat sommige haterzzzzz er niet mee om kunnen gaan .. tsjaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:58 schreef beverton het volgende:
[..], toen ik net zag dat jij gepost had, had ik bijna een gastslotje verwacht maar neen het is weekend dus dit wordt beloond
eindelijk een echte topic-kenner, en wat vind je van het aroma van dit topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tis een puik topic, dat sommige haterzzzzz er niet mee om kunnen gaan .. tsja
het is te hopen dat ie 5 is, dan kan het wellicht nog goed komen met 'mquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:06 schreef deepart het volgende:
Beverton, stel je eigen is voor... je leeftijd en wat voor werk je doet enz
ik ben al bijna in de pubertijd denk ik, ik ben 17 jaar maar ik heb nog geen schaamhaar. volgends de lerares ben ik een laatbloeier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef Gitanki het volgende:
[..]
het is te hopen dat ie 5 is, dan kan het wellicht nog goed komen met 'm
Maar verder is wel alles goed op het dagverblijf?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ben al bijna in de pubertijd denk ik, ik ben 17 jaar maar ik heb nog geen schaamhaar. volgends de lerares ben ik een laatbloeier.
Alle haterzz moeten terug naar hun eigen land!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tis een puik topic, dat sommige haterzzzzz er niet mee om kunnen gaan .. tsja
daar ben ik blij mee, want ik heb hard geleden onder het feit dat ik wel in aanmerking kwam voor een leven maar deze heb afgewezen door fijn door te posten op fok!.quote:
Gitankihankie opgekankiertquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
gitanki pest mij, deepart kan je hem op zijn engels in eachother kicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |