quote:
wanneer komen die van jou dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij moet even gefocused blijven
Anders zien we nooit meer een showcase van hem
Ik heb zo een feestje bij een collega die weggaat. Hij heeft iets van een turkse catering ingehuurd geloof ik. Ben benieuwd hoe erg ik morgen naar de knoflook stinkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef Erasmo het volgende:
Weekend!
Zit nu te wachten tot de afhaalchinees het spul klaal heeft
Ach arm beest en baas.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:29 schreef -Marjo- het volgende:
Een uur geleden heb ik mijn kat in moeten laten slapen![]()
Was in twee weken veranderd van vechtersbaas tot een zielig hoopje ellende.
Lamme voorpoot, vergrootte nier, rochelende longen en waarschijnlijk een tumor...
Arme Joep
Even lui quoten uit het vorige topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoe is het met je examen gegaan Chanty??
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Chanty het volgende:
Missed me?![]()
Tentamen is redelijk gegaan in die zin dat ik mijn volle 2,5 uur heb benut en bij elke vraag iets heb opgeschreven. Een aantal heb ik wel goed, maar van een hoop vragen weet ik het niet. Dus we wachten maar op de uitslagmet een beetje geluk....
Doe eens gek geef een cockringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een ideetje voor een doop?
ben uitgenodigd bij de doop van een fokkindje
wil niet met lege handen komen, maar vind zilveren spaarpot, armbandje, bestekje allemaal meer wat voor de familie om te geven
tis een manneke
gaan zonder kado ...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef Ynske het volgende:
iemand toevallig een ideetje voor een doop?
ben uitgenodigd bij de doop van een fokkindje
wil niet met lege handen komen, maar vind zilveren spaarpot, armbandje, bestekje allemaal meer wat voor de familie om te geven
tis een manneke
mocht ik niet zo'n last van mijn nek hebben was dat een optiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:58 schreef prupke het volgende:
[..]
gaan zonder kado ...
veel foto's maken en daar 1 foto van afdrukken en dat als kado geven
veel plezier vandaag Pquote:
Oh yeahquote:
Thanksquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel plezier vandaag P
ik ga t hier ook proberen, lukt t niet ben ik snel weer thuis
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:
Awhquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:29 schreef -Marjo- het volgende:
Een uur geleden heb ik mijn kat in moeten laten slapen![]()
Was in twee weken veranderd van vechtersbaas tot een zielig hoopje ellende.
Lamme voorpoot, vergrootte nier, rochelende longen en waarschijnlijk een tumor...
Arme Joep
Thnx!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:35 schreef loehoes het volgende:
[..]
Awhwat naar!
Toen ik het las voelde ik direct weer hoe kut ik me voelde toen wij vant zomer ons kat hebben laten inslapen![]()
Sterkte!
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Connecties
Ben net thuis en het was onwijs tof
stond inderdaad al op de planning. Fiets er elk weekend langs. ( Mijn ouders wonen in Enschede, ik zit op kamers in Zwolle. )quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je moet echt is naar de second hand camera winkel in Enschede gaan, prachtwinkel!
Neem alleen niet te veel geld mee, ik ging er alleen even kijken maar liep met een body en 3 lenzen de winkel uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:07 schreef loehoes het volgende:
[..]
stond inderdaad al op de planning. Fiets er elk weekend langs. ( Mijn ouders wonen in Enschede, ik zit op kamers in Zwolle. )
Ik ben ook net thuis en ik vond het ook onwijs tofquote:
Krijg je hem dan binnen? Of ga je/heb je dan vakantie?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:17 schreef WEST het volgende:
zal hier ook eens gaan buurten..., nog ff wachten tot dinsdag en dan kan ik mijn Canon 40D lekker vol gaan gebruiken.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo ik ben weer thuis en een diploma rijker
Feli manquote:Op zondag 30 maart 2008 20:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo ik ben weer thuis en een diploma rijker
De Canon 40D body + UV filter heb ik zaterdag gekocht, alleen de lens heb ik via internet besteld en die komt als het goed is dinsdag binnen. Helaas moet ik gewoon overdag werkenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Krijg je hem dan binnen? Of ga je/heb je dan vakantie?
Wat staat er op de planning om te fotograferen?
Het betreft het Agility diploma van cynophilia.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat voor diploma betreft het?
Klinkt goed!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef WEST het volgende:
[..]
De Canon 40D body + UV filter heb ik zaterdag gekocht, alleen de lens heb ik via internet besteld en die komt als het goed is dinsdag binnen. Helaas moet ik gewoon overdag werkenmaar ik ga vooral savonds wel eens wat leuke dingen proberen.
Ik ga vooral voor Sport fotografie en dan richting autosport. Maar ik gebruik hem ook voor andere dingen hoor. Natuur foto's bijvoorbeeld en dan is het soms verdomd makkelijk dat je niet ver van een natuurgebied af woont (National Park de Weerribben- De Wieden)
Doe mij ook zo'n baasquote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet normaal wat een dag vandaag...
Whehe... ik durf het bijna niet te zeggen... maar ehh...
Ik krijg een 1D Mk III van mijn baas.
Heb hem ruim 20 duizend euro meer dan verwacht opgebracht dit jaar en mag daar in meedelen.
Onvoorstelbaar!!! Niet op de zaak, maar als gift, via prive ivm belasting enzo...
Echt niet normaal, lachen, lachen lachen en nog eens lachen.
Was net aan het sparen voor een nieuwe body... haha... dan moet ik maar nieuw glas gaan kopen van mijn spaargeld.
Wow, doe mij inderdaad ook zo'n baas! Wat super zeg!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet normaal wat een dag vandaag...
Whehe... ik durf het bijna niet te zeggen... maar ehh...
Ik krijg een 1D Mk III van mijn baas.
Heb hem ruim 20 duizend euro meer dan verwacht opgebracht dit jaar en mag daar in meedelen.
Onvoorstelbaar!!! Niet op de zaak, maar als gift, via prive ivm belasting enzo...
Echt niet normaal, lachen, lachen lachen en nog eens lachen.
Was net aan het sparen voor een nieuwe body... haha... dan moet ik maar nieuw glas gaan kopen van mijn spaargeld.
ik zit nog steeds te kwijlen... haha...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wow, doe mij inderdaad ook zo'n baas! Wat super zeg!
Feliquote:Op maandag 31 maart 2008 00:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te kwijlen... haha...
Ik zei: doe maar een marktplaatsertje joh...
een eos 1d mk2 koop je voor hooguit de helft van dat geld.
wilde hij niet... geen probleem.... hij is al besteld....
Thanks!quote:
Wat voor ''n camera? Wat voor 'n rolletje?quote:Op maandag 31 maart 2008 01:21 schreef Erasmo het volgende:
Zozo, er zat nog een rolletje in mijn nieuwste SLRMorgen maar is wegbrengen om te laten ontwikkelen
Pentax SFX, 35mmquote:Op maandag 31 maart 2008 01:24 schreef kvdv het volgende:
[..]
Wat voor ''n camera? Wat voor 'n rolletje?
Ik kocht een tijdje geleden een Lomo Smena Symbol. Daar zat een Kodak huppeldepup 100 ASA filmpje (35mm) in, laten ontwikkelen maar het meeste was al overbelicht (ik kwam er namelijk pas achter dat dat filmpje erin zat toen ik de achterklep opende). Er bleven 3 enigzins "duidelijke" foto's over:quote:
Ik was net een beetje met de knopjes aan het spelen toen hij opeens de rol begon terug te spoelen, ik schrok me een ongelukquote:Op maandag 31 maart 2008 01:32 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik kocht een tijdje geleden een Lomo Smena Symbol. Daar zat een Kodak huppeldepup 100 ASA filmpje (35mm) in, laten ontwikkelen maar het meeste was al overbelicht (ik kwam er namelijk pas achter dat dat filmpje erin zat toen ik de achterklep opende). Er bleven 3 enigzins "duidelijke" foto's over:
2x van een bejaard stel in Lourdes (gok ik). En 1 foto vanuit een voertuig oid genomen van een boom.
Altijd spannend om te zien waar je camera geweest is en wat ie vastgelegd heeft
Ik ben sinds vandaag (en waarschijnlijk maar tijdelijk) verliefd op mijn nieuwste aanwinst:quote:
Ben nu opzoek naar een Pentax 110, ik geef toe dat het geen echte lomo is maar tochquote:Op maandag 31 maart 2008 01:43 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag (en waarschijnlijk maar tijdelijk) verliefd op mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Niets speciaals ofzo... maar ik vind het wel een heel grappig ding. Bovendien heeft mijn opa er vroeger een gehad en daar mocht mijn vader wel eens een foto mee schieten![]()
Er zat helaas geen film meer in
* kwiebuske aanvaltquote:Op maandag 31 maart 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof zet een extra luxe ontbijt neer!
goedemorgenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar waarom, als je ook natuur gaat doen, ook niet een wat meer groothoek lens erbij naast de 50-150?
Gefeli Marjoquote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
*hangt zelf maar weer de slingers op...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:53 schreef didotcicero het volgende:
*kijkt naar buiten en vindt eigenlijk dat we dit weer gisteren hadden moeten hebben.*
Dat krijg je als je de klok verzet: de natuur is meteen overstuur :s
Het was maar 35 graden volgens PKFotjequote:Op maandag 31 maart 2008 12:20 schreef didotcicero het volgende:
Nou ja... bij lekker warm stel ik me toch iets anders voor
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
Qoute van Freud: We hebben "vleselijk" genoten![]()
Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee violen en een trommel en een fluit! ♪quote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
*hangt zelf maar weer de slingers op...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |