Ik ben sinds vandaag (en waarschijnlijk maar tijdelijk) verliefd op mijn nieuwste aanwinst:quote:
Ben nu opzoek naar een Pentax 110, ik geef toe dat het geen echte lomo is maar tochquote:Op maandag 31 maart 2008 01:43 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag (en waarschijnlijk maar tijdelijk) verliefd op mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Niets speciaals ofzo... maar ik vind het wel een heel grappig ding. Bovendien heeft mijn opa er vroeger een gehad en daar mocht mijn vader wel eens een foto mee schieten![]()
Er zat helaas geen film meer in
* kwiebuske aanvaltquote:Op maandag 31 maart 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof zet een extra luxe ontbijt neer!
goedemorgenquote:Op zondag 30 maart 2008 21:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar waarom, als je ook natuur gaat doen, ook niet een wat meer groothoek lens erbij naast de 50-150?
Gefeli Marjoquote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
*hangt zelf maar weer de slingers op...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:53 schreef didotcicero het volgende:
*kijkt naar buiten en vindt eigenlijk dat we dit weer gisteren hadden moeten hebben.*
Dat krijg je als je de klok verzet: de natuur is meteen overstuur :s
Het was maar 35 graden volgens PKFotjequote:Op maandag 31 maart 2008 12:20 schreef didotcicero het volgende:
Nou ja... bij lekker warm stel ik me toch iets anders voor
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
Qoute van Freud: We hebben "vleselijk" genoten![]()
Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee violen en een trommel en een fluit! ♪quote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
*hangt zelf maar weer de slingers op...
[ afbeelding ]
Ja als je "vlees"op de juiste manier klaar maakt is het errug lekker.........quote:Op maandag 31 maart 2008 16:59 schreef An24 het volgende:
Qoute van Freud: We hebben "vleselijk" genoten![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
Ik houd van dit weer
kan iemand ervoor zorgen dat dit blijft?
dan voel ik me zoveel beter
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieftje persoonlijke zonnetje, voor thuis of onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |