vanavond wedstrijdje badminton en morgenmiddag weer naar vriendinliefquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef Ole het volgende:
Gezellig weekend voor de boeg Pascal?
DAN MAG HIJ NOG EEN KEERTJE GAAN KIJKEN WANT HET REGENT GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:45 schreef appelsientje het volgende:
God looked at the light and saw that it was good
Oi
'SGoed hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, zulle we zo af en toe?
quote:Mannen die ziek raken tijdens hun vakantie in Spanje, zijn het beste af in de St. Rafael kliniek in Cadiz. De directie verplicht de verpleegsters namelijk voortaan een ultrakort rokje en een shirtje met diep decolleté te dragen. Indien een zuster dit weigert, wordt er dertig euro ingehouden van hun salaris.
De werkneemsters trokken namelijk de slobberbroeken van hun mannelijke collega's aan, omdat deze veel comfortabeler zouden zijn om te dragen. Aan het eind van de maand bleek er tot hun verbazing dertig euro 'toewijdingstoeslag' in mindering te zijn gebracht op hun salaris.
“Wij zijn geen decorstukken van het ziekenhuis. Wij willen gewoon patiënten verzorgen", laten de dames weten. Ze lieten het er niet bij zitten, en besloten hun werkgever voor de rechter te slepen. De directie is ervan overtuigd dat zij de zaak zullen winnen. In hun arbeidscontract staat namelijk duidelijk dat de zusters verplicht zijn de sexy bedrijfskleding te dragen.
De verpleegsters in kwestie maakt het niets uit. Zij gaan hoe dan ook volgende week met de slogan 'Eens zien wie de broek aan heeft' protesteren tegen de maatregel.
En alsof dat nu nog iets uitmaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
En Fitna is van Liveleak gehaald omdat medewerkers van de website zijn bedreigd.
Over Wilders in de kaart spelen gesproken....
Tja in dat opzicht heeft hij toch gelijk gekregen....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
En Fitna is van Liveleak gehaald omdat medewerkers van de website zijn bedreigd.
Over Wilders in de kaart spelen gesproken....
Dat was inderdaad ook wel erg sterk. In elk journaal kwam het weer langs 'Is er al wat gebeurd in Amsterdam?' 'Nee het is nog rustig'quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:27 schreef Ole het volgende:
De pers is gewoon teleurgesteld dat er geen rellen zijn uitgebroken..
Hebben ze nog zo hun best gedaan de boel te hypen
Je hebt je grapjas aan ?quote:
Snuiven is makkelijker in Nederland hoor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen lekker in de zon cultuur opsnuiven.
Kanaoluh-ailant zeker?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef VoreG het volgende:
En in Utrecht zijn de 1e auto's in de fik gegaan. Ik denk dat het SCH was!
Poker begrijpen is niet zo heel lastig. Tenzij al die 'poker-pro's' al die afkortingen en termen gaan gebruiken. Zat laatst in de trein begonnen 2 14-jarigen met elkaar te praten over poker. Het was alsof ik een willekeurige post/DIG topic van jou aan het lezen was, totaal niet te volgen!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar het pokeren maar snap er geen reet van
Ja op het maasplein, vlak bij het kanaal... een oude auto van iemand.. nee dat is handig als moslims zijndequote:
Pesten?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar het pokeren maar snap er geen reet van
Cool.quote:
Om het te blussen had de brandweer die auto beter het kanaal in kunnen duwen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja op het maasplein, vlak bij het kanaal... een oude auto van iemand.. nee dat is handig als moslims zijnde
In de hooibergquote:
Dat is een aan wijzendvoornaamwoordquote:
* borisz zet room eleven opquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:08 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Kies maar uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:28 schreef Bos81 het volgende:
Lekker Ole
Gefelicidinges.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:19 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op mijn kosten.
Gisteren de voetbalquiz bij De Zwerver gewonnen.
voor de seks?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:30 schreef borisz het volgende:
ook een rondje doen op kosten van Mi Lei Vos ?
Ik vind het dan wel grappig dat het in de cda fractiekamer moet gebeurenquote:
Voetbal is hier afgelast. Dan maar even naar mn oude cluppie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een oerlelijke beker erbij, van harte Mich!
Vanmiddag de stadsderby voetballen, vanavond naar Heracles. Leuk dagje.
Noem ze eens op Mich?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Je krijgt zo een erelijst van jewelste zeg.
Ik zie nu dat we hier ook af moeten wachten, de velden worden op dit moment nogmaals gekeurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Voetbal is hier afgelast. Dan maar even naar mn oude cluppie.
hehehquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:01 schreef Ole het volgende:
OMG
Vriend van me heeft 7 weken geleden iemand leren kennen, haar na 2 weken ten huwelijk gevraagd (waarvan zij 1 week op wintersport was), 2 weken later haar ouders om haar hand gevraagd.
Nu is de trouwdatum definitief.
Ik denk dat ik volgende week de uitnodiging krijg.
Hoezo haast?????
ik vermoed dat ze inmiddels ook wel zwanger is
Leuk, kan je vast een ABC gaan oefenen voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:01 schreef Ole het volgende:
OMG
Vriend van me heeft 7 weken geleden iemand leren kennen, haar na 2 weken ten huwelijk gevraagd (waarvan zij 1 week op wintersport was), 2 weken later haar ouders om haar hand gevraagd.
Nu is de trouwdatum definitief.
Ik denk dat ik volgende week de uitnodiging krijg.
Hoezo haast?????
ik vermoed dat ze inmiddels ook wel zwanger is
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk, kan je vast een ABC gaan oefenen voor het huwelijk.
Zo zie je Michel nooit op een foto en dan ineens bijna elke weekquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:19 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op mijn kosten.
Gisteren de voetbalquiz bij De Zwerver gewonnen.
[ afbeelding ]
Wat ik weet, weten de anderen meestal ook wel...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n quiz zou een ramp zijn, m'n feitenkennis valt tegen op voetbalgebied. Ik weet dingen die ze nooit vragen.
En inderdaad Bos.
Ja dag...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:45 schreef Bos81 het volgende:
Slaapkoppen
quote:
Is van minder belangquote:
Geen idee wat het weer in Nederland is maar hier is het, ondanks dat de herfst offcieel is begonnen, nog erg lekker weer. lekker zonnetje, maar niet te warm. Denk nu een graad of 20 ofzo. En in nederland?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het daar net zulk lekker weer als hier?
heheh klinkt als een lekker wijfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:43 schreef tong80 het volgende:
lystra _ ply meid@ hotmail.com says:
hoi
lystra _ ply meid@ hotmail.com says:
wie ben jij
Herman says:
Herman waarom heb je me toegevoegd als je niet eens weet wie ik ben ?
Na mijn opmerking niks meer van gehoord. Haar moeder zal wel geroepen hebben dat Sesamstraat begint.quote:
Het houdt je wel bezig.quote:
Lekkere moeder wellicht?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na mijn opmerking niks meer van gehoord. Haar moeder zal wel geroepen hebben dat Sesamstraat begint.
alweer niet beveiligdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:15 schreef Messenga het volgende:
Tong, wedstrijd live zien?
Kopieer de komende link in media player, en je ziet Ajax - Heerenveen live.
http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=188
Je moet gewoon eens meedoen als het bij je in de buurt is joh. is ook gewoon heel leuk, zelfs als je niet wint.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo zie je Michel nooit op een foto en dan ineens bijna elke week.
Lijkt me wel leuk zo'n voetbalquiz, alleen ben ik bang dat er teveel vragen zijn uit tijden die ik niet heb meegemaakt. Van 1988 tot en met nu weet ik aardig veel, maar van daarvoor is m'n kennis vrij klein. Dat weerhoudt mij ervan om mee te doen aan zoiets.
Wat kost dat nou zo'n beetje om je club te zien verliezen ?quote:
Mijn vriendschap met jouquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou zo'n beetje om je club te zien verliezen ?
Ik zou als Heerenveensupporter echt gek geworden zijn. Winst van Ajax was geflatteerd en een gelijkspel was meer verdiend geweest. Ik maal er natuurlijk niet omquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
Prima hoor, verlies tegen Ajax is wel ingecalculeerd al is het jammer omdat we echt weer goed waren.
We hadden eigenlijk wel moeten winnen. Maar zo loopt het soms. Vorige week liep het lekker af, het kan niet iedere week bal zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou als Heerenveensupporter echt gek geworden zijn. Winst van Ajax was geflatteerd en een gelijkspel was meer verdiend geweest. Ik maal er natuurlijk niet om.
quote:
Nee hij gaat stap voor stap. Hij wil haar eerst nog.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
PH heeft wat aangevraagd: She goes nananana![]()
boeren^2quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
Dus ze moeten 3 keer achter elkaar uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Bugs heeft wel de goede wedstrijd uitgezocht om te bezoeken.
@Bos; FC Groningen, uit.
We moeten naar Groningen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
Oh wacht, eerst De Graafschap (thuis), dan FC Groningenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus ze moeten 3 keer achter elkaar uit
Helemaal niet oelewapper, let eens op de feiten.quote:
dat zeg ik boeren^2quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh wacht, eerst De Graafschap (thuis), dan FC Groningen.
Niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helemaal niet oelewapper, let eens op de feiten.
Okee.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh wacht, eerst De Graafschap (thuis), dan FC Groningen.
De Graafschap, Groningen, Heracles.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet?
Groningen, Twente, ??, was het toch
radio 1quote:
groningen en boeren ? Die link ken ik niet.quote:
'Proud to be a farmer' en nog veel meer spandoeken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
groningen en boeren ? Die link ken ik niet.
Ja in grunn heb je boeren maar wat heeft de plaatselijke fc te maken ?
Ik hoorde toch vorige week regelmatig Boeruh Boeruh uit het uitvak komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
groningen en boeren ? Die link ken ik niet.
Ja in grunn heb je boeren maar wat heeft de plaatselijke fc te maken ?
kan best, heb ze niet zien hangenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
'Proud to be a farmer' en nog veel meer spandoeken?
Ik zou ook in grafstemming zijn als je het spel van PSV hebt gezienquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ben weer helemaal in het zwart. Zo goed als klaar om weer een keer naar de kroeg te gaan.
Niet bij mij. Z'n vader is Ajaxfan...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch vorige week regelmatig Boeruh Boeruh uit het uitvak komen.
Daarnaast zag ik of van Grules of van Clauw een foto in de hyves van een baby met een groen slabbertje waar op stond Opkomend boertje
Ik ben niet in een grafstemming. Zwarte kleren is voor mij vrij normaal, zeker als ik naar een kroeg ga waar hardrock/metal gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou ook in grafstemming zijn als je het spel van PSV hebt gezien
Maar dat is dan nog geen reden om zo te happenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet in een grafstemming. Zwarte kleren is voor mij vrij normaal, zeker als ik naar een kroeg ga waar hardrock/metal gedraaid wordt.
Klopt, bij Clauw staat die foto.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet bij mij. Z'n vader is Ajaxfan...
Plaatje van bosquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet in een grafstemming. Zwarte kleren is voor mij vrij normaal, zeker als ik naar een kroeg ga waar hardrock/metal gedraaid wordt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat is dan nog geen reden om zo te happen
Jij gaat dan zeker ook graag naar het schwarzwald?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn 2 maanden durende afkicktijd
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
SOL breekt in, deelt wat biertjes uit enzo
Nooit geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij gaat dan zeker ook graag naar het schwarzwald?
Gelukkig heb ik nog een biertje kunnen bemachtigen.quote:
Die zitten nog aan mijn vrouw vast.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wel met pluche om de boeien heen eej, ik ben nl zeer gevoelig
ach ja zo gaat het al jarenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef rubbereend het volgende:
echt wtfabsurd hoe Sensation azo snel uitverkoopt zonder ook maar één naam bekend
nouja de helft staat al op Marktplaats
tja en dan was de line de afgelopen jaren best redelijk maar een paar jaar daarvoor echt absurd slechtquote:
1 Mei ASOT 350quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja en dan was de line de afgelopen jaren best redelijk maar een paar jaar daarvoor echt absurd slecht
geef mij maar een tof feestje! Zat leuks in de planning, Armin Only, Emporium, Dance Valley en FFWD Dance Parade
Afgelopen jaar naar FFWD geweest met zusje, vriendin en mijn dochter, was echt helemaal tofquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja en dan was de line de afgelopen jaren best redelijk maar een paar jaar daarvoor echt absurd slecht
geef mij maar een tof feestje! Zat leuks in de planning, Armin Only, Emporium, Dance Valley en FFWD Dance Parade
SOL voedt haar kinderen direct goed opquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Afgelopen jaar naar FFWD geweest met zusje, vriendin en mijn dochter, was echt helemaal tof![]()
Fotootje van mij en Milou die dag![]()
[ afbeelding ]
wat was het toch heerlijk weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Afgelopen jaar naar FFWD geweest met zusje, vriendin en mijn dochter, was echt helemaal tof![]()
Fotootje van mij en Milou die dag![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig geef ik haar wel wat meer mee dancequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
SOL voedt haar kinderen direct goed op![]()
wat dance mee geven is niks mis mee![]()
TIesto mocht weer eens wat in ontvangst in Miaminet zoals AvB en Sander dan Doorn
Het was idd geweldig weerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat was het toch heerlijk weerhele dag vlak achter de truck van Ferry Corsten gelopen, erg lache met Ferry
lief!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:52 schreef Grulez het volgende:
Oja voor de liefhebbers. Dit is mn neefje van 1,5 jaar inmiddels![]()
[ afbeelding ]
inmiddels is het track-racing kijken voor de mannenquote:
kijkze en truste voor straks Bquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
Ik pleur er een filmpie in
tot morgen ofzo
heb je niks meer in te brengen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
inmiddels is het track-racing kijken voor de mannen![]()
nope...probeer net vriend van mijn partner over te halen om hier te slapen, hij heeft 8 bier en nog wat wodka op, maar meneer gaat rijden dusquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope...probeer net vriend van mijn partner over te halen om hier te slapen, hij heeft 8 bier en nog wat wodka op, maar meneer gaat rijden dus![]()
ja want zo zijn we allemaalquote:heren zijn helemaal tralalala, ik doe er verder niet toe blijkbaar
heb wel echt btje pest in hoor. als hij zichzelf te pletter rijdt oke, maar een ander....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]beetje dom, hopelijk komt hij heel thuis!
[..]
ja want zo zijn we allemaal![]()
dat ook nog eens ja, de hulpverleners die het resultaat onder ogen krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:45 schreef sjimz het volgende:
Alcohol in het verkeer is echt een NO GO!
Al te veel slechte dingen gezien.
volgende keer krijgt hij geen alcohol meerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb echt mijn best gedaan herenTegen tralalala-mannen kan je niet tegenop blijkbaar
![]()
Wat is dit dan ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ben weer helemaal in het zwart. Zo goed als klaar om weer een keer naar de kroeg te gaan.
dat schiet ineens wel opquote:
Ah, ik wist niet dat je in een schoonmaakploeg werkte.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:15 schreef tong80 het volgende:
Ja ik ga ook zo op stap. Uur of 5 dus tijd om naar de kroeg te gaan.
quote:Op zondag 30 maart 2008 05:19 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat je in een schoonmaakploeg werkte.
quote:Op zondag 30 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga slapen trusten tha_dark en andere hoolers.
Tja het is echt heel bizar rustig...quote:
Ik kan ze nog inhalen, als ik tong morgen vraagquote:
Hey SCHatje..quote:
Geen PM?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef borisz het volgende:
Bos, EC, en diek als die weer terug is.
Champions league toto 2007/2008 #3
PM zal vanavond volgen eerst een kleine peiling houden.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef Bos81 het volgende:
Oh Ik zie nu pas, dat het om een vraag gaat. Die PM zal dus nog wel komen
ijsdansgala? Gelukkig kijk ik andere dingenquote:Op zondag 30 maart 2008 14:27 schreef borisz het volgende:
Bij het IJsdansgala in zweden staat er gewoon iemand te jumpen op het ijs
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:56 schreef rubbereend het volgende:![]()
ijsdansgala? Gelukkig kijk luister ik andere dingen
TJa ik keek vanaf 1 uur studiosport, of eigenlijk daarvooral buitenhof en had niet meer weggezaptquote:Op zondag 30 maart 2008 14:56 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ijsdansgala? Gelukkig kijk ik andere dingen
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:56 schreef rubbereend het volgende:
ijsdansgala? Gelukkig kijkdoe ik andere dingen
Tsss, er klopt niets van!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:13 schreef Bjoro het volgende:
ook leuk ...deze....
http://users.skynet.be/freakazoidz/onderbewustzijn.htm
Tot de laatste snik ook?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:04 schreef SCH het volgende:
Ga ik eens keertje serieus Utrecht aanmoedigen in de Galgenwaard
Alleen weten de weergoden dat ook?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:31 schreef appelsientje het volgende:
Wel lekker dat het langer licht is...de zomer komt er aan
Jazeker!quote:Op zondag 30 maart 2008 20:40 schreef RayMania het volgende:
sjimmieboy! Alles okay daar in de hoofdstad?
Ik las het ja. Twee goals, goed hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker!
Vandaag Man of the Match geweest!
Moet je nagaan hoe dramatisch het niveau dan was!
Checkquote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef borisz het volgende:
Bos, EC, en diek als die weer terug is.
Champions league toto 2007/2008 #3
Tja niet echt... vorig jaar was het stukken beter qua weer!quote:
Tja wat kan je allemaal ??quote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Nou maar weer opmaken voor een nieuwe werkweek.
Wilders-week achter de rug, dit wordt de Rita Verdonk week
Iemand nog een leuke vacature voor me?
Rita heeft ook de bouwwereld in haar greepquote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja wat kan je allemaal ??
http://www.werkenopdebouw.nl/
Mis je een keer De Wedstrijden...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
sjimz man of the match, wat een zondag.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
sjimz man of the match, wat een zondag.
Rita is gewoon de dorspgekquote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Nou maar weer opmaken voor een nieuwe werkweek.
Wilders-week achter de rug, dit wordt de Rita Verdonk week
Iemand nog een leuke vacature voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |