Zolang ie z'n centen krijgtquote:Op zondag 30 maart 2008 15:30 schreef Daft-Punk het volgende:
[..]
de onbetwiste aanvalsleider van twente komt hier inderdaad wel eventjes goedkoop heen om 3e spits te worden
Ik vind het anders helemaal zo'n slecht idee niet, een middenvelder voor 6 miljoen. Voorwaarde is wel dat je er zelf eerst een verkoopt voor meer. En dan doel ik met name op de Guzman. Bruins + de Guzman samen op het veld is te gevaarlijk gezien hun verdedigende kwaliteiten, en Bruins is internationaal nog wat minder groot qua naam dus levert te weinig op. Ik zou best El Ahmadi + 5 miljoen willen zien komen en de Guzman zien gaan.......quote:Op zondag 30 maart 2008 15:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Berg of Sulejmani, en dan nog een spits die goed genoeg is voor op de bank. Dat moet te doen zijn, mits je geen 6 miljoen voor een middenvelder uit gaat geven.
[..]
Nee, maar wel dat verdedigers de hoogste prioriteit zijn. Ik vind een spits minimaal even belangrijk.
is er direct 7 miljoen beschikbaar?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
en speel eens 4-4-2 volgend seizoen
naast makaay gewoon koevermans, kufo ofzo
quote:Bert van Marwijk: 'Onvoldoende wil om te winnen'
Bert van Marwijk was zondag stellig in de oorzaak van de nederlaag in Breda. ‘Niet iedereen toonde de absolute wil om te winnen. Daardoor hebben we deze zeer belangrijke wedstrijd in het laatste kwartier van de eerste helft verloren.’ NAC scoorde in de periode tweemaal en ging met een voorsprong de rust in, terwijl Feyenoord duidelijk het best aan de wedstrijd was begonnen. Van Marwijk: ‘Het is geen onwil van de spelers, maar ze moeten de momenten herkennen waarop wedstrijden worden beslist.’
Ontevreden over het spel was de trainer niet. ‘We hebben niet slecht gespeeld. Zeker het begin was prima. We kwamen terecht op 0-1 en gezien het beeld van de wedstrijd had je eerder 0-2 dan 1-1 verwacht.’ Toch scoorde NAC tegen via een van richting veranderd schot van Kurt Elshot. Het was een omslagpunt in de wedstrijd. ‘Daarna hebben we de wedstrijd uit handen gegeven’, vond Van Marwijk. ‘De ploeg ging te veel achteruit lopen en dat moeten we niet doen.’
De tweede helft drong Feyenoord nog wel aan op het doel van de thuisploeg, maar het was NAC dat met een van de eerste uitbraken in de tweede helft de voorsprong vergrootte. ‘De tweede helft hebben we grote delen gedomineerd, maar NAC scoorde een van de eerste keren dat het in de buurt van ons doel kwam.’
Nuri Sahin stond zondag nog wel op het opstellingformulier, maar verscheen uiteindelijk niet aan de aftrap omdat hij ziek was. ‘Dat was hij al toen hij hier kwam, maar hij heeft toch nog gekeken of hij kon spelen. Hij gaf al vrij snel aan dat het niet ging.’
Bron: Feyenoord.nl
Geen idee, ik denk het wel...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er direct 7 miljoen beschikbaar?
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
--------------------------Velthuizen------------------------
Aankoop--------Boulahrouz---Vlaar-------------de Cler
-----------------------------Fer------------------------------
Landzaat--------------------------------van Bronckhorst
---------------------------Bruins----------------------------
-----------------Makaay----------Sulejmani---------------
Bank:
Slory
Berg
Wijnaldum
Hofs
Hofland
Lucius
Aan zijn wissels te zien had hij zelf ook niet echt de wil om te winnen.quote:VAN MARWIJK: ‘NIET IEDEREEN HAD ABSOLUTE WIL OM TE WINNEN’
Bert van Marwijk was zondag stellig in de oorzaak van de nederlaag in Breda. ‘Niet iedereen toonde de absolute wil om te winnen. Daardoor hebben we deze zeer belangrijke wedstrijd in het laatste kwartier van de eerste helft verloren.’ NAC scoorde in de periode tweemaal en ging met een voorsprong de rust in, terwijl Feyenoord duidelijk het best aan de wedstrijd was begonnen. Van Marwijk: ‘Het is geen onwil van de spelers, maar ze moeten de momenten herkennen waarop wedstrijden worden beslist.’
Ontevreden over het spel was de trainer niet. ‘We hebben niet slecht gespeeld. Zeker het begin was prima. We kwamen terecht op 0-1 en gezien het beeld van de wedstrijd had je eerder 0-2 dan 1-1 verwacht.’ Toch scoorde NAC tegen via een van richting veranderd schot van Kurt Elshot. Het was een omslagpunt in de wedstrijd. ‘Daarna hebben we de wedstrijd uit handen gegeven’, vond Van Marwijk. ‘De ploeg ging te veel achteruit lopen en dat moeten we niet doen.’
De tweede helft drong Feyenoord nog wel aan op het doel van de thuisploeg, maar het was NAC dat met een van de eerste uitbraken in de tweede helft de voorsprong vergrootte. ‘De tweede helft hebben we grote delen gedomineerd, maar NAC scoorde een van de eerste keren dat het in de buurt van ons doel kwam.’
Nuri Sahin stond zondag nog wel op het opstellingformulier, maar verscheen uiteindelijk niet aan de aftrap omdat hij ziek was. ‘Dat was hij al toen hij hier kwam, maar hij heeft toch nog gekeken of hij kon spelen. Hij gaf al vrij snel aan dat het niet ging.’
Plus minus 15 miljoen uitgeven aan drie spitsen (5 miljoen de man) en dan nog wat andere spelers kopen? Dat gaat niet gebeuren of de Guzman moet voor 30 miljoen van de hand gedaan worden...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Berg of Sulejmani, en dan nog een spits die goed genoeg is voor op de bank. Dat moet te doen zijn, mits je geen 6 miljoen voor een middenvelder uit gaat geven.
De verdediging + een spits zijn prioriteiten. Voor beide posities moeten spelers gehaalt worden. Wat dan de hoogste prioriteit is, tja. Denk toch eerder de rechtsback positie, dan de spits.quote:Nee, maar wel dat verdedigers de hoogste prioriteit zijn. Ik vind een spits minimaal even belangrijk.
1 spits erbij dan, aangezien Erasmus al komtquote:Op zondag 30 maart 2008 16:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Plus minus 15 miljoen uitgeven aan drie spitsen (5 miljoen de man) en dan nog wat andere spelers kopen? Dat gaat niet gebeuren of de Guzman moet voor 30 miljoen van de hand gedaan worden...
Je kunt wel de beste rechtsback ter wereld kopen, maar als je dan weer halverwege het seizoen met Mols in de spits moet spelen dan win je dit soort wedstrijden als vandaag nog niet... Op allebei de posities spelers vereist dus.quote:De verdediging + een spits zijn prioriteiten. Voor beide posities moeten spelers gehaalt worden. Wat dan de hoogste prioriteit is, tja. Denk toch eerder de rechtsback positie, dan de spits.
Mooi toch? Of wil je met dit elftal om een voorronde CL spelen?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
en 6e dus
Waar krijg Van Marwijk de schuld? Hij kan er toch niets aan doen dat de spelers het laten afweten? Ook in de wedstrijd tegen Ajax, ik had nog nooit zo een slecht zwak Feyenoord gezien. Gebrek aan inzet, mentaliteit, vechtlust, etc. iets wat juist van Feyenoord altijd wordt verwacht.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef De.Kromme het volgende:
Daar gaan we, Twente voor. Koeman stond vorig jaar nog hoger
. Bert
![]()
.
Dit is een unicum, we zijn het eens!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar krijg Van Marwijk de schuld? Hij kan er toch niets aan doen dat de spelers het laten afweten? Ook in de wedstrijd tegen Ajax, ik had nog nooit zo een slecht zwak Feyenoord gezien. Gebrek aan inzet, mentaliteit, vechtlust, etc. iets wat juist van Feyenoord altijd wordt verwacht.
Volgens mij kan beter de helft van de selectie worden ontslagen in plaats van Van Marwijk, maar ja dat is minder goed realiseerbaar denk ik.
Scheelt wel weer 2 vernederingen tegen de joden idd. Die pakken we volgend jaar welquote:Op zondag 30 maart 2008 16:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi toch? Of wil je met dit elftal om een voorronde CL spelen?
De hoofdtrainer is nou eenmaal eindverantwoordelijk, het is een kwaliteit om die motivatie bij de spelers erin te krijgen. Het is geen toeval dat Bert's elftallen al 4 jaar (in de competitie) met de week zwakker gaan spelen na de winterstop. Met zo'n selectie zou je minimaal 4e moeten staan.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar krijg Van Marwijk de schuld? Hij kan er toch niets aan doen dat de spelers het laten afweten? Ook in de wedstrijd tegen Ajax, ik had nog nooit zo een slecht zwak Feyenoord gezien. Gebrek aan inzet, mentaliteit, vechtlust, etc. iets wat juist van Feyenoord altijd wordt verwacht.
Als je zo redeneerde zouden er geen slechte trainers of toptrainers bestaan en zou elke club erbij gebaat zijn hun trainer 20 jaar te laten zitten.quote:Volgens mij kan beter de helft van de selectie worden ontslagen in plaats van Van Marwijk, maar ja dat is minder goed realiseerbaar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |